سلام خانم فاخته
من تازه تاپیک شما رو خوندم.
گفتنی ها رو دوستان گفتند.
آیا شده که از کمک کردن به یه نفر عذاب وجدان بگیری؟آیا شده به کسی محبت کنی بعدش عذاب وجدان بگیری؟
آیا شده کار خوبی انجام بدی و بعد عذاب وجدان بگیری؟
عذاب وجدان یه نشانه هست که تلنگر میزنه که داری کج میری راهو.
شما یه زمانی یه کمبودهایی داشتی که رفتی سمت اون آقا و الان برات یه بت شده که ظاهرا فقط خوبیهاشو می بینی و اون طرف قضیه رو نمی بینی یا نمی خوایی ببینی
اما خواهرم...
از شما می خوام کمی تامل کن....اگر واقعا مردی عاشق زنی باشه و به هر دلیلی بهش نرسه تو این شرایط زندگیشو به هم نمی ریزه که هیچ!دعا میکنه خوشبخت بشه حالا با هر کسی دیگه ای میخواد باشه.حالا که شما این رفتارها رو ازش می بینی ممکنه تعبیر کنی که عاشقته که داره این کارا رو میکنه در حالی که بر عکسه!اون اگر عاشقت بود هیچ مزاحمتی ایجاد نمی کرد و آرزو میکرد خوشبخت بشی و زندگی خوبی داشته باشی
امیدوارم راه درست رو سریعتر پیدا کنی..........






عزیزم یهو پیدا شدن آون آقا باعث شده تو بخوای به طلاق فکر کنی وگرنه به جدایی از همسرت فکرنمیکردی؟!!این یعنی یه تکیه گاه پیدا کردیو میخوای از این زندگیت فرار کنی؟!!!!!!
نذار وجود اون باعث دو دلیت شه،مطمئنا کس دیگه ای هس که بخوای باش درد دل کنی،به زندگیت لطمه نزن

علاقه مندی ها (Bookmarks)