سلام آقای پدربزرگ
هرکدوم از سولا رو که فکر میکنی فضولی
محسوب میشه رو جواب نده.
سلام آبجی کم حرف تالار
حالتون چطوره؟
خوبم خداروشکر
چند سالتونه؟
متولد 56 هستم این دی ماه فکر کنم میرم 35 سال.
تو تالار همدردی چند تا اسم کاربری داشتید تا حالا؟
خیلی زیاد تا دلت بخواد .اگه تونستی پیدا کنی .

چرا با این که میدونید هدف اینجوریه ولی اینجوری مینویسید: حدف؟
جدن حدف چطوریه به شک انداختی منو. هدف .حدف کدوم درسته .
برای شوخ طبعیمه جدی نگیر .
آدم باگوگل مگه میتونه غلت املایی داشته باشه
وقتی اومدید تالار مجرد بودید و همسر دومتون رو بعد از عضویت در اینجا انتخاب کردید. تالار همدردی چقدر در انتخابتون تاثیر گذاشت؟
اومدم. جداشده بودم از همسرم.
راهنمایی دوستان تالار خیلی خوب بود . خیلی در انتخابم تاثیر گذاشت .
و نگهداشتن زندگی پای خودمه .
نام کاربری اولیتون ( احتمالا اولی ) اسم اصلیتون بود؟
بله . در محلمون لو رفتم سریع عوضش کردم. نمیدونستم. که نباید نام اصلیم رو نباید بدم.
اما در سایت تخصصیم مشکلی نداره نام اصلی باشه .
چون در این تالار حرفهای محرمانه گفته میشه بهتره که نام کاربری ناشناس باشه .
دست پخت همسرتون چطوره؟
خوب تا کمی ابری .من همه چی خار نیستم . غذاهای خواصی رو میخورم.
برای همین براش کمی سخته .ولی بهترین غذام قیمه هست که همسرم به خوبی درست میکنه .
اگر همسرتون ازتون بخواد طلا رو بفروشید قبول میکنید؟ اگه تهدید به جدایی کنه چطور؟
[size=large]عمراااااااااااااااااااااا اا.من به پرندهام حساسم. کسی نمیتونه بهشون نظر بد داشته باشه .
طلا از پرنده بودن خارج شده . جزء غضای خانوادمون شده . اگر تهدید کنه جدا میشم.
بهترین هدیه شما به همسرتون (همسر فعلیتون) چی بوده(از نظر خودتون). بهترین هدیه ای که شما از ایشون گرفتید چی بوده؟
ازطرف من به همسرم. خونه خریدن بود. از طرف همسرم .یه شاخه گل که مثل تاج خروس میمانه برام جالب بود .وبهترین هدیه ای که دوست دارم بهم بده
آزادی هست . احساس اثارت میکنم
در آمد الانتون بالای یک و نیم میلیون هست؟
میانگین بین 1.5 الی 3تومان میشه .ثابت نیست پاینترهم میاد
چرا وقتی با خانواده میرید سفر معذبید؟
ببخشیدا . چون یه جورای خانم که همرام باشه دست و پاگیره .راحت نیستم.
و هرمغازه ای ام که میری تا میبینند خانم کنارته قیمت دوبرابر میشه . چون مجبوری خانم انتخاب کرده بخری .فروشنده ها هم خوب روانشناسینا .
به مردن فکر میکنید؟چقدر میترسید؟
اصلا ترسی ندارم. چون یک بار مردم .باورش سخته برای دیگران .
همیشه به مرگ فکر میکنم . شاید در روز بیشتراز 10 بار . نا امید نیستم .
اما میدونم مرگ حقه ونمیشه ازش فرار کرد .
رشته تحصیلیتون چی بوده؟
الکترونیک .
چه جوری مطمئن اید که خدا بهتون قول داده فرزندی بهتون عطا کنه؟
به ایمان آدمها برمیگرده . به پاک زندگی کردن . هرچی خدا قسمت کنه .
اگرم نداد بازم .خداروشکر میکنم. حتما حکمتی درش بوده .
قرآن رو بیشتر به فارسی میخونید یا به عربی؟
من قرانم ضعیفه . اما با mp3بیشتر وقت خواب گوش میدم.
من عاشق مناجات امیرالمومنینم .
وقتی خونه میرید همسرتون میاد جلوتون استقبال؟
فعلا که میاد . امیدوارم خسته نشه . براش همیشه تازگی داشته باشه .
به نظرتون تا چه اندازه محبت زن به مرد خوبه و بعد از اون خسته کننده؟ اصلا محبت کردن هم میتونه بد باشه؟
محبت زیادی هم باعث اثرات مرد میشه . اما به زن هرچقدر محبت کنی کمه .
زن عاشق محبت دیدنه . اما مرد فرق داره .
بستگی داره چطوری محبت کنه .از محبت به من نزاره من تنها جایی برم. نزاره برم. سر کار . نزاره تو خودم باشم. اینها محبت نیست . اما خانمها فکر میکنند محبته .
وقتی عذاتون تموم میشه از همسرتون تشکر میکنید؟
اول از خدا.بعداز همسرم همیشه تشکر کرم. یادم نمیاد انجام نداده باشم.
شده گاهی بعد از غذا خوردن شما ظرفا رو بشورید؟
اجازه اینکار رو بهم نمیده .
اما شده براش سحری درست کردم. همسرم خواب بوده.
همسرتون از اینترنت استفاده میکنه؟
زیاد علاقه نداره . فرصت نداره. بیاد نت . کارهای منزل میمانه
تا حالا عقرب کشتید؟ مار چطور؟
ما که میرفتیم. شهرستان یه ظرف شیرخشک برمیداشتیم. با یه پارچ آب با دختر عموهامون میرفتم عقرب میگرفتیم. گاهی به 40 تا میگرفتیم. کشتن یادم نمیاد چیکارشون میکردیم.
مار 2 بار یکی حدود 1.5 متری درشهرستان مسافرت .یکی هم خیلی کوچک بود بادست گرفیم. داخل الکل انداختیم.
من از جک جونور ترسی ندارم.
خلیج فارس رو از نزدیک دیدی؟
آره فکرکنم.. من مجرد بودم زیاد مسافرت میرفتم. بیشتر تنها.
کالباس و سوسیس میخوری؟
من غذای بیرون زیاد میخورم . سوسیس دوست ندارم. اما کالباس خوبه
فعلا بای.

[/size]
کجا چه زود رفتی . میموندی چای چیزی .
علاقه مندی ها (Bookmarks)