منم یه زمانی چهره برام مهم بود
ولی الان بیشتر از چهره اخلاق مهم هست . یعنی زن خوش اخلاق زشت رو به زن زیبای بد اخلاق ترجیح میدم.
مثلا فکر کنید زیباترین زن جهان رو دارید ولی ناپاک باشه اون وقت کی حاضره باهاش ازدواج کنه؟
تشکرشده 6 در 3 پست
منم یه زمانی چهره برام مهم بود
ولی الان بیشتر از چهره اخلاق مهم هست . یعنی زن خوش اخلاق زشت رو به زن زیبای بد اخلاق ترجیح میدم.
مثلا فکر کنید زیباترین زن جهان رو دارید ولی ناپاک باشه اون وقت کی حاضره باهاش ازدواج کنه؟
ali-reza (شنبه 20 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)