سلام
نمیدونم بهت کمک می کنه یا نه منم این مشکلو داشتم از 12 سالگی پسری رو دوست داشتم(20 سال عاشقی) چند سال بعد فهمیدم اون کسی دیگر رو دوست داره ولی باورم نمیشد تا اینکه اون ازدواج کرد همون موقع سعی کردم فراموشش کنم الانم گاهی وقتها بهش فکر می کنم ولی از خدا میخوام خوشبخت باشه و هیچ دلم نمی خواد مال من باشه چون دو تا بچه داره ورسیدن ما بهم یعنی یا مرگ زنش یا طلاق اونها. پس احساسمو کنترل کردم با مشغولیتهای دیگه با اینکه پسر خوبی بود ولی تابحال هیچ کدوم از خواستگارامم رو باهاش مقایسه نکردم.
شعارمم این بوده هر جا هست سایه اش بالای سر زن و فرزندانش و خوشبخت
سعی کن ازدواج کنی ولی اونا با همدیگه مقایسه نکن کمتر هم با این خانم روبرو شو جلوی چشمش نباش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)