ببین شما دخترا خیلی مهربونین .
ولی باید بدونین این مهربونی رو برای چه فردی خرج کنین .
در اینجا مهمترین فردی که باید براش مهربون باشی ، خود خودتی .
.
بی خیالش .
عمل ، شنیدن صدات برای آخرین بار و .... رو بذار کنار .
.
راستی تو چن سالته ؟
تشکرشده 3,054 در 793 پست
ببین شما دخترا خیلی مهربونین .
ولی باید بدونین این مهربونی رو برای چه فردی خرج کنین .
در اینجا مهمترین فردی که باید براش مهربون باشی ، خود خودتی .
.
بی خیالش .
عمل ، شنیدن صدات برای آخرین بار و .... رو بذار کنار .
.
راستی تو چن سالته ؟
omid65 (شنبه 04 آذر 91)
تشکرشده 10 در 3 پست
سلام به همه دوستای خوبم
خب فکر کنم الان اگه دم دستتون بودم، منو دار می زدین به خاطر حماقتم! :) فکر کنم خودمم همین نظر رو دارم در مورد خودم! (خوددرگیری مزمن به این می گن!)
باشه باشه زنگ نمی زنم، هیچ کاری نمی کنم! منو نزنین! :D
دوست من امید، با کمال شرمندگی باید بگم 25 سالمه. فکر کنم رفتارم خیلی بچه گونه بوده نه؟![]()
carpediem (شنبه 04 آذر 91)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
بچه گونه ؟
نه !
احساساتی هستین.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)