به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: چرا خیانت ؟

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مهر 91 [ 15:08]
    تاریخ عضویت
    1391-7-24
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    290
    سطح
    5
    Points: 290, Level: 5
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خیانت ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ویدا@
    سلام Amir11

    به تالار همدردی خوش آمدی

    دوست عزیز هدف شما از این دوستی چیه؟

    همدردی در خصوص نحوه و تداوم روابط دختر و پسر مشاوره نمیدهد

    کلا با این روابط بنا بدلایل روانشناسی مخالف هست

    پیشنهاد درست فقط میتونه رهاش کنی...باشه

    موفق باشی
    اگر قصدی هم بوده دیگه منتفی هست
    با رابطه طولانی موافق نیستم ولی اینکه نسنجیده طرفمم رو انتخاب کنم شدیدا مخالفم
    این جمله دکترا که میگن پیشگیری بهتر از درمان است برای چیه
    میشه کمی از اون دلایل بگید که ما هم بدونیم ؟



    نقل قول نوشته اصلی توسط نادیا-7777
    Amir11 جان
    دخترا با پسرها خیلی فرق دارند

    همونطور که ویدا جان گفت، باید بدونی هدفت از این ارتباط چی بوده

    پسرا بدشون نمیاد سالها با یه دختر باشند و بعدش کم کم حس ازدواج براشون بوجود بیاد...و تصمیم بگیرند آیا با این دختر ازدواج بکنند و یا نکنند

    ولی دختر کاملا فرق داره و دوست داره از اول هدف از ارتباط مشخص باشه و از پنهون کاری خوشش نمیاد

    دلش میخواد رابطه رسمی باشه و با افتخار نامزدشو به بقیه معرفی کنه

    خوب ،چی میشه که دختر در دوران دوست دختر دوست پسری خیانت میکنه؟؟
    وقتی پی به این موضوع میبره که طرفش خیلی هم برای ازدواج جدی نیست و به قولی ،دختر رو تو آب نمک داره میخیسونه که آیا باهاش ازدواج بکنم یا نه

    اینجاست که دختر هم دست به کار میشه و نمیخواد گزینه های دیگه رو که ممکنه باهاشون به ازدواج برسه،از دست بده

    ولی چون عاشق شما هم هست ،از شما هم نمیتونه دل بکنه،چون امکان میده شااااااااااید یه روزی باهاتون ازدواج کنه

    ختم کلام
    خوب من آدمی هستم که سریع درخواست ازدواج نمیدم آخرین جملاتی که به یه دختر بزنم ازدواج هست، وگرنه ازدواج کردن سوای مسائل اقتصادی که کاری نداشت
    به هر دختری بگید من قصد ازدواج دارم خودش رو معصوم جلوه میده که شما فکر می کنید هر چی بود و نبود ایشونه، نظر شخصی خودم هم ابراز هدف ازدواج در ابتدای رابطه خیلی ساده لوحانه بنظر میاد در زمانی که هیچ شناختی روی دختر وجود نداره

    دختری که در دوستی که همش محبت و دوست داشتن بوده وفادار نیست در ازدواج وفادار هست؟ مگر قراره معامله کنیم ؟ پس حق من که وقت و انرژی رو براش گذاشتم چی میشه
    آیا من فرصتی برای خیانت نداشتم ؟ با این حساب باید به دنبال ترویج هرزگی باشیم

  2. کاربر روبرو از پست مفید Amir11 تشکرکرده است .

    Amir11 (دوشنبه 24 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.