gilber عزیز
ضمن اینکه شدیدا صیغه رو از نظر شخصی خودم رد میکنم
ولی
هر کسی موقعیت و شرایط مخصوص خودش رو داره و یک نسخه رو نمیشه برای همه پیچید
از نظر شخصی من
شما اگرم میخواید با کسی صیغه کنید
از همون اول تمام شرایط رو تمام و کمال با طرف مقابلتون حل و فصل کنید تا هیچ شبه و ابهامی توش نباشه
درضمن
اگرم روزی ازدواج کردید با شخص دیگه ای
حتما و حتما این رابطه رو بهشون بگید
ایشون یا میپذیرند و یا نمیپذیرند
ولی شما حقیقت را بگویید تا خیالتون هم راحت باشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)