به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 آبان 92 [ 23:41]
    تاریخ عضویت
    1391-5-11
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    1,218
    سطح
    19
    Points: 1,218, Level: 19
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    135

    تشکرشده 139 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هرچی بیشتر میفهمم اعصابم بیشتر به هم میریزه

    خوب این که اعصاب خوردی نداره . اتفاقا خیلی هم خوبه که دارید متوجه رفتار های ناپسندتون میشید و خودتون رو اصلاح می کنید . همه ما وقتی یه رفتار اشتباهی رو که فکر می کردیم درسته انجام می دادیم سخته که ترکش کنیم همه ما آدما کم و زیاد از این مسائل داریم .
    فکر می کنم شما هنوز ازدواج نکردید . خیلی از تغییرات رو در رابطه با ازدواج خواهید داشت . پس اصلا اعصابتون خرد نشه . شما دارید شان و شخصیت اجتماعیتونو بالا می برید اصلا بد نیست .
    کلیشه ای و از روی تئوریاتی که خوندید رفتار نکنید . مثلا در رابطه با آشپزی به عنوان علاقتون نگاه کنید مثل کسی که به موسیقی علاقه داره آشپزی هم نوعی هنر محسوب می شه اصلا کی گفته آشپزی مخصوص خانم هاست خودتون هم می دونید که بهترین آشپزای دنیا مرد هستند.
    لزومی نداره شما هر شب و روز غذا درست کنید نه بلکه گاهی به عنوان علاقه آشپزی کنید هیچ ایرادی که نداره هیچ خیلی هم جالب و خوبه . من شوهرمم گاهی از روی علاقه آشپزی می کنه و من به عنوان همسرش خیلی هم خوشحال می شم و به نظر من خودش به نوعی ایجاد تنوع می کنه .
    در مورد مسائل دیگه روانشناسی هم همین طور به قضایا نگاه کنید در هر موقعییتی با توجه به اطلاعاتتون بهترین تصمیمو بگیرید . مثلا گاهی خوبه آدم شوخی مناسب و به جایی داشته باشه آدمای خشک هم خیلی مورد پسند نیستند. بله شوخی بیش از حد آدمو از چشم دیگران میندازه و می گن چه آدم شوتیه پس با این اطلاعات روانشناسی بهترین تصمیمو بگیرید .
    روانشناسای خوب هم همین طور برخورد می کنند.بیشتر از اینکه اطلاعاتتون به درد بخوره مهارت هایی که با اطلاعاتتون به دست میارید مهم اند .
    مثل یه آدم تحصیل کرده که وقتی وارد بازار کار می شه مهارت هاش مهمتر از تئوریاتیه که خونده . دقیقا روانشناسی هم همینطوره.

  2. کاربر روبرو از پست مفید مهسایی تشکرکرده است .

    مهسایی (شنبه 15 مهر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  2. شوهرم شدیدا عصبی میشه.خودشو میزنه.واقعا مشکل از منه؟
    توسط reyhan در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 آبان 92, 19:42
  3. پدر مادرم فکر می کنن من از همسرم خیلی سرترم....اعصابمو با حرفاشون بهم می ریزن...
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: شنبه 18 خرداد 92, 13:02
  4. کمکم کنید بفهمم چِمه ؟ (عصبیم بی انگیزه ام ... هیچ هدفی ندارم)
    توسط خدیجه سلطان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 آبان 91, 14:31
  5. مردایی که می گن دختر باید ریزه میزه و کوچولو باشه ،دروغ می گن؟؟؟؟
    توسط نازنین آریایی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 تیر 91, 16:44

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.