سلام
از همتون ممنونم که به تاپیکم سر زدین
فکور عزیزدر این شرایط اگه مدام با پدرت صحبت کنی مفهومش اینه که نظر خودت کاملا مثبت هست در حالی که چین چیزی نیست و خودت هم نیاز به شناخت بیشتر داری.دقیقا مساله همینه که نظر من مثبت هست اما نه کاملا در این حد که میخوام ایشون رو بطور جدی بررسی کنم . من به پدرم هم گفتم اجازه شناخت میخوام نه اجازه ازدواج
زهره جانمن گفتم 70% معیارهای منو تا حالا دارن و منظورم این بود که با توجه به حرفاشون و معیارهای ایشون برای ازدواج. من تو حرفام به ایشون هم گفتم بین حرف و عمل خیلی فاصله هست و تا حضورا نیان اینجا من هیچکدوم از این حرفا رو قبول نمی کنم
مریم جاناخلاق پدر من خاص هست و قبلا تو یه تاپیک دیگه در موردش صحبت شده . هر کس میخواد با من ازدواج کنه باید تا حدودی نسبت به پدرم شناخت پیدا کنه و بتونه پدرم رو هم بپذیره
مرسی عزیزم. حواسم به همه چیز هستمراقب باش.یه جوری رفتار نکنی که فکر کنن خدایی نکرده شما رو دست خانواده موندی.بذار برای بدست آوردنت تلاش کنه تا پس فردا نگه من با چند تا ایمیل و تلفن و ...تورو بدست آوردم.
من فردا از مشاورم هم وقت گرفتم که برای این رابطه راهنماییم کنند
بعد از جواب نه پدرم ارتباطم با آقای خواستگار خیلی کم شده میشه گفت به صفر میل میکنه
فعلا به این جواب نه به شکل یه آزمایش واسه آقای خواستگار نگاه میکنم و همه چیز رو سپردم به خدا
بازم ممنون که واسم وقت گذاشتین منو از دعای خیرتون محروم نکنید









علاقه مندی ها (Bookmarks)