راستش با دیدن عنوان تاپیکت این جمله تو ذهنم اومد" یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایانه " ولی بعد از خوندن پستت.....
راستش عزیز من اگه خواهرام مثه خواهرای شما باشن از ته دل خوشحال میشم آخه ناسلامتی خواهریم خوشحالی و خوشبختیه اونا با ما فرقی نداره
دلایلی که گفتی عزیزم نامعقوله واسه حتی گفتن کلمه طلاق چه برسه به خود طلاق
توی تاپیکی این جمله رو دیدم
اگه شروع بشمردن داشته هایمان کنیم فرصت برای شمارش نداشته هایمان نخواهیم یافت
موفق باشی و شاد شاد شاااااااااااااااااد








علاقه مندی ها (Bookmarks)