دوست عزیز سلام
چیزی که من از پستهای شما متوجه شدم اینه که هنوز به انتخاب خودتون شک دارید و تو صحبتهاتو بیشتر دارید انگار تلقین میکنید که: "نه من درست انتخاب کردم من عاشق همسرم هستم و اون ارزشش رو داره"
ببینید اگر شما از ته قلب راضی باشید دیگه حرف مردم براتون ارزشی نداره. متراژ خونه، مدل ماشین و.......
من فکر میکنم شما اعتماد به نفستون کمی پایین هست و الان تو این مقطع بیشتر دنبال تایید گرفتن از اطرافیان هستید.
اینکه فامیلتون به به و چه چه کنن چی به زندگی شما اضافه میکنه؟
جز اینکه به شما اعتماد به نفس میده که آخیش زندگی من مورد تایید دیگرانه
دیدید افرادی رو که وقتی کاری انجام میدن مدام نگاه میکنن ببینن ایا این کار مورد تایید دوست و فامیل هست یا نه.
این تیپ افراد مشکل اعتماد به نفس دارن و همیشه تو عذابن .
عزیزم یه سوال دارم اگر تو کشوری بودی که هیچ فامیلی نبود و تو همسرت تنها بودین ایا باز هم برات مهم بود خونه مسکن مهر باشه یا نه؟
اگر جوابت منفی هست بدون که شما اگر روی این ضعفت کار نکنی متاسفانه تو زندگی زناشویی به مشکل برمیخوری .
امروز مشکل خونه، فردا خرید باغ و ویلا و .بچم کدوم مدرسه بره، ......
امیدوارم هر چه زودتر تو زندگی مشترک معنای واقعی ارامش دو طرفه کنار همسرت رو درک کنی

علاقه مندی ها (Bookmarks)