الهه جان من اینا رو همیشه یه جورایی انجام می دم ، فک کنم مغزم باید آروم بگیره ... که اونو بلد نیستم . اون بلوایی که تو سرمه ...
تشکرشده 33 در 18 پست
الهه جان من اینا رو همیشه یه جورایی انجام می دم ، فک کنم مغزم باید آروم بگیره ... که اونو بلد نیستم . اون بلوایی که تو سرمه ...
1dokhtar (سه شنبه 09 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)