به نظر منم خوشبختی به معنی ازدواج نیست! من خودم جزو کسایی هستم که تقریبا تحت فشار هستم برای ازدواج. ولی خب به هر قیمتی هم راضی نیستم ازدواج کنم. سعی دارم از لحاظ دیگه پیشرفت داشته باشم. مثلا یه چند وقتی هست که تو کلاس تدوین فیلم ثبت نام کردم و در کنار شغلم می خوام برم کلاس. البته خب مسلما اگه تو این شرایط هم کیس مناسبی برای ازدواج پیش بیاد، در کنار مسائل دیگه به اون قضیه هم فکر می کنم ولی دوست ندارم تو این قضیه تمرکز کنم که مبادا بی گدار به آب بزنم. مطمئن باشید اگه شما از خودتون راضی باشید و احساس خوشبختی کنید این حس به بقیه هم القا می شه و دیگه مدام بهتون گوشزد نمی کنن که چرا ازدواج نکردی. الان هم انقدر دیگه زندگی های ناموفق متأسفانه زیاد شده که ... با این که خانواده مادر من خیلی سنتی هستن ولی بعضی هاشون با اینکه می بینن من سنم نسبت به بقیه بیشتره ولی خب هم درسم رو خوندم هم سر کار می رم و کارای دیگه می کنم، دیگه خیلی به خودشون اجازه نمی دن که در امورد ازدواج نکردن من حرفی بزنن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)