عزیزم آواز دهل از دور خوشه
من خودم یه آدمه متاهلم آره عزیزم شما مارو مبینید ماهم شما رو(مجردارومیگم)
هیچکس به اون چیزی که داره قانع نیست بجای اینکه از تابستون لذت ببریم میگیم چقد گرمه دلم برا بارون تنگ شده و زمستون برعکس میگیم خلاصه عزیزم کلا همیشه برعکسیم
من نمیگم ازدواج بده [size=large]نه میگم حالا که شما مجردی از دورانت استفاده کن و لذتشو ببر و انقققققققققققد لذت داره وقتی سرگرم خوشگذرونیی ببینی یکی داره در قلبتو میزنه بعد با کلی روحیه میری سراغش
موفق باشی دخترجانش[/size]









ش[/size]

علاقه مندی ها (Bookmarks)