سلام،
از تکنیک توقف فکر استفاده کن.
سعی کن یه مدت سایت و اینترنت رو بزاری کنار.
مگردرموارد درسی اون هم بصورت محدود.
چون اینترنت و خوندن مطالبی که مارو به ذوق و اشتیاق میاره اعتیاد آوره.یجورایی معتاد میشیم.
تشکرشده 91 در 38 پست
سلام،
از تکنیک توقف فکر استفاده کن.
سعی کن یه مدت سایت و اینترنت رو بزاری کنار.
مگردرموارد درسی اون هم بصورت محدود.
چون اینترنت و خوندن مطالبی که مارو به ذوق و اشتیاق میاره اعتیاد آوره.یجورایی معتاد میشیم.
خسته دل1 (یکشنبه 23 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)