افرین دختر خوب..پس تا الان کلی پیشرفت کردی..چیزی دیگه نمونده واسه همیشه قال این قضیه رو بکنی.
عزیزم هر مردی میتونه عاشق باشه..عاشق همسرش..
نیاز نیست دنبال عشق بدویی.فقط باید حواستو جمع کنی و درست انتخاب کنی..اونوقت میتونی عاشقترین مرد دنیا رو داشته باشی.
هممون همچین تجربه هایی داشتیم..منم ازکسی خوشم میومد شدید..یعنی خیال میکردم چقد دوسش دارم..بعد که پا پیش گذاشت خودم گفتم نه..دیگه انگار هیچ حسی نداشتم..انگار فقط دلم میخواست بیاد.
نفر بعدی عاشقانه تر اومد جلو.
ببین وقتی روی یه نفر فقط تمرکز کنی نمیتونی ادمای دیگه رو ببینی..ادمایی که شاید خیلی برات مناسبتر باشن.
عزیزم از الان شمارشم بنداز دور.
توکلت بخدا..با اغوش باز منتظر ورود موهبتهایی باش که پشت در منتظرن و ازت اجازه ورود میخوان.
کتاب4 اثر از فلورانس اسکاول شین رو بخون.
بقیه رو هم بذار بگن..یه گوش در یه گوش دروازه.
به منم واسه درس یه چیزایی میگفتن اما الان فقط تعریف میکنن.
هیچ کس اول این اسمتو عوض کن.
بعد اون دفترچه یادداشت رو تهیه کن و هر قدم مثبت برمیداری بنویس.
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)