نوبتم تموم شد؟فقط یه بار دیگه بگو بشین رو صندلی من می دونم و خودم.مگه قرار نبود تا آخر تابستون بشینم؟هنوز که
شهریور نیومده.چرا زیر حرفت زدی؟پدر بزرگ بلند شو.هنوز مونده نوبتت بشه.برو تو صف.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
نوبتم تموم شد؟فقط یه بار دیگه بگو بشین رو صندلی من می دونم و خودم.مگه قرار نبود تا آخر تابستون بشینم؟هنوز که
شهریور نیومده.چرا زیر حرفت زدی؟پدر بزرگ بلند شو.هنوز مونده نوبتت بشه.برو تو صف.
فرهنگ 27 (دوشنبه 30 مرداد 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
آخی نوبتش تموم شد:(
خوب فرهنگ جان نمیشه که بچه های دیگم هستن الان پدربزرگ رو تازه ساکت کردیم بهش قول دادیم بزاریم بشینه رو صندلی ....الان بهش بگیم بلند شه باز جیغش در می اد.
----------------------------------
پدر بزرگ عزیز بیاین سوالاتتون رو جواب بدید؟
0.انگیزتون چی بود از اینکه با این سن و سال اومدی با ی بچه فینگیلی(فرهنگ) در افتادی و از رو صندلی بلندش کردی خوب می ذاشتی بشینه چی میشد ...؟ببین چه قدر ناراحت شده:(
1.پدر بزرگ جان همسرت می دونه عضو همدردی هستی؟
اگر می دونه ..نام کاربریت هم می دونه؟
پست هات رو می خونه
2.اگر نمی دونه چرابهش نمی گی اونم بیاد؟
3.طوطیت چطوره پدربزرگ؟نگهداریش سخت نیست؟وقت گیر نیست؟اصلا وابستگی بهت داره؟
4.اولین بار چه طوری با این سایت آشنا شدی؟تا آشنا شدی سریعا عضو شدی یا اوایل به صورت مهمان می اومدی؟
نازنین آریایی (سه شنبه 31 مرداد 91)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
آخ جون پدربزرگ .
پدربزرگ جون سلام.
سوالات الف :
1- بنده آخر چه خاکی به سرم بریزم ؟(منظور از خاک ، اون خاکی نیست که همیشه هست ! )
2-چرا اون پیشنهاد رو به فرهنگ دادی در حالی که من توی نوبت بودم ؟ ها ؟!
3-چرا گفتی که خواب عشقم رو تو سادگی دیدم؟............. آخ ببخش اشتباه شد ! نوار اشتباهی گذاشتم ؟!
4-چرا فرهنگ هر چی در مورد پیشنهادت باهاش حرف زدم اصلاً جوابمو نداد، چرا همش در این مورد بهم بی محلی می کرد ، چرا طفره می رفت ، پشت پرده چه خبره ، مگه من چه گناهی کردم که باید باهام اینچوری رفتار بشه ؟
سوالات ب :
5-به نظرت مشکل اصلی من در مورد ازدواج چیه ؟
6-چرا توقع دخترها اینقدر بالا رفته که پسری مثه من ،جدا از بحث خانواده خودم، اصلاً جرات نمی کنم که به خواستگاری برم ؟
7-قبل از اینکه اولین خواستگاری رو برم ، چه چیزایی باید یاد بگیرم ؟
8-اگه کسی از خانواده ام مثه داداشم یا خواهرم دختری رو برام معرفی کنه ، به نظرت قبل از خواستگاری بهتر نیست اول همو ببینیم بعد رسمی وارد بشیم ؟ در حد یه جلسه ، دو جلسه ، با حضور عوامل معرفی کننده ؟!
سوالات ج :
9-صبح ها ساعت چند بیدار می شی ؟ اصلاً چرا بیدار می شی ؟ بخواب بابا.
10-به نظرت من چه شکلی ام ؟
11- مهریه رو چقدر بستین ؟!
سوالات د :
11-ای پیر!مرا نصیحتی که از آن هیچ بیم و بلا مرا آسیبی نباشد .
omid65 (دوشنبه 30 مرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
نوشته اصلی توسط نازنین 1
نوشته اصلی توسط omid65
پدربزرگ (سه شنبه 31 مرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
کجاید کسی از پدر بزرگ سوالی چیزی نداره .
انگاری هیشکی منو دوست نداره .
حالا من گهر کنم. دوباره .
پدربزرگ (چهارشنبه 01 شهریور 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
به به سلام پدر جان
چرا گریه می کنی؟ تصعطیلان عید فطر بود نبودیم خونه که بفهمیم نشستی رو صندلی :)
چی شده جیز شدین که گریه می کنین؟ الان خودم براتون آتیش میزنم که حسابی سر حال بیاین :D
خوب بریم سراغ سوالات :
1- چرا خودتون رو در بدو ورود به تالار یک غریب آشنا جا زدین؟ هدفتون از اینکه ملت رفتن سر کار چی بود که ما فکر کنیم
شما از کاربرای قدیمی با یک پروفایل جدید هستی؟
2- از اینکه من بهتون میگم پدر جان یا بابابزرگ ناراحت نمیشی؟ آخه پدر بزرگ سخته گفتنش.
3- پدر بزرگ از اینکه ازش غلط املایی بگیریم ناراحت میشه؟ البته اینو بگم قصد ما توهین یا تمسخر نیست و در راستای
گسترش فرهنگ شیرین پارسی این کار رو می کنیم. چون دوست داریم اعضای تالار همه جوره دانششون زیاد بشه.
4- برای همه هویت واقعیت رو معرفی کن. :)
5- نظرتون در مورد تالار چیه؟ نیاز به چه تغییراتی داره؟
6- نظرتون راجع به زندگی چیه؟
7- آشپزیتون چطوره؟ البته کمی از شاهکارهاتون گفتین قبلا.
8- رابطتون با همسرتون چطوره؟ فرزندی هم دارین؟
9- فکر می کنین بهترین کاری که یک آدم میتونه واسه خودش بکنه چیه؟
10- چرا نام کاربریتون رو "پدر بزرگ" انتخاب کردین؟
11- انتقادی سازنده اخیرا از من کردین؟ آیا انتقاد دیگه ای هم دارین به نوشته هام و روند فعالیتم در تالار؟ اگر هست
بگین چون دوست دارم بهتر بشم. البته عواقبش رو باید بپذیریناشوخی کردم. منظر نقدتونم.
12- تکیه کلام پدر بزرگ چیه؟
13- بزرگترین آرزوی پدر بزرگ و هدفش چیه؟
14- چقدر احساس خوشبختی می کنین و چقدر از زندگی مشترکتون راضی هستین؟
ممنون ازتون اما بدون غلط املایی پاسخ بدینا :) در راستای همون فرهنگ پارسی هست که که گفتم!
bahar.shadi (چهارشنبه 01 شهریور 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
سلام پدربزگ عزیز.نیومده نشستی رو صندلی داغ!!!
گمونم قبلا تو پروفایلت ماه تولدتو یه چیز دیگه نوشته بودی..مثلا شهریور..چرا اینکارو کردی؟؟احیانا تاریخ تولد اصلیت دی بوده اما شناسنامتو شهریور گرفتن؟؟؟
بچت دختره یا پسره؟؟؟چند سالشه؟؟؟
اگه موافقی درباره زندگی قبلیت بپرسم..اگه دوست نداشتی جواب نده...
چند سالت بود ازدواج کردی؟؟بعد چه مدت طلاق گرفتی و چرا؟؟؟
بعد از چه مدت از طلاقت دوباره ازدواج کردی؟؟و با همسرت چه طوری اشنا شدی؟؟؟
اون زمانی که دچار مشکلات مالی و ... تو زندگیت شدی واقعا امید به درست شدن شرایط داشتی؟؟چرا؟؟؟
پدر و همسر سختگیری هستی یا نه؟؟
اهل غرغر کردن هستی؟؟مثلا خانومت روز تعطیل بهت میگه چقد غر میزنی؟؟؟وای!!!
به نظرت چرا بدنیا اومدیم؟؟چرا تو این دنیا باید زندگی کنیم؟؟؟
تو تالار معیارت برای رتبه دادن چیه؟؟چقد توجه میکنی اون شخص مشاوره تخصصی داده باشه؟؟
ایا نوشته های افرادی هست که بهشون علاقه یا ارادت خاصی داشته باشی؟؟چرا؟؟چه ویژگی داشتن؟؟
اگه بهت پیشنهاد بدن از بین دو تا شغل یکیشو میتونی انتخاب کنی..کدوم؟؟
اولی یه شغل با سطح پایین اما درامد بالا..و دومی یه مقام خیلی بالا که قدرت زیادی داره اما حقوقش از قبلی کمتره.
از تفریحاتت بگو.
یکی از خاطرات لذت بخش زندگیت رو تعریف کن.
یه سوالی که دوست داشتی ازت بپرسیم اما نپرسیدیم رو بنویس و جواب هم بده.
برای خودت و خونوادت ارزوی خوشبختی دارم.
موفق باشی
بهار.زندگی (چهارشنبه 01 شهریور 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
نوشته اصلی توسط bahar.shadi
نوشته اصلی توسط بهار.زندگی
پدربزرگ (چهارشنبه 01 شهریور 91)
تشکرشده 1,270 در 233 پست
سلام جناب پدر بزرگ خان گرامی، بزرگ خاندان تالار همدردی،
و اما سوال:
1- صبحانه معمولا چی می خوری؟
2- چرا مرغ از خیایان رد شد؟
3- اولین بار که وارد اینترنت شدی چه حسی داشتی؟
4- اگر به هر کس هر چه قسمت اوست می رسد پس تکلیف از تو حرکت از خدا برکت چی میشه؟
5- همدردی چه رنگیه؟
6-چرا فرهنگ 27 به بعضی سوالات جواب نداد؟
7- چرا پرسپولیس نمی بره؟
8- سینما رو ترجیح میدی یا تئاتر؟
9- ترجیح میدی در یک جنگل تاریک مسیر رو گم کنی یا در یک بیایان گرم؟
10- آخرین بار سر کی داد زدی؟چرا؟
فعلا همین ده تا تا بعد ...
arash1348 (سه شنبه 31 مرداد 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
سلام سلام
پدربزرگ حتما همه مراعات سن شما رو می کنند خوب بالاخره پدربزرگی دیگه !!
اما چه کنیم حالا که نشستی روی صندلی داغ باید داغ داغ بشه تا جیز بشید ..
اما سوالات من :
1.چرا اسمت پدربزرگه ؟
2.وقتی اومدی احساس کردم به تمام قوانین تالار آشنایی داری یعنی از کاربرای قدیمی بودی؟
3.چرا قبل از اینکه مدیرای صندلی داغ نفر بعدی ( شما ) را اعلام کنند خودت اینکارو سریعتر از موعدش انجام دادی ؟ انگیزت چی بود؟
4.غلط املایی هایی که داری به خاطر پدربزرگ بودنته و برمی گیرده به سن مجازی یا به دنیای واقعی شما و میزان سواد و یا شوخ طبع بودنتون ربط داره؟
5.از خصوصیات اخلاقیتون بگید که همه شما رو با اونها می شناسن ؟ و همینطور بگید با چیزی که مردم در مورداخلاقتون می گن چقدر به احساسات درون شما نزدیک هست ؟
6.از همدردی بزرگترین درسی که گرفتی چی بوده؟
7.اگه پدربزرگ بخواد بهم یه نصیحت کنه چی می گه؟
8. چه جوری با این سایت آشنا شدی؟
.
.
برمی گردم ..
چشمک (سه شنبه 31 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)