حامد جان همونجوری که همه ی دوستان تاکید کردند این مساله منحصر به تو که مهاجرت کرده ای نیست. من هم که فقط از یه شهرستان به تهران اومده ام مشکلات مشابهی را دارم یعنی هم از فرهنگ شهرم دور شده ام و از این فرهنگ دور هستم. سه سال از شما بزرگترم و خواستگاری های زیادی هم رفته ام و هنوز اندر خم یک کوچه امالان دوستانم بچه دار هم شده اند ما هنوز داریم می ریم خواستگاری !
اما پیشنهاد من به تو اینه که دامنه ی جستجوت را در خارج از کشور محدود به شهر و کشور خودت نکنی! همه ی افراد مهاجر از کشور که توی شهر شما جمع نشده اند! خوب با ارتباط برقرار کردن با دوستانی که در شهرها و کشورهای دیگر ساکن هستند می تونی دامنه ی انتخاب وسیعتری به دست بیاری. بالاخره هستند افرادی که شرایطی شبیه شما را دارند و تا اونجا که من می دونم مهاجرت و جابه جاشدن در خارج از کشور خیلی راحت تر از مهاجرت از ایرانه .







الان دوستانم بچه دار هم شده اند ما هنوز داریم می ریم خواستگاری !

علاقه مندی ها (Bookmarks)