سلام
یه سری از مشکلاتی که گفتینو همه جوونا با هم داریم. گاهی وقتا دیدن اینکه تو غمت شریک داری آرومت میکنه. اما در مورد مشکلات شخصی و اونایی که مخصوص به خودتونن باید بگم که بعضی مشکلات هستن که راه حلی ندارن و فقط باید باهاشون کنار اومد. مثل خانواده شما. خوب بعضی ادما خانواده های به شدت حامی دارن و خیلیم خوش به حالشونه ولی اگه شما اینجوری نیستید حتما به جاش خدا یه چیزای دیگه به شما داده که جاشو پر کنه چون همه آدما همه چی با هم ندارن. خیلی برام جالبه بعضی چیزایی که گفتین دقیقا منم دارم مشکلشو ولی این حسو ندارم. چون به این نتیجه رسیدم که تو زندگی هرچیو تونستم درست کنم هرچیم نشد باهاش کنار بیام.








علاقه مندی ها (Bookmarks)