به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 مهر 93 [ 19:15]
    تاریخ عضویت
    1391-4-19
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,685
    سطح
    23
    Points: 1,685, Level: 23
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 68 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکل پوستی، نداشتن اعتماد به نفس و درجا زدن

    اول از همه ی شما که بی منت نظراتتون رو برای من گذاشتید متشکرم.
    سعی میکنم جواب همه رو بدم.

    Mostafun عزیز گفتید چرا درمان رو قطع کردم؟ علتش این بود که توی این دو سال هیچ پیشرفتی توی بهبودی حاصل نشد. حتی در طول دوره درمان هم مشکل من پابرجا بود منتها یه مقدار کمتر. جالبه که وقتی به دکترم گفتم نظرتون در مورد قطع درمان چیه چیز خاصی نگفت. یعنی انگار نمیشه برای این بیماری کار خاصی انجام داد. در ضمن من حجامت رو هم انجام دادم.

    مریم مهربونم مرسی به خاطر دلداریت. منم میخوام همه ی تلاشم رو بکنم و همه ی راهها رو امتحان کنم. واسه همینم اومدم اینجا تا از تجربیات شما بهره بگیرم. هنوز پیش دکتر گیاهی نرفتم. ضمنا در مورد علم مزوتراپی چیزی نمیدونم.

    خیلی از دوستان نظرشون این بود که ابروهامو تتو کنم. باید بگم که در طول این مدت 7 سال من حتما به این موضوع هم فکر کردم و در این مورد تحقیق هم کردم. ولی چون پوست من در ناحیه ی ابرو مشکل داره و یه پوست سالم نیست احتمال عوارضش برای من خیلی شدید هست. نمیخوام از چاله بیفتم توی چاه. پس قضیه ی تتو منتفیه.

    فکور عزیز حرفت رو کاملا قبول دارم که نباید اعتماد به نفس بسته به چهره ی آدم باشه. اما این قضیه منو از جنبه های دیگه ی زندگی هم انداخته. واسه همین بیشتر از قبل اعتماد به نفسم رو از دست دادم. ولی دارم رو خودم کار میکنم که اینطوری نباشم(البته قبول کن که زیبایی روی اعتماد به نفس واقعا تاثیر میذاره).

    sayrex عزیز بابت معرفی دکتر ممنون. من میدونم که درمان بیماریهای پوستی زمان بر و هزینه بر هست. ولی وقتی هیچ پیشرفتی توی بهبودی حاصل نشه خود به خود آدم خسته میشه.

    tamanaye man عزیزم میدونم که واقعا باید خدا رو شکر کنم بخاطر همه ی داشته هام. اما بیماری مزمن واقعا کلافه کننده ست و بعضی وقتا آدم به شدت کم میاره. البته من نیومدم اینجا تا بگم چطوری با این مشکل کنار بیام چون هنوزم میخوام واسه بهبودیم تلاش کنم. نمیدونم چرا نمیتونم بیخیالش بشم. در مورد استفاده از مداد و سایه ی ابرو هم باید بگم زیاد نمیشه این کارو انجام بدم چون ریشه ی ابروهای من به قدری سست هست که با فشار مداد هم میریزه. البته گاهی اوقات از روی ناچاری اینکار رو هم انجام میدم.

    بازم تشکر بخاطر همه ی راهکارها و همدلیهاتون.

  2. 3 کاربر از پست مفید shirin_a تشکرکرده اند .

    shirin_a (شنبه 06 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. به همسرم شک دارم . چگونه دوباره بهش اعتماد کنم؟
    توسط leila1 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 اسفند 93, 02:35
  2. بهش اعتماد کردم زندگیمو نابود کرد
    توسط Nemesis در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 20 آبان 91, 06:59
  3. چه طور دوباره اعتماد کنم؟
    توسط a.a در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آبان 91, 14:43
  4. بي اعتمادي و بدبيني نسبت به ديگران (شناخت، اعتماد)
    توسط parse در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مهر 89, 19:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.