عزیزم کارشناسی ارشد خیلی ساده تر ازکارشناسیه. من خودمم تا فوقم رو رشته برق بودم و فکر کنم اگر اشتباه نکنم شما هم باید همین رشته باشین. سخت نگیرید، تو کارشناسی ارشد درسها ساده تر و خیلی کمتر از لیسانسه و تا چشم روهم بذارید تموم میشه. سمینار و پایان نامه هم که استاد خیلی کمک میکنه. البته باید استاد خوبی رو انتخاب کنید. ولی باور کن سختی های فوق خیلی خیلی کمتر از لیسانسه.
شما کار خوبی کردی که سراغ دوست پسر نرفتی. من ادمه مذهبی نیستم و این حرف رو به خاطر مذهب نمیزنم. فقط کافیه توی این سایت بخونی که دخترها چه ضربه های شدیدی از این روابط میخورن.
لذت زندگی رو با یه کار هنری، ورزش و یه جمع دوستای صمیمی که بتونی چند ساعتی در روز یا هفته رو کنارشون شاد باشی، حرف بزنی و ... داشته باش. عکاسی، نقاشی، ... اینها رشته هایین که توش میتونی شاد باشی
کنار این درست به علایقت برس که بعد نگی دیر شده....








علاقه مندی ها (Bookmarks)