ببین اگه خواهرت واقعا از لحاظ روحی اذیت میشه و میگی چندساله باهاش درگیره خوب بذار عمل کنه، چه اشکالی داره؟
من اصلا صورت خودمو دوست نداشتم و ندارم و ایرادای زیادی داره اما 4 سال پیش بالاخره موفق شدم بینیم رو عمل کنم
بقیه میگفتن بینیت که ایرادی نداره اصلا تازه بهنم میاد و ........
اما من بالاخره کار خودمو کردم و الان خیلی خیلی راضیم! حتی دوست ندارم عکسهای قبل عملم رو نگاه کنم ، خداییش خیلی خوب درمود و مشکلی از لحاظ سلامتی هم ندارم ، کیف میکنم وقتی دو نفر تو خیابون میان بهم میگن بینیتون چقدر قشنگه خانوم و آدرس دکترمو ازم میخوان
البته الانش هم اطرافیانم بهم میگن بینی قبلیت (که تازه قوز هم داشت!) بیشتر بهت میومد!!
اما من اهمیت نمیدم، مهم اینه که خود آدم احساس رضایت کنه نه دیگران ، شاید واسه اونها بینی قبلیم قشنگ باشه
اما مهم اینه که واسه مـــن که دارم با این صورت زندگی میکنم چی قشنگه








علاقه مندی ها (Bookmarks)