ملیکه جان
بوده تو همین تالار زندگیایی که کاربران، مراجعه کننده رو به طلاق توصیه کردند چون واقعا ادامه زندگی برای هر دوشونو و کما برای بچه هاشون خطرناک بوده و خیلی مواقع خطر جانی برای طرفین دربین بوده
از جمله خود بنده
و بعد از طلاقمم خیلی زندگی خوبی دارم و به خودم هم افتخار میکنم
و اصلا طلاق رو یک پدیده بدی نمیدونم و برای منکه خیلی هم خوب شد
ولی زندگی شما جزو اون دسته قرار نمیگیره عزیزم
برای همین کسی نمیتونه سفارش طلاق بهتون بده
و ما شرایط زندگی بعد از جدایی شما رو نمیدونیم
هرکسی یه شرایطی بعد از طلاق داره
ممکنه برای بعضیا بهتر باشه و برای بعضیا بدتر
ما نمیدونیم شما چزو کدوم دسته قرار میگیری






علاقه مندی ها (Bookmarks)