اقلیما جان
ممنون که پا به پای نوشته هام همراهی میکنی
متاسفانه از نظر روحی خیلی خسته هستم
در اولین فرصت میام و جواب سوالت را میدم
اما باید بگم که من هم در این زندگی اشتباه داشتم....نه اینکه بخواهم توجیهه کنم ...اما خوب معمولا اشتاباهاتم بازتاب یک رفتار نادرست همسرم یا خانواده اش بوده
درسته من آدم کینه ای نیستم
اما الان حس انتقام گرفتن از همسرم را دارم
اون به من خیلی بد کرده
و من غیر از بدیهاش و کوتاهی ها هیچ تصویری از اون ندارم
ان شااله تا چند روز آینده شرح مشکلم را در قسمت پاسخ مشاوران هم خواهم گذاشت
باید ببینم چقدر مقصر بودم
و چه قدر حق دارم به جدایی فکر کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)