به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 35
  1. #21
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    سلام دختر بهار عزیز

    نوشته های شما و نظرات خوب دوستان به خصوص زن امیدوار عزیز رو خوندم.

    میدونم مستاجری سخته و همه آرزوی یک خونه مستقل رو دارن و شما هم که در رفاه بزرگ شدی برات سخته.

    جایی خوندم که عاشق بودن بهایی داره و باید بهای اون رو بپردازی. بهای عشق شما هم اینه!


    اما نکته ای که میخوام بهش اشاره کنم چیز دیگریست!

    شما یک پست در میان بین "کودک درون" و "بالغ درون" خودتون سوییچ می کنین. یعنی چی؟ الان میگم.

    جاهایی که شما با روحیه ای مقاوم می پذیرین شرایط رو این بالغ درون شماست که صحبت می کنه و میدونه باید

    برای عشق بهایی بپردازه. اما جاهایی که لب به گلایه می زنین و نگران قضاوت شدن هستین مثل پست 1 و 19

    این تاپیک ، کودک درونتون هست که صحبت می کنه!

    متاسفانه این کودک در کنار خودش قدرتی بی نظیر داره به نام ضمیر ناخود آگاه که بسیار هم قدرتمنده!

    و شما کلید افکارتون رو سپردین به دست این کودک و این ضمیر! طوری که بالغ شما از سرکوب کردنش ناراحته!

    میدونین که ذهن ما کارخانه تولید فکره! این افکار به شکل سیگنال های بسیار قوی درون ما به باور تبدیل میشن و

    بعد این سیگنال ها توسط ضمیر ناخود آگاه ما به جهان هستی فرستاده میشه. نتیجه اش عکس العمل هایی است

    که ما از جهان هستی دریافت می کنیم! مثل رفتار پدر و مادر و اقوام شما نسبت به شما! چون خود شما دائم به

    این موضوع فکر می کنین و این فکر منفی مثل یک سیگنال منفی پر قدرت به عالم فرستاده میشه و پدر شما

    ناراحتی شما رو حس می کنه و از مستاجر بودن شما ناراحته!

    سعی کنین بیشتر به کودک درنتون مسلط باشین و بالغ درونتون بیشتر بر شما حکمرانی کنه.

    این شما هستین که باید به افکار منفی اجازه ورود و خروج به ذهنتون ندین!

    جز خود شما کسی نمیتونه بهتون کمک کنه!

    تا وقتی به کودک درون فرصت جولان بدین اوضاع به همین منواله! اما اگر باورها رو عوض کنین و اجازه بدین که بالغ

    شما سخن بگه و افکارتون رو در کنترل قرار بدین ، اوضاع درست میشه.

    پس به خودتون و افکارتون اجازه ندین که دائم نکات منفی زندگی رو به رخ شما بکشن!

    به اطرافیانتون هم نشون بدین که چقدر خوشبختین! قلبا نشون بدین! با فکرتون ، عملکردتون! تا باور کنن که با

    خونه نداشتن هم میشه خوشبخت بود!



    این تاپیک هم خیلی برای شما کمک کننده هست.


    موفق باشی گلم








  2. 4 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 02 مهر 91)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 17:35]
    تاریخ عضویت
    1391-1-25
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    989
    سطح
    16
    Points: 989, Level: 16
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    257

    تشکرشده 257 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    فکر نکنم با خرید خونه هم مشکل شما حل بشه .

    در تک تک پستهاتون به حرف فامیل و آبرو و ... اشاره کردید .

    حتما بعد از خرید خونه خواهید گفت فامیل مسخرهمیکنه که خونمون فلان منطقه یا فلان خیابونه . یا فلان متره .

    نمیدونم تعریف شما از آبرو چیه .بی پولی یا نداشتن خونه نشانه ی بی آبرویی است .
    تعریف جالبی بود .

    دختری مثل شما رو میشناسم . با حرف فامیل پیش رفت .

    نتیجش شد طلاق . الان همون فامیل میگن پسر خیلی خوب بود ببین دختره چه ایرادی داشت که طلاقش داد و...

    شما به عشق و علاقتون به همسرتون اشاره کردید . ولی رفتارتون فکر نکنم مطابق میل همسرتون باشه .بیشتر برگرفته از ذهن خوانیهاتون از فامیل هست .

    اگر تند رفتم معذرت میخوام .

    موفق باشید.


  4. 6 کاربر از پست مفید gold تشکرکرده اند .

    gold (یکشنبه 02 مهر 91)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 تیر 92 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1391-2-23
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    1,263
    سطح
    19
    Points: 1,263, Level: 19
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 61 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123
    خانومی میشه بگی با داشتن افکار منفی چی حل میشه؟!
    من در واقع دنبال داشتن فکر منفی نیستم. با این فکر کردن ها انگار دارم دست و پا میزنم یا یه راهی برای حل اصل ماجرا پیدا کنم و یا یه را برای کنار گذاشتن اون فکر. الان که دقیق روی فکرای خودم تمرکز میکنم میبینم همیشه در حال پیدا کردن راه حلی برای توجیح فکرای خودمم که یا برا خودم یه چیزی رو حل کنم یا برای دیگران. برای همین همیشه بین خودم و دیگران درگیرم. چون ایده آل های اونا با من خیییییلی فرق میکنه.
    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar.shadi

    جایی خوندم که عاشق بودن بهایی داره و باید بهای اون رو بپردازی. بهای عشق شما هم اینه![/color]

    اما نکته ای که میخوام بهش اشاره کنم چیز دیگریست!

    شما یک پست در میان بین "کودک درون" و "بالغ درون" خودتون سوییچ می کنین. یعنی چی؟ الان میگم.
    ممنون عزیزم. به چه نکات خوبی اشاره کردی. اول اینکه خب اره منم قبول دارم. من همین الانشم برای عشق بهای سنگینی دادم که راستش رو بخوای هیچوقت پشیمون نبودم. منی که امروز در این شرایط دارم اینجا برای شما در مورد این مشکل دردودل میکنم زمانی موقعیت ازدواج با فرد دیگه و داشتن بهترین خونه و امکانات زندگی رو داشتم اما شک ندارم عشق و هماهنگی که امروز با این همراه رو دارم رو نداشتم. چون دارم میبینم همسرم چقدر قدرم رو میدونه و چه ارزش و احترامی برام قائله. چرا؟ چون میگه تو منو بخاطر خودم و در سخت ترین شرایط همراهی کردی. ضمن اینکه همسرم روز به روز درحال پیشرفته و این خودش برای زندگیمون خیلی جذابیت داره

    مورد دوم که اشاره فرمودین هم جنبه ی علمی حالات منه. یعنی دقیقا حرف شما رو تایید میکنم. من مدام در تمام زمینه ها در حال سوئیچ بین این حالات هستم. راه هایی که شما گفتین خیلی خوبه. ولی نیاز به تمرین داره. چون من قبلا هم بارها اینکار ها رو کردم اما تا یه مدت گذاشتمش کنار دوباره روز از نو و روزی از نو!
    نقل قول نوشته اصلی توسط gold
    فکر نکنم با خرید خونه هم مشکل شما حل بشه .

    در تک تک پستهاتون به حرف فامیل و آبرو و ... اشاره کردید .

    حتما بعد از خرید خونه خواهید گفت فامیل مسخرهمیکنه که خونمون فلان منطقه یا فلان خیابونه . یا فلان متره .

    نمیدونم تعریف شما از آبرو چیه .بی پولی یا نداشتن خونه نشانه ی بی آبرویی است .
    تعریف جالبی بود .

    دختری مثل شما رو میشناسم . با حرف فامیل پیش رفت .

    نتیجش شد طلاق . الان همون فامیل میگن پسر خیلی خوب بود ببین دختره چه ایرادی داشت که طلاقش داد و...

    شما به عشق و علاقتون به همسرتون اشاره کردید . ولی رفتارتون فکر نکنم مطابق میل همسرتون باشه .بیشتر برگرفته از ذهن خوانیهاتون از فامیل هست .

    اگر تند رفتم معذرت میخوام .

    موفق باشید.

    شما هم دقیق درست گفتین. چون من از همین الان عزا گرفتم که اگه یه زمانی خونه خریدیم و متراژش کم باشه واویلا!

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 31 فروردین 92 [ 19:02]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    898
    سطح
    15
    Points: 898, Level: 15
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 567 در 144 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    دختر بهار گرامی
    من ابتدای تاپیک شما چند پست زدم و فکر نمی کردم بعد از اینکه داره مقدمات خانه دار شدنت فراهم میشه به هم ریخته باشی.
    چند نکته به نظرم رسید که البته دوستان اشاراتی هم کردند:
    1-مادامی که مدیریت افکار شما از بیرون نشات میگیره همین آشه و همین کاسه!و این روند تا آخر عمر شما میتونه ادامه داشته باشه و هر زمان به خاطر یه موضوعی شما و زندگیتان را به هم بریزه.
    2-اگر این روند ادامه داشته باشه و شما به جای بهره گیری از قدرت تفکر خودت مادام در مغزت نظرات دیگرون رو جولان بدی معلوم نیست همسرتان به این حالت باقی بماند و ناگهان روزی از راه میرسه که خونه داری،ماشین خوب داری،پس انداز داری اما شوهرت دیگه اون شوهر سابق نیست و اون لحظه(که امیدوارم سراغت نیاد)آرزو میکنی که همه چیتو بدی ولی روحیه شوهرت مثل قبل باشد.

    اگر به خواستگار قبلیت میرسیدی و این تفاهم رو نداشتی اما خونه و مال و اموال داشتی همین جا می آمدی و دائما از مشکلاتت با همسرت می گفتی و آرزو میکردی خیلی چیزا رو نداشتی اما مهر و محبت و همراهی همسرت رو داشتی

    دختر بهار گرامی
    همیشه همه چی با هم جور نمیشه و خاصیت این دنیا همینه که یه جای کار همیشه میلنگه،این برای همه ما صادقه و خاص شما نیست.

  7. 3 کاربر از پست مفید Amiran تشکرکرده اند .

    Amiran (یکشنبه 02 مهر 91)

  8. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1390-9-10
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    438

    تشکرشده 462 در 89 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    دوست عزیز سلام
    چیزی که من از پستهای شما متوجه شدم اینه که هنوز به انتخاب خودتون شک دارید و تو صحبتهاتو بیشتر دارید انگار تلقین میکنید که: "نه من درست انتخاب کردم من عاشق همسرم هستم و اون ارزشش رو داره"

    ببینید اگر شما از ته قلب راضی باشید دیگه حرف مردم براتون ارزشی نداره. متراژ خونه، مدل ماشین و.......
    من فکر میکنم شما اعتماد به نفستون کمی پایین هست و الان تو این مقطع بیشتر دنبال تایید گرفتن از اطرافیان هستید.
    اینکه فامیلتون به به و چه چه کنن چی به زندگی شما اضافه میکنه؟
    جز اینکه به شما اعتماد به نفس میده که آخیش زندگی من مورد تایید دیگرانه

    دیدید افرادی رو که وقتی کاری انجام میدن مدام نگاه میکنن ببینن ایا این کار مورد تایید دوست و فامیل هست یا نه.
    این تیپ افراد مشکل اعتماد به نفس دارن و همیشه تو عذابن .

    عزیزم یه سوال دارم اگر تو کشوری بودی که هیچ فامیلی نبود و تو همسرت تنها بودین ایا باز هم برات مهم بود خونه مسکن مهر باشه یا نه؟

    اگر جوابت منفی هست بدون که شما اگر روی این ضعفت کار نکنی متاسفانه تو زندگی زناشویی به مشکل برمیخوری .
    امروز مشکل خونه، فردا خرید باغ و ویلا و .بچم کدوم مدرسه بره، ......
    امیدوارم هر چه زودتر تو زندگی مشترک معنای واقعی ارامش دو طرفه کنار همسرت رو درک کنی

  9. 2 کاربر از پست مفید sea تشکرکرده اند .

    sea (دوشنبه 03 مهر 91)

  10. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 تیر 92 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1391-2-23
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    1,263
    سطح
    19
    Points: 1,263, Level: 19
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 61 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    Amiran عزیز بله لطف شما رو یادمه. چقدر هم حرفاتون کمکم کرد. ممنونم که بازم کنارم هستین.
    نقل قول نوشته اصلی توسط sea
    دوست عزیز سلام
    چیزی که من از پستهای شما متوجه شدم اینه که هنوز به انتخاب خودتون شک دارید و تو صحبتهاتو بیشتر دارید انگار تلقین میکنید که: "نه من درست انتخاب کردم من عاشق همسرم هستم و اون ارزشش رو داره"

    ببینید اگر شما از ته قلب راضی باشید دیگه حرف مردم براتون ارزشی نداره. متراژ خونه، مدل ماشین و.......
    من فکر میکنم شما اعتماد به نفستون کمی پایین هست و الان تو این مقطع بیشتر دنبال تایید گرفتن از اطرافیان هستید.
    اینکه فامیلتون به به و چه چه کنن چی به زندگی شما اضافه میکنه؟
    جز اینکه به شما اعتماد به نفس میده که آخیش زندگی من مورد تایید دیگرانه

    دیدید افرادی رو که وقتی کاری انجام میدن مدام نگاه میکنن ببینن ایا این کار مورد تایید دوست و فامیل هست یا نه.
    این تیپ افراد مشکل اعتماد به نفس دارن و همیشه تو عذابن .

    عزیزم یه سوال دارم اگر تو کشوری بودی که هیچ فامیلی نبود و تو همسرت تنها بودین ایا باز هم برات مهم بود خونه مسکن مهر باشه یا نه؟

    اگر جوابت منفی هست بدون که شما اگر روی این ضعفت کار نکنی متاسفانه تو زندگی زناشویی به مشکل برمیخوری .
    امروز مشکل خونه، فردا خرید باغ و ویلا و .بچم کدوم مدرسه بره، ......
    امیدوارم هر چه زودتر تو زندگی مشترک معنای واقعی ارامش دو طرفه کنار همسرت رو درک کنی
    شما هم نکته ی درستی رو فهمیدین!!!!!!! جالب نیست که تمام ایراداتی که شما دوستان درمورد من گفتین درسته؟!
    بله. من اعتماد به نفسم در رابطه با خودم ضعیفه. البته در رابطه با قبول داشتن خودم. چون در سایر زمینه ها هر کاری به من سپرده بشه شک ندارم از پسش بر میام. اما اینکه خودم رو قبول داشته باشم اصلا این اعتماد به نفس رو ندارم.
    در صورتیکه میبینم دخترای اطراف من(همون دخترای فامیل) همشون ازدواج هاشون یه ایرادی داره که من خودم به شخصه نمی تونم تحمل کنم. مثلا یکی همسرش از نظر تحصیلی خیلی پایینه اما پولداره! یکی همسرش بی کاره اما پولداره! در صورتیکه من خودم اگه جای اونا بودم تا آخر عمر نمی تونستم برای جریان تحصیلات همسرم آروم بگیرم!
    نه از انتخابم نه تنها پشیمون نیستم بلکه اگر زمان به عقب برگرده بازم پژمان رو انتخاب میکنم. ولی خب آره. خیلی دلم میخواد یه نفر دیگه هم انتخابم رو تایید کنه. اما این حس مثل سایر حس های ما آدما میمونه که دوست داریم همیشه یکی تاییدمون کنه. بخصوص که من در گذشته ام موفقیت هایی داشتم که همیشه مورد تایید اطرافیانم بودم.

    راستی یه چیز جالب هم بگم اونم اینکه فقط حرف فامیل خودم برام مهمه. مثلا حرف همکارام و فامیلای شوهرم و اینا اصلا اصلا اصلا برام مهم نیست. در واقع اصلا به نظر اونا فکر نمی کنم. اما حرف فامیل خودم که اتفاقا هیچکدومشون اینجا نیستن بخاطر همون یکی دو باری که ممکنه بیان بهم سر بزنن مهمه!

  11. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 92 [ 10:14]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,146
    سطح
    18
    Points: 1,146, Level: 18
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    سلام دوست عزیزم دوستانمون به نکته های خوبی اشاره کردن شما تازه شروع زندگیتونه خوشبختانه نه بچه ای دارین نه مشکل خاص دیگه ای من خودم دو برابر شما سن دارم پسرم تازه رفته دانشگاه ولی خونه ندارم که هیچ حتی پول برای رهن خونه هم کم دارم شرایط سختی دارم ولی باز خدا رو شکر که سالمم و بچه های سالمی دارم اینو برات نوشتم که دیگه راجع به خونه خودتو ناراحت نکنی و اینو بهت قول می دم اگه یه کم تو خرج و مخارجت دقت بیشتری بکنی سر یکی دو سال آینده با کمک شوهرت می تونی خونه دار هم بشی . موفق باشی

  12. 2 کاربر از پست مفید فرح123 تشکرکرده اند .

    فرح123 (دوشنبه 03 مهر 91)

  13. #28
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 تیر 92 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1391-2-23
    نوشته ها
    66
    امتیاز
    1,263
    سطح
    19
    Points: 1,263, Level: 19
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    59

    تشکرشده 61 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    بچه ها دلم خیلی گرفته. خونه ای که توش اجاره نشستیم هنوز 5 ماه دیگه قرارداد داره و مشکلی برا موندنمونم نیست. اما دیگه ازش زده شدم. یه جوری ام. و این خیلی بده آدم از خونه اش خوشش نیاد. اصلا تو خونمون احساس خوشی نمی کنم. همسرم میخنده و سر به سرم میذاره تا شادم کنه اما من شاید ظاهرا بخندم ولی درونا دلم گرفته...

  14. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 01:21]
    تاریخ عضویت
    1391-7-02
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    329
    سطح
    6
    Points: 329, Level: 6
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    دختر بهار عزیز نمیدونم برای پی ناراحتی اخه واقعا ناراحتیت بی دلیله
    چرا برای خودت الکی مشکل میتراشی.الان که باید واقعا خوشحال باشی که هنوز مهلت دارین تو خونه ای که اجاره کردین بمونین.خوشحال باش و خودتو اماده ی رفتن به خونه ی جدیدتون کن.به حرف مردم اهمیت نده و فقط توی فکر خودتو همسرت باش.خیلی ها هستن که ارزوی داشتن خونه رو دارن پس خدارو شکر کن وانقدر غصه ی الکی نخور!!

  15. کاربر روبرو از پست مفید mahshid69 تشکرکرده است .

    mahshid69 (سه شنبه 04 مهر 91)

  16. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 آذر 91 [ 04:31]
    تاریخ عضویت
    1391-3-30
    نوشته ها
    88
    امتیاز
    938
    سطح
    16
    Points: 938, Level: 16
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 91 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    بعضی از ما انسانها در هر موقعیتی باشیم همیشه دنبال یه چیزی برای ناراحتی میگردیم.

    خودم به شخصه همین جوری هستم و این خیلی بد هست.

    به خودم میگم مگه مهسا چقدر میخوای زندگی کنی که این همه استرس داری و از زندگیت لذت

    نمیبری.

    واقعا من فکر میکنم شما باید طرز فکرتو عوض کنی با خونه خریدن چیزی حل نمیشه.

  17. کاربر روبرو از پست مفید mahsa pirooz تشکرکرده است .

    mahsa pirooz (سه شنبه 04 مهر 91)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. غصه های یه دختر به ظاهر شاد
    توسط t@r@neh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 بهمن 96, 02:44
  2. زندگی پر از غصه
    توسط غصه در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 06 بهمن 91, 23:54
  3. تمام غصه های من
    توسط ارشیدا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 91, 11:10
  4. فقط میخوام درد دل کنم.دلم غصه داره به خاطر اختلاف پدر و مادرم.
    توسط راحیل خانوم در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 آذر 91, 01:48
  5. دارم از غصه دق میکنم از کارم اخراجم کردن...دانشگاهم بده...ازدواج....آینده ام
    توسط ema1989 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 07 مهر 91, 14:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.