به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 فروردین 92 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1391-4-20
    نوشته ها
    188
    امتیاز
    1,048
    سطح
    17
    Points: 1,048, Level: 17
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    559

    تشکرشده 569 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهرم مي خواد دماغشو جراحي پلاستيك كنه آيا كار درستيه؟

    ببین اگه خواهرت واقعا از لحاظ روحی اذیت میشه و میگی چندساله باهاش درگیره خوب بذار عمل کنه، چه اشکالی داره؟
    من اصلا صورت خودمو دوست نداشتم و ندارم و ایرادای زیادی داره اما 4 سال پیش بالاخره موفق شدم بینیم رو عمل کنم
    بقیه میگفتن بینیت که ایرادی نداره اصلا تازه بهنم میاد و ........
    اما من بالاخره کار خودمو کردم و الان خیلی خیلی راضیم! حتی دوست ندارم عکسهای قبل عملم رو نگاه کنم ، خداییش خیلی خوب درمود و مشکلی از لحاظ سلامتی هم ندارم ، کیف میکنم وقتی دو نفر تو خیابون میان بهم میگن بینیتون چقدر قشنگه خانوم و آدرس دکترمو ازم میخوان
    البته الانش هم اطرافیانم بهم میگن بینی قبلیت (که تازه قوز هم داشت!) بیشتر بهت میومد!!
    اما من اهمیت نمیدم، مهم اینه که خود آدم احساس رضایت کنه نه دیگران ، شاید واسه اونها بینی قبلیم قشنگ باشه
    اما مهم اینه که واسه مـــن که دارم با این صورت زندگی میکنم چی قشنگه

  2. 4 کاربر از پست مفید کبـود تشکرکرده اند .

    کبـود (چهارشنبه 08 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. كاش مي تونستيم بپذيريم
    توسط هاله نو در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 آذر 90, 02:08
  2. آشنايي اينترنتي بود ولي 1 ساله كه خارج از نت با هم هستيم
    توسط mamal-nafti در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 16 مرداد 89, 08:12
  3. +حدود 2 ماهي ميشه كه باهم قهر هستيم و هردو در بي تفاوتي بسر مي بريم
    توسط bluesky در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 خرداد 87, 14:57
  4. اگه عاشق همسرمان هستيم،‌پس بايد...
    توسط دانه در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 اردیبهشت 87, 07:42
  5. انچه هستيم و انچه مي خواهيم باشيم!
    توسط اكرم در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 12 بهمن 86, 03:27

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.