به نظر من اگر همسرتون مشكلي نداره شما بيشتر به پدر و مادرتون سر بزنيد و خوشحاشون كنيد. به نظر من لازم نيست ديگه در مورد رفتارهاي اين دو نفر باهاشون صحبت كنيد، گرچه پيامدهاي اين اختلاف مستقيما گريبان شما رو هم ميگيره ولي شما بايد سعي كنيد تا حد امكان خودتون رو از مسائل اين دو نفر خارج نگه داريد و سعي كنيد رابطتون با هردوشون خوب باشه. در ضمن همش از همسرتون تعريف كنيد و هيچوقت بدگوييش رو نكنيد و حتي يكبار هم از اختلافاتتون به پدر و مادرتون نگيد. اين مسائل زمان ميبره تا كمرنگ بشه، ولي ديگه كشش نديد و در موردش صحبتي نكنيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)