به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: یه بار دیگه با پدرم صحبت کنم یا صبر کنم خودش بیاد و صحبت کنه-آقای خواستگار ایران نیست

    سلام

    از همتون ممنونم که به تاپیکم سر زدین

    در این شرایط اگه مدام با پدرت صحبت کنی مفهومش اینه که نظر خودت کاملا مثبت هست در حالی که چین چیزی نیست و خودت هم نیاز به شناخت بیشتر داری.
    فکور عزیز دقیقا مساله همینه که نظر من مثبت هست اما نه کاملا در این حد که میخوام ایشون رو بطور جدی بررسی کنم . من به پدرم هم گفتم اجازه شناخت میخوام نه اجازه ازدواج

    زهره جان من گفتم 70% معیارهای منو تا حالا دارن و منظورم این بود که با توجه به حرفاشون و معیارهای ایشون برای ازدواج. من تو حرفام به ایشون هم گفتم بین حرف و عمل خیلی فاصله هست و تا حضورا نیان اینجا من هیچکدوم از این حرفا رو قبول نمی کنم

    مریم جان اخلاق پدر من خاص هست و قبلا تو یه تاپیک دیگه در موردش صحبت شده . هر کس میخواد با من ازدواج کنه باید تا حدودی نسبت به پدرم شناخت پیدا کنه و بتونه پدرم رو هم بپذیره

    مراقب باش.یه جوری رفتار نکنی که فکر کنن خدایی نکرده شما رو دست خانواده موندی.بذار برای بدست آوردنت تلاش کنه تا پس فردا نگه من با چند تا ایمیل و تلفن و ...تورو بدست آوردم.
    مرسی عزیزم. حواسم به همه چیز هست

    من فردا از مشاورم هم وقت گرفتم که برای این رابطه راهنماییم کنند

    بعد از جواب نه پدرم ارتباطم با آقای خواستگار خیلی کم شده میشه گفت به صفر میل میکنه
    فعلا به این جواب نه به شکل یه آزمایش واسه آقای خواستگار نگاه میکنم و همه چیز رو سپردم به خدا

    بازم ممنون که واسم وقت گذاشتین منو از دعای خیرتون محروم نکنید

  2. 3 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (یکشنبه 21 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درگیر خاطرات بد گذشته هستم و حالم خوب نیست
    توسط Mina101 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 19 خرداد 97, 10:46
  2. حس میکنم همسرم اونی نیست که میخواستم
    توسط amirsoheili در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 15:15
  3. دیگه خسته ام از مردی که مرد من نیست
    توسط زن زندگی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 بهمن 92, 00:19
  4. جدایی یا صبر و ادامه دادن (خواستن همیشه توانستن نیست)
    توسط sonic.quak در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 خرداد 91, 01:50
  5. عدالت در خواستگاری نیست
    توسط daneshjo در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 اردیبهشت 88, 23:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.