به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 21 از 31 نخستنخست ... 1112131415161718192021222324252627282930 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 201 تا 210 , از مجموع 304
  1. #201
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام پدربزرگ

    آخه کی دلش میاد پدربزرگ مهربان تالار رو با سوالاش داغ کنه....

    نظرتون درباره عشق؟

    بهترین شهر؟

    بهترین فیلم؟

    بهترین دوست؟

    هدفت در زندگی چی هست؟

    چند نام كاربري هايي که در تالار براتون جالبن؟

    یک نصیحت یا جمله آموزنده؟

    آیا فرزند دارید؟

    یکی از بزرگ ترین خواسته هاتون رو که بهش رسیدید رو برامون بگید

    دردلاتو به همسرت میگی یا به دوستت و یا همکارت

    آیا احساس خوشبختی می کنی؟

    یک شعر زیبا

    از پاسخ هات پیشاپیش متشکرم

    موفق و شاد باشی

  2. 6 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (سه شنبه 31 مرداد 91)

  3. #202
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط arash1348
    سلام جناب پدر بزرگ خان گرامی، بزرگ خاندان تالار همدردی،

    سلام برادر گرامی .

    و اما سوال:

    1- صبحانه معمولا چی می خوری؟

    بیشتر وقت ها چیزی نمیخورم. گاهی خیلی بهم فشاربیاد .شیر کاکائو
    2- چرا مرغ از خیایان رد شد؟
    بخاطره ارزشی که پیدا کرده با غرور رد شد.
    3- اولین بار که وارد اینترنت شدی چه حسی داشتی؟

    اولین بار برمیگرده به 7 سال پیش .جالب بود .کنج کاو بودم. اما الان عادی چده .

    4- اگر به هر کس هر چه قسمت اوست می رسد پس تکلیف از تو حرکت از خدا برکت چی میشه؟
    بازم قسمتش هرچی باشه میرسه اما کمی کمتر .اما حرکت داشته باشه به حق واقعیش میرسه . این متن در قران گفته شده .من از خودم نگفتم.
    5- همدردی چه رنگیه؟
    همدردی .قرمز سفید
    6-چرا فرهنگ 27 به بعضی سوالات جواب نداد؟
    شاید جوابی نداشت بده . تا اونجایی که فرهنگ رو میشناسم. حتما جواب میداد .گاهی جواب ندادن از خود جواب بهتر.سکوت
    7- چرا پرسپولیس نمی بره؟
    من علاقه ای به فوتبال ندارم. اصلا وقتش رو ندارم.
    8- سینما رو ترجیح میدی یا تئاتر؟
    بیشتر تلویزیون.وسینما همراه با پف فیل
    9- ترجیح میدی در یک جنگل تاریک مسیر رو گم کنی یا در یک بیایان گرم؟
    گم شدن یکی هست . فرقی نداره . هردو یک حدف دارند پیداشن آبادی یا چراغی که بهش پناه برد.
    10- آخرین بار سر کی داد زدی؟چرا؟
    من داد نمیزنم اما کمی صدام بالا میره ولی نمیشه بهش گفت داد.به طلا چون دم ظهر زده بود زیره آواز نمیزاشت بخوابم.

    فعلا همین ده تا تا بعد ...
    بیشترش کن .تازه موتورم داغ کرده .

    نقل قول نوشته اصلی توسط چشمک
    سلام سلام
    [size=medium]علیک سلام سلام

    پدربزرگ حتما همه مراعات سن شما رو می کنند خوب بالاخره پدربزرگی دیگه !!
    راحت باشید بهتره . مراعات نکنید . کیف نمیده .

    اما چه کنیم حالا که نشستی روی صندلی داغ باید داغ داغ بشه تا جیز بشید
    ..

    اما سوالات من :

    1.چرا اسمت پدربزرگه ؟

    بالا گفتم: بعداز ماجرای احساسی که داشتم. به خودم اومدم دیدم. رفتارم کودکانه هست . و
    مدتی نبودم. وخودم. رو ساختم. بزرگ شدم. و احساس میکنم تجربم کمی نزدیک به پدربزرگ هاست


    2.وقتی اومدی احساس کردم به تمام قوانین تالار آشنایی داری یعنی از کاربرای قدیمی بودی؟

    تقریبا هستم. از قدیمی ها .
    3.چرا قبل از اینکه مدیرای صندلی داغ نفر بعدی ( شما ) را اعلام کنند خودت اینکارو سریعتر از موعدش انجام دادی ؟ انگیزت چی بود؟

    گفتم فرصت بدم به دوستان برن دنبال سوال . آخه یه حسی بهم گفت که خیلی از دوستان دوست دارند از پدربزرگ بیشتر بدونند .
    4.غلط املایی هایی که داری به خاطر پدربزرگ بودنته و برمی گیرده به سن مجازی یا به دنیای واقعی شما و میزان سواد و یا شوخ طبع بودنتون ربط داره؟

    برمیگرده به کم کارکردن با لغت. از یادم رفته خوب خیلی وقته دیگه دست به قلم نبردم.
    به شوخ طبع بودم هم مربوط میشه . دوستدارم یه تنوعی داشته باشه



    5.از خصوصیات اخلاقیتون بگید که همه شما رو با اونها می شناسن ؟ و همینطور بگید با چیزی که مردم در مورداخلاقتون می گن چقدر به احساسات درون شما نزدیک هست ؟

    من آرومم .اگر کسی حرف تندی هم بزنه چیزی نمیگم بهش نگاه میکنم با لبخند ریز
    یا اصلا خودمو میزنم به نشنیدن. در دوست آشنا من رو مغز متفکر میشناسند .
    هرکسی در جایی یا کاری پروژه ای گیر کنه میاد سراغ من
    .متن آخرتو فکر نکردم. نمیدونم


    6.از همدردی بزرگترین درسی که گرفتی چی بوده؟

    طولانیه . در پست ویدا @ گفتم.


    7.اگه پدربزرگ بخواد بهم یه نصیحت کنه چی می گه؟

    قدر زندگیتو بدون . با گل پسر رفیق باش بزار بزرگ که شد همه حرفهاشو بهت بزنه درد دل کن باهاش .
    8. چه جوری با این سایت آشنا شدی؟

    قبلا گفتم.
    مشکلی داشتم به دست هیچ کس حل نشد . دست به دامن اینترنت شدم.
    حل شد تا حدودی . بیشتر درد دل شد اما بازم کمک کرد.


    .
    .
    برمی گردم ..
    [/size]

    حتما برگرد.

    نقل قول نوشته اصلی توسط ویدا@
    سلام پدربزرگ

    سلام خانم فعال تالار

    آخه کی دلش میاد پدربزرگ مهربان تالار رو با سوالاش داغ کنه....
    اشکالی نداره صندلی داغ مزه اش به همینه

    نظرتون درباره عشق؟
    عشق واقعی کم پیدا میشه نادر شده . اینها که دم از عشق میزنند عاشق نیستند .
    یه علاقه ای هست که بعدازمدتی فروکش میکنه .
    عشق خیلی گران بهاست که به همین راحتی نمیشه به دست آوردش .



    بهترین شهر؟

    شیراز . کاشان . اکبر آباد

    بهترین فیلم؟

    سام ونرکس برام جالب بود . من زیاد به فیلم ها به اسمش کاری ندارم بیشتر برای پرکردن وقتم نگاه میکنم.

    بهترین دوست؟
    مادرم .

    هدفت در زندگی چی هست؟
    حدف خواصی ندارم. همینجوری داره عمر میگذره .بیشتر بفکر اون دنیامم که چطوری باید بسازمش . چکارهای نکنم چه کارهایی رو انجام بدم.

    چند نام كاربري هايي که در تالار براتون جالبن؟

    سوالتون کلی بوده . من از نام کاربری چه کسی خوشم. میاد .یا کدام نام کاربری جالبه از چه لحاظ باید جالب باشه . میشه بیشتر واضحتر بگید . زیاد بانام کاربری آشخواص کاری ندارم.
    مهم دلشونه نوع کلامشون توجه میکنم.


    یک نصیحت یا جمله آموزنده؟
    شناختی از شما ندارم. نمیدونم چی باید بگم.
    دنبال عشق در کتاب ها نگرد . عشق در دله به دلت رجوع کن .
    چون سوالی از عشق پرسیدی .عرض کردم.



    آیا فرزند دارید؟
    قرار خدا بهم بده . اگه بچه خوبی باشم شلوغ نکنم. خودش قول داده

    یکی از بزرگ ترین خواسته هاتون رو که بهش رسیدید رو برامون بگید
    بزرگترین خواسته ام ارامش است .که میرسم. اما فعلا نفس میکشم.

    دردلاتو به همسرت میگی یا به دوستت و یا همکارت
    من به هیچ کس نمیگم . اگر مشکلی داشته باشم میام اینجا پست باز میکنم. یا دربخشهای درد دل . میکنم.
    من عقیده دارم با کسی که درد دل میکنی باید طرف مقابل شنوا باشه . درک کنه . و
    در شرایط های سوء استفاده نکنه .پس بهتره کسی از اطرافیانم ندونند.


    آیا احساس خوشبختی می کنی؟
    چون میگذرد غمی نیست.
    فقط از یه لحاظ خوشبختم خدا تن سلام بهم داده .


    یک شعر زیبا
    من حاصل عمر خود ندارم جز غم

    ور عشقی ز نیک و بد ندارم جز غم

    یک همدم با وفا ندیدم جز درد

    یک مونس نامرد ندارم جز غم .


    از پاسخ هات پیشاپیش متشکرم


    موفق و شاد باشی


    امید وارم.ممنونم

  4. 11 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (سه شنبه 31 مرداد 91)

  5. #203
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام پدربزرگ

    راستش وسوسه شدم منم سوال بپرسم:(هر کدومو دوست دارین جواب بدین)

    1- به نظر شما چرا هیچ سوالی به ذهنم نمیرسه که بپرسم؟

    2- اگه خانومتون اصرار به بچه دار شدن داشته باشه چه تصمیمی میگیرید؟

    3- اگر خانومتون راضی باشن دوست دارین یه بچه رو به فرزندی قبول کنین؟

    4- از ازدواج مجددتون راضی هستین؟

    5- بعضی وفتها خانومتون رو با خانوم قبلیتون مقایسه نمیکنید؟ (حتی تو ذهنتون)

    6- مشکلتون با خانوم قبلیتون فقط بچه بود؟

    7- شرایط ازدواج مجدد سخت تر هست یا آسونتر؟

    8- یک جمله که دوست دارید به من بگید رو بفرمایید .(هرچی باشه خوشحال میشم و راحت باشید)

    باتشکر

  6. 6 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  7. #204
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط نادیا-7777
    سلام پدربزرگ

    سلام خواهرم. آفرین آفرین


    راستش وسوسه شدم منم سوال بپرسم:(هر کدومو دوست دارین جواب بدین)
    واحمه ای ندارم. جواب میدم.
    1- به نظر شما چرا هیچ سوالی به ذهنم نمیرسه که بپرسم؟
    چون دست پاچه شدی از ذوق زیاده که پدربزرگ نشسته رو صندلی .
    خونسردیتو حفظ کن خواهرم.


    2- اگه خانومتون اصرار به بچه دار شدن داشته باشه چه تصمیمی میگیرید؟
    از اولش درجریان بوده . اصرار نمیکنه . حالا اگر اصرار کنه .پیگیری میکنم از طریق
    پزشک. البته داریم. در برنامه هایی آینده است.


    3- اگر خانومتون راضی باشن دوست دارین یه بچه رو به فرزندی قبول کنین؟
    خانمم راضی هست .من خودمم راضیم. اما شرایت فرزند آوردن از پرورشگاه در توان ما نیست

    در جریان هستید که کلی هذینه داره .


    4- از ازدواج مجددتون راضی هستین؟
    باید راضی باشم. فعلا تازه وارد زندگی شدیم. و مشکلات خودش رو دارد تا بهتر همیدیگر رو بشناسیم. از خصوصیات هم اخلاق هم ظرفیت هم دیگر باخبر بشیم. 1.2سالی طول میکشه که بگم واقعا راضیم.

    5- بعضی وفتها خانومتون رو با خانوم قبلیتون مقایسه نمیکنید؟ (حتی تو ذهنتون)
    سعی میکنم .مقایسه نکنم. اما گاهی به ذهنم میاد . دست خودم نیست .

    6- مشکلتون با خانوم قبلیتون فقط بچه بود؟
    بله . از بچه شروع شد تا به مشاجره کشید . وتوافقی جدا شدیم.
    و یک ماهی میشه همسر قبلیم با یه مرد که 2تا پسر کوچیک داره ازدواج کرده. انشالله خوشبخت بشه .

    7- شرایط ازدواج مجدد سخت تر هست یا آسونتر؟
    سختر . چون یه جورای آخرین فرسته که باید خیلی دقت کنی . اشتباه نکنی .
    نظر من اینه در این امر اصلا عجله نکنید .به اسرار دیگران توجه نکنید .
    اطرافیان از رو دلسوزی نمیدونند کار درستی انجام میدن یا اشتباه .



    8- یک جمله که دوست دارید به من بگید رو بفرمایید .(هرچی باشه خوشحال میشم و راحت باشید)

    من راحتم.در انتخاب بعدی خیی دقت کن . آخرین فرسته
    با همسرت مهربان باش . گذشته را فراموش کن چه خوب چه بد.
    در زندگی موشکافی نکن . همسر را محکم در دست نگیر . رهایسش بگذار تا در کنارتو بودن

    را احساس آرامش کند .نه در تنگنا .


    باتشکر


    سوالهات کوتا بود . اما جالب .
    ولی خیلی چیزهای رو نپرسیدید.


    منمنونم که پدر بزرگ را قابل دونستید .

  8. 11 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  9. #205
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام آقای پدربزرگ
    هرکدوم از سولا رو که فکر میکنی فضولی محسوب میشه رو جواب نده.

    حالتون چطوره؟

    چند سالتونه؟

    تو تالار همدردی چند تا اسم کاربری داشتید تا حالا؟

    چرا با این که میدونید هدف اینجوریه ولی اینجوری مینویسید: حدف؟

    وقتی اومدید تالار مجرد بودید و همسر دومتون رو بعد از عضویت در اینجا انتخاب کردید. تالار همدردی چقدر در انتخابتون تاثیر گذاشت؟

    نام کاربری اولیتون ( احتمالا اولی ) اسم اصلیتون بود؟

    دست پخت همسرتون چطوره؟

    اگر همسرتون ازتون بخواد طلا رو بفروشید قبول میکنید؟ اگه تهدید به جدایی کنه چطور؟

    بهترین هدیه شما به همسرتون (همسر فعلیتون) چی بوده(از نظر خودتون). بهترین هدیه ای که شما از ایشون گرفتید چی بوده؟

    در آمد الانتون بالای یک و نیم میلیون هست؟

    چرا وقتی با خانواده میرید سفر معذبید؟

    به مردن فکر میکنید؟چقدر میترسید؟

    رشته تحصیلیتون چی بوده؟

    چه جوری مطمئن اید که خدا بهتون قول داده فرزندی بهتون عطا کنه؟

    قرآن رو بیشتر به فارسی میخونید یا به عربی؟

    وقتی خونه میرید همسرتون میاد جلوتون استقبال؟

    به نظرتون تا چه اندازه محبت زن به مرد خوبه و بعد از اون خسته کننده؟ اصلا محبت کردن هم میتونه بد باشه؟

    وقتی عذاتون تموم میشه از همسرتون تشکر میکنید؟

    شده گاهی بعد از غذا خوردن شما ظرفا رو بشورید؟

    همسرتون از اینترنت استفاده میکنه؟

    تا حالا عقرب کشتید؟ مار چطور؟

    خلیج فارس رو از نزدیک دیدی؟

    کالباس و سوسیس میخوری؟

    فعلا بای.
    فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی

    یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.


  10. 8 کاربر از پست مفید پاییزان تشکرکرده اند .

    پاییزان (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  11. #206
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پاییزان
    سلام آقای پدربزرگ
    هرکدوم از سولا رو که فکر میکنی فضولی محسوب میشه رو جواب نده.
    سلام آبجی کم حرف تالار


    حالتون چطوره؟

    خوبم خداروشکر

    چند سالتونه؟

    متولد 56 هستم این دی ماه فکر کنم میرم 35 سال.

    تو تالار همدردی چند تا اسم کاربری داشتید تا حالا؟

    خیلی زیاد تا دلت بخواد .اگه تونستی پیدا کنی .

    چرا با این که میدونید هدف اینجوریه ولی اینجوری مینویسید: حدف؟
    جدن حدف چطوریه به شک انداختی منو. هدف .حدف کدوم درسته .
    برای شوخ طبعیمه جدی نگیر .
    آدم باگوگل مگه میتونه غلت املایی داشته باشه


    وقتی اومدید تالار مجرد بودید و همسر دومتون رو بعد از عضویت در اینجا انتخاب کردید. تالار همدردی چقدر در انتخابتون تاثیر گذاشت؟
    اومدم. جداشده بودم از همسرم.
    راهنمایی دوستان تالار خیلی خوب بود . خیلی در انتخابم تاثیر گذاشت .
    و نگهداشتن زندگی پای خودمه .

    نام کاربری اولیتون ( احتمالا اولی ) اسم اصلیتون بود؟

    بله . در محلمون لو رفتم سریع عوضش کردم. نمیدونستم. که نباید نام اصلیم رو نباید بدم.
    اما در سایت تخصصیم مشکلی نداره نام اصلی باشه .
    چون در این تالار حرفهای محرمانه گفته میشه بهتره که نام کاربری ناشناس باشه .


    دست پخت همسرتون چطوره؟
    خوب تا کمی ابری .من همه چی خار نیستم . غذاهای خواصی رو میخورم.
    برای همین براش کمی سخته .ولی بهترین غذام قیمه هست که همسرم به خوبی درست میکنه .

    اگر همسرتون ازتون بخواد طلا رو بفروشید قبول میکنید؟ اگه تهدید به جدایی کنه چطور؟
    [size=large]عمراااااااااااااااااااااا اا.
    من به پرندهام حساسم. کسی نمیتونه بهشون نظر بد داشته باشه .
    طلا از پرنده بودن خارج شده . جزء غضای خانوادمون شده . اگر تهدید کنه جدا میشم.

    بهترین هدیه شما به همسرتون (همسر فعلیتون) چی بوده(از نظر خودتون). بهترین هدیه ای که شما از ایشون گرفتید چی بوده؟
    ازطرف من به همسرم. خونه خریدن بود. از طرف همسرم .یه شاخه گل که مثل تاج خروس میمانه برام جالب بود .وبهترین هدیه ای که دوست دارم بهم بده
    آزادی هست . احساس اثارت میکنم


    در آمد الانتون بالای یک و نیم میلیون هست؟
    میانگین بین 1.5 الی 3تومان میشه .ثابت نیست پاینترهم میاد

    چرا وقتی با خانواده میرید سفر معذبید؟
    ببخشیدا . چون یه جورای خانم که همرام باشه دست و پاگیره .راحت نیستم.
    و هرمغازه ای ام که میری تا میبینند خانم کنارته قیمت دوبرابر میشه . چون مجبوری خانم انتخاب کرده بخری .فروشنده ها هم خوب روانشناسینا .


    به مردن فکر میکنید؟چقدر میترسید؟
    اصلا ترسی ندارم. چون یک بار مردم .باورش سخته برای دیگران .
    همیشه به مرگ فکر میکنم . شاید در روز بیشتراز 10 بار . نا امید نیستم .
    اما میدونم مرگ حقه ونمیشه ازش فرار کرد .


    رشته تحصیلیتون چی بوده؟
    الکترونیک .

    چه جوری مطمئن اید که خدا بهتون قول داده فرزندی بهتون عطا کنه؟
    به ایمان آدمها برمیگرده . به پاک زندگی کردن . هرچی خدا قسمت کنه .
    اگرم نداد بازم .خداروشکر میکنم. حتما حکمتی درش بوده .


    قرآن رو بیشتر به فارسی میخونید یا به عربی؟
    من قرانم ضعیفه . اما با mp3بیشتر وقت خواب گوش میدم.
    من عاشق مناجات امیرالمومنینم .


    وقتی خونه میرید همسرتون میاد جلوتون استقبال؟
    فعلا که میاد . امیدوارم خسته نشه . براش همیشه تازگی داشته باشه .


    به نظرتون تا چه اندازه محبت زن به مرد خوبه و بعد از اون خسته کننده؟ اصلا محبت کردن هم میتونه بد باشه؟
    محبت زیادی هم باعث اثرات مرد میشه . اما به زن هرچقدر محبت کنی کمه .
    زن عاشق محبت دیدنه . اما مرد فرق داره .
    بستگی داره چطوری محبت کنه .از محبت به من نزاره من تنها جایی برم. نزاره برم. سر کار . نزاره تو خودم باشم. اینها محبت نیست . اما خانمها فکر میکنند محبته .


    وقتی عذاتون تموم میشه از همسرتون تشکر میکنید؟
    اول از خدا.بعداز همسرم همیشه تشکر کرم. یادم نمیاد انجام نداده باشم.

    شده گاهی بعد از غذا خوردن شما ظرفا رو بشورید؟

    اجازه اینکار رو بهم نمیده .
    اما شده براش سحری درست کردم. همسرم خواب بوده.



    همسرتون از اینترنت استفاده میکنه؟

    زیاد علاقه نداره . فرصت نداره. بیاد نت . کارهای منزل میمانه


    تا حالا عقرب کشتید؟ مار چطور؟

    ما که میرفتیم. شهرستان یه ظرف شیرخشک برمیداشتیم. با یه پارچ آب با دختر عموهامون میرفتم عقرب میگرفتیم. گاهی به 40 تا میگرفتیم. کشتن یادم نمیاد چیکارشون میکردیم.

    مار 2 بار یکی حدود 1.5 متری درشهرستان مسافرت .یکی هم خیلی کوچک بود بادست گرفیم. داخل الکل انداختیم.
    من از جک جونور ترسی ندارم.


    خلیج فارس رو از نزدیک دیدی؟
    آره فکرکنم.. من مجرد بودم زیاد مسافرت میرفتم. بیشتر تنها.

    کالباس و سوسیس میخوری؟
    من غذای بیرون زیاد میخورم . سوسیس دوست ندارم. اما کالباس خوبه

    فعلا بای.
    [/size]
    کجا چه زود رفتی . میموندی چای چیزی .

  12. 7 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (پنجشنبه 02 شهریور 91)

  13. #207
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام پدر بزرگ تالار....

    راستش منم دلم نیومد شما رو جیز کنم !
    گفتم یه سری سوالات ساده بپرسم !!

    1.دوست دارید تا چند سالگی عمر کنید (البته انشالله 120 سال زنده باشید )؟

    2.اگر همسرتون با خانوادتون زیاد اختلاف داشته باشید چیکار میکنید؟خودتونو میکشید کنار یا چاره ای تدبیر میکنید !؟

    3.برترین انسان از دید شما؟

    4.درباره آدم فضایی ها چقدر میدونید؟

    5.برای شکنجه کردنتون چه راهی رو به ما پیشنهاد میکنید؟

    6.رابطه تون با حیوانات؟

    7.به کی میگن دیوانه؟

    8.یه نصیحت به من کنید لطفا
    من بازم برمیگردم.....

  14. 6 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (پنجشنبه 02 شهریور 91)

  15. #208
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط maryam123
    سلام پدر بزرگ تالار....

    سلام مریم گلی با اومدنتون صندلی بنده را خنک تر کردین .


    راستش منم دلم نیومد شما رو جیز کنم !
    خواهش سوال کنید . به سنم نگاه نکنید . پیر خودتونید
    گفتم یه سری سوالات ساده بپرسم !!
    ناراحت شدم بازم سوال آسون .من گهرم

    1.دوست دارید تا چند سالگی عمر کنید (البته انشالله 120 سال زنده باشید )؟
    مقدار سن زیاد برام مهم نیست . کوتاه باشه اما مفید باشه .

    2.اگر همسرتون با خانوادتون زیاد اختلاف داشته باشید چیکار میکنید؟خودتونو میکشید کنار یا چاره ای تدبیر میکنید !؟
    اگر با خانم های خانوادمون مشکل داشته باشه دخالت نمیکنم. من با دعوای خانمها کاری ندارم خودشون حل میکنند .
    اگر با کل خانواده مشکل داشته باشه . بفکر چاره ای میوفتم که حل بشه چون کدورت مثل زخم میمانه هرچه ازش بگذره کهنه تر میشه .باید زودتر درمان شود .


    3.برترین انسان از دید شما؟
    آدم. چون طولانی بود خلاصه کردم.

    4.درباره آدم فضایی ها چقدر میدونید؟
    فکرم رو مشقول این چیزها نمیکنم. چیزهای که وجود اثبات شده بهتره.

    5.برای شکنجه کردنتون چه راهی رو به ما پیشنهاد میکنید؟
    سوالهای کلیدی .

    6.رابطه تون با حیوانات؟

    بی نهایت عالی هست . همه جوره از سوسک گرفته تا به خرس اه اه ه ا چندش


    7.به کی میگن دیوانه؟
    به من آدم دیوانه باشه بهتراز عاقله چون غمی نداره .

    8.یه نصیحت به من کنید لطفا

    سعی کن انقدر به مشکلاتت پرو بال ندی که درش غرق بشی .
    من بازم برمیگردم.....
    برگرد حتما . تازه سماور جوش اومده چای دم کردم. منتظرم.

  16. 8 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (پنجشنبه 02 شهریور 91)

  17. #209
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    1-
    سلام پدربزرگ.
    خوبی ؟
    خانواده خوبن ؟
    داروها تو خوردی ؟
    چه خبرا دیگه ؟
    (چند ثانیه سکوت)
    نمی خوای دعوتم کنی بیام تو ؟
    ممنوم ، بدون شکر لطفاً
    .
    صبحانه رو با خانومت می خوری یا نه ؟ کدومتون آماده می کنه ؟
    2-در طول روز باهاش چقدر در تماسی؟
    3-چقدر مسیج عاشقانه می فرستی واسش؟
    4-اگه زلزله بیاد چیکار می کنی ؟
    5-خانم ات رو به غیر از اسمش ، چی صدا می زنی ؟
    6-پدر خانم ات و مادر خانومت رو چی صدا می زنی ؟ حاجی ؟ حاج خانوم؟ بابا؟ مامان؟
    7-نظرت در مورد آواتارم چیه ، حداقل سه چهار خط بنویس.
    7-اگه فرهنگ این اطراف نیست بهم بگو که چه خبرا ؟! (علامت چشمک)
    .
    .
    یه دقه اومدیم خودتو ببینیم ، همش که تو آشپزخونه ایی.
    فهمیدم که قهوه تون تموم شده ، بیا ، نخواستیم اصلاً


  18. 6 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  19. #210
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای سایت

    هیزم اول.اسمت چیه؟

    هیزم دوم.چند سالته؟

    هیزم سوم.ماشینت چیه؟

    هیزم چهارم.شغلت چیه؟


  20. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 02 شهریور 91)


 
صفحه 21 از 31 نخستنخست ... 1112131415161718192021222324252627282930 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.