به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 20 از 31 نخستنخست ... 101112131415161718192021222324252627282930 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 191 تا 200 , از مجموع 304
  1. #191
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نوبتم تموم شد؟فقط یه بار دیگه بگو بشین رو صندلی من می دونم و خودم.مگه قرار نبود تا آخر تابستون بشینم؟هنوز که

    شهریور نیومده.چرا زیر حرفت زدی؟پدر بزرگ بلند شو.هنوز مونده نوبتت بشه.برو تو صف.

  2. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 30 مرداد 91)

  3. #192
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    آخی نوبتش تموم شد:(
    خوب فرهنگ جان نمیشه که بچه های دیگم هستن الان پدربزرگ رو تازه ساکت کردیم بهش قول دادیم بزاریم بشینه رو صندلی ....الان بهش بگیم بلند شه باز جیغش در می اد.

    ----------------------------------
    پدر بزرگ عزیز بیاین سوالاتتون رو جواب بدید؟

    0.انگیزتون چی بود از اینکه با این سن و سال اومدی با ی بچه فینگیلی(فرهنگ) در افتادی و از رو صندلی بلندش کردی خوب می ذاشتی بشینه چی میشد ...؟ببین چه قدر ناراحت شده:(

    1.پدر بزرگ جان همسرت می دونه عضو همدردی هستی؟
    اگر می دونه ..نام کاربریت هم می دونه؟
    پست هات رو می خونه

    2.اگر نمی دونه چرابهش نمی گی اونم بیاد؟


    3.طوطیت چطوره پدربزرگ؟نگهداریش سخت نیست؟وقت گیر نیست؟اصلا وابستگی بهت داره؟

    4.اولین بار چه طوری با این سایت آشنا شدی؟تا آشنا شدی سریعا عضو شدی یا اوایل به صورت مهمان می اومدی؟

  4. 9 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (سه شنبه 31 مرداد 91)

  5. #193
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    آخ جون پدربزرگ .
    پدربزرگ جون سلام.

    سوالات الف :
    1- بنده آخر چه خاکی به سرم بریزم ؟ (منظور از خاک ، اون خاکی نیست که همیشه هست ! )
    2-چرا اون پیشنهاد رو به فرهنگ دادی در حالی که من توی نوبت بودم ؟ ها ؟!
    3-چرا گفتی که خواب عشقم رو تو سادگی دیدم؟ ............. آخ ببخش اشتباه شد ! نوار اشتباهی گذاشتم ؟!
    4-چرا فرهنگ هر چی در مورد پیشنهادت باهاش حرف زدم اصلاً جوابمو نداد ، چرا همش در این مورد بهم بی محلی می کرد ، چرا طفره می رفت ، پشت پرده چه خبره ، مگه من چه گناهی کردم که باید باهام اینچوری رفتار بشه ؟


    سوالات ب :
    5-به نظرت مشکل اصلی من در مورد ازدواج چیه ؟
    6-چرا توقع دخترها اینقدر بالا رفته که پسری مثه من ،جدا از بحث خانواده خودم، اصلاً جرات نمی کنم که به خواستگاری برم ؟
    7-قبل از اینکه اولین خواستگاری رو برم ، چه چیزایی باید یاد بگیرم ؟
    8-اگه کسی از خانواده ام مثه داداشم یا خواهرم دختری رو برام معرفی کنه ، به نظرت قبل از خواستگاری بهتر نیست اول همو ببینیم بعد رسمی وارد بشیم ؟ در حد یه جلسه ، دو جلسه ، با حضور عوامل معرفی کننده ؟!

    سوالات ج :
    9-صبح ها ساعت چند بیدار می شی ؟ اصلاً چرا بیدار می شی ؟ بخواب بابا .
    10-به نظرت من چه شکلی ام ؟
    11- مهریه رو چقدر بستین ؟!

    سوالات د :
    11-ای پیر! مرا نصیحتی که از آن هیچ بیم و بلا مرا آسیبی نباشد .

  6. 8 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (دوشنبه 30 مرداد 91)

  7. #194
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین 1
    آخی نوبتش تموم شد:(
    خوب فرهنگ جان نمیشه که بچه های دیگم هستن الان پدربزرگ رو تازه ساکت کردیم بهش قول دادیم بزاریم بشینه رو صندلی ....الان بهش بگیم بلند شه باز جیغش در می اد.

    ----------------------------------
    پدر بزرگ عزیز بیاین سوالاتتون رو جواب بدید؟

    سالام علیک .چشم.
    0.انگیزتون چی بود از اینکه با این سن و سال اومدی با ی بچه فینگیلی(فرهنگ) در افتادی و از رو صندلی بلندش کردی خوب می ذاشتی بشینه چی میشد ...؟ببین چه قدر ناراحت شده:(

    انگیزه که نبود .یه آزمونی بود برای اینکه خودمو بهتر بشناسم.

    1.پدر بزرگ جان همسرت می دونه عضو همدردی هستی؟
    بله . میدونه
    اگر می دونه ..نام کاربریت هم می دونه؟
    اینم میدونه .
    پست هات رو می خونه

    اگر وقت کنه آره میخونه . گاهی هم خودم میگم بیاد بخونه.


    2.اگر نمی دونه چرابهش نمی گی اونم بیاد؟
    گفتم دیگه میدونه.


    3.طوطیت چطوره پدربزرگ؟نگهداریش سخت نیست؟وقت گیر نیست؟اصلا وابستگی بهت داره؟
    طلا هم خوبه سلام داره خدمت تون. نگهداریش بای من راحته برای شما خیلی سخت .باید دوره ببینی.وابستگی خفنننننن .صدای پاهامو میشناسه وارده خونه میشم. جدیدن هم یا زهرا رو یاد گرفته . جیگرمه

    4.اولین بار چه طوری با این سایت آشنا شدی؟تا آشنا شدی سریعا عضو شدی یا اوایل به صورت مهمان می اومدی؟
    قبلا گفتم در پستی . مشکلی داشتم که به هردری زدم. نشد. دنبال مشاوره روحانی بودم در گوگل اینجا باز شد نگاه کردم. احساس راحتی بهم داد. اول عضو .بعد مشکلم رو گفتم .خداروشکر حل شده .

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65
    آخ جون پدربزرگ .
    پدربزرگ جون سلام.
    سلام داداشی خوبی .

    سوالات الف :
    1- بنده آخر چه خاکی به سرم بریزم ؟ (منظور از خاک ، اون خاکی نیست که همیشه هست ! )
    علم پیشرفت کرده نیازی به خاک نیست . همون پیشنهاد منو قبول کنی کلی خاک داره.
    2-چرا اون پیشنهاد رو به فرهنگ دادی در حالی که من توی نوبت بودم ؟ ها ؟!
    والا شما ناز کردی شوهرش دادیم رفت . و فرهنگ هم تغریبا باهاش هم سنه
    3-چرا گفتی که خواب عشقم رو تو سادگی دیدم؟ ............. آخ ببخش اشتباه شد ! نوار اشتباهی گذاشتم ؟!
    قدیمی هستیا الان دیگه نوار نیست . فلش مموری اومده گلم.
    4-چرا فرهنگ هر چی در مورد پیشنهادت باهاش حرف زدم اصلاً جوابمو نداد ، چرا همش در این مورد بهم بی محلی می کرد ، چرا طفره می رفت ، پشت پرده چه خبره ، مگه من چه گناهی کردم که باید باهام اینچوری رفتار بشه ؟
    راست میگیا منم دو بار ازش سوال کردم. جواب نداد .
    نمیدونم . شاید بهش بر خورده باشه .که همه فهمیدن فرهنگ سنش بالاست .
    پشت درهای بسته عاشق دل شکسته ..................بیب بیب بیب برید کنار ماشین عروس اومد.گرفتی .



    سوالات ب :
    5-به نظرت مشکل اصلی من در مورد ازدواج چیه ؟
    مشکلی من نمیبینم. کمی تنبلی
    6-چرا توقع دخترها اینقدر بالا رفته که پسری مثه من ،جدا از بحث خانواده خودم، اصلاً جرات نمی کنم که به خواستگاری برم ؟
    آخه قدیما درس که نبود الان درس دانشگاه اومده .فکر میکنند چه خبره . قصه نخور تا یکی دوسال دیگه خودشون میان التماست میکنند.خبر رسیده
    7-قبل از اینکه اولین خواستگاری رو برم ، چه چیزایی باید یاد بگیرم ؟
    قبل از خواستگاری .سلام دادن . بچه خوبی شدن . موهاتون فشن نکنیا .چیزه زیادی نمیخواد یاد بگیری . زنت که شد بهت یاد میده .
    8-اگه کسی از خانواده ام مثه داداشم یا خواهرم دختری رو برام معرفی کنه ، به نظرت قبل از خواستگاری بهتر نیست اول همو ببینیم بعد رسمی وارد بشیم ؟ در حد یه جلسه ، دو جلسه ، با حضور عوامل معرفی کننده ؟!
    از نظر من اشکالی نداره حداقل چهره هم رو میبینید .به دلت میشینه یا نه .بعد میری تو فاز معیارهات.

    سوالات ج :
    9-صبح ها ساعت چند بیدار می شی ؟ اصلاً چرا بیدار می شی ؟ بخواب بابا .
    صبح ساعت 9:30بیدارمیشم.باید برم سر کارم. چندبار خوابیدم. نرفتم سرکار سر ماه کم آوردم. مثل این ماه .
    10-به نظرت من چه شکلی ام ؟
    خوشگلی . امیدها .معمولا قدشون بلند نیست. وای بازم زدم تو خط طالبینی
    11- مهریه رو چقدر بستین ؟!
    اولی 114تا بعد که تجربم زیاد شد دومی 50 تا .سومی که نشده هنوز 1سکه.به چهارمی نمیرسم. پیر میشم.

    سوالات د :
    11-ای پیر! مرا نصیحتی که از آن هیچ بیم و بلا مرا آسیبی نباشد .

    خدا را هرگز فراموش نکن. در تمام زندگی توکلت به خدا باشد . الباقیش رو خدا برایت محیا میکند.

  8. 11 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (سه شنبه 31 مرداد 91)

  9. #195
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    کجاید کسی از پدر بزرگ سوالی چیزی نداره .

    انگاری هیشکی منو دوست نداره .

    حالا من گهر کنم. دوباره .

  10. 8 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  11. #196
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    به به سلام پدر جان

    چرا گریه می کنی؟ تصعطیلان عید فطر بود نبودیم خونه که بفهمیم نشستی رو صندلی :)

    چی شده جیز شدین که گریه می کنین؟ الان خودم براتون آتیش میزنم که حسابی سر حال بیاین :D

    خوب بریم سراغ سوالات :


    1- چرا خودتون رو در بدو ورود به تالار یک غریب آشنا جا زدین؟ هدفتون از اینکه ملت رفتن سر کار چی بود که ما فکر کنیم

    شما از کاربرای قدیمی با یک پروفایل جدید هستی؟

    2- از اینکه من بهتون میگم پدر جان یا بابابزرگ ناراحت نمیشی؟ آخه پدر بزرگ سخته گفتنش.

    3- پدر بزرگ از اینکه ازش غلط املایی بگیریم ناراحت میشه؟ البته اینو بگم قصد ما توهین یا تمسخر نیست و در راستای

    گسترش فرهنگ شیرین پارسی این کار رو می کنیم. چون دوست داریم اعضای تالار همه جوره دانششون زیاد بشه.

    4- برای همه هویت واقعیت رو معرفی کن. :)

    5- نظرتون در مورد تالار چیه؟ نیاز به چه تغییراتی داره؟

    6- نظرتون راجع به زندگی چیه؟

    7- آشپزیتون چطوره؟ البته کمی از شاهکارهاتون گفتین قبلا.

    8- رابطتون با همسرتون چطوره؟ فرزندی هم دارین؟

    9- فکر می کنین بهترین کاری که یک آدم میتونه واسه خودش بکنه چیه؟

    10- چرا نام کاربریتون رو "پدر بزرگ" انتخاب کردین؟

    11- انتقادی سازنده اخیرا از من کردین؟ آیا انتقاد دیگه ای هم دارین به نوشته هام و روند فعالیتم در تالار؟ اگر هست

    بگین چون دوست دارم بهتر بشم. البته عواقبش رو باید بپذیرینا شوخی کردم. منظر نقدتونم.

    12- تکیه کلام پدر بزرگ چیه؟

    13- بزرگترین آرزوی پدر بزرگ و هدفش چیه؟

    14- چقدر احساس خوشبختی می کنین و چقدر از زندگی مشترکتون راضی هستین؟

    ممنون ازتون اما بدون غلط املایی پاسخ بدینا :) در راستای همون فرهنگ پارسی هست که که گفتم!





  12. 9 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  13. #197
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام پدربزگ عزیز.نیومده نشستی رو صندلی داغ!!!

    گمونم قبلا تو پروفایلت ماه تولدتو یه چیز دیگه نوشته بودی..مثلا شهریور..چرا اینکارو کردی؟؟احیانا تاریخ تولد اصلیت دی بوده اما شناسنامتو شهریور گرفتن؟؟؟

    بچت دختره یا پسره؟؟؟چند سالشه؟؟؟

    اگه موافقی درباره زندگی قبلیت بپرسم..اگه دوست نداشتی جواب نده...

    چند سالت بود ازدواج کردی؟؟بعد چه مدت طلاق گرفتی و چرا؟؟؟

    بعد از چه مدت از طلاقت دوباره ازدواج کردی؟؟و با همسرت چه طوری اشنا شدی؟؟؟

    اون زمانی که دچار مشکلات مالی و ... تو زندگیت شدی واقعا امید به درست شدن شرایط داشتی؟؟چرا؟؟؟

    پدر و همسر سختگیری هستی یا نه؟؟

    اهل غرغر کردن هستی؟؟مثلا خانومت روز تعطیل بهت میگه چقد غر میزنی؟؟؟وای!!!

    به نظرت چرا بدنیا اومدیم؟؟چرا تو این دنیا باید زندگی کنیم؟؟؟

    تو تالار معیارت برای رتبه دادن چیه؟؟چقد توجه میکنی اون شخص مشاوره تخصصی داده باشه؟؟

    ایا نوشته های افرادی هست که بهشون علاقه یا ارادت خاصی داشته باشی؟؟چرا؟؟چه ویژگی داشتن؟؟

    اگه بهت پیشنهاد بدن از بین دو تا شغل یکیشو میتونی انتخاب کنی..کدوم؟؟
    اولی یه شغل با سطح پایین اما درامد بالا..و دومی یه مقام خیلی بالا که قدرت زیادی داره اما حقوقش از قبلی کمتره.

    از تفریحاتت بگو.

    یکی از خاطرات لذت بخش زندگیت رو تعریف کن.

    یه سوالی که دوست داشتی ازت بپرسیم اما نپرسیدیم رو بنویس و جواب هم بده.

    برای خودت و خونوادت ارزوی خوشبختی دارم.

    موفق باشی

  14. 8 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  15. #198
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar.shadi
    به به سلام پدر جان

    چرا گریه می کنی؟ تصعطیلان عید فطر بود نبودیم خونه که بفهمیم نشستی رو صندلی :)

    کل محلمون فهمیدن من نشستم رو صندلی شما چطور خبرندارید.

    چی شده جیز شدین که گریه می کنین؟ الان خودم براتون آتیش میزنم که حسابی سر حال بیاین :D

    دلم گرفت .

    خوب بریم سراغ سوالات :


    بریم. من آماده ام

    1- چرا خودتون رو در بدو ورود به تالار یک غریب آشنا جا زدین؟ هدفتون از اینکه ملت رفتن سر کار چی بود که ما فکر کنیم

    همون سرکار جالب بود. برام جالبه یکی هی بره ته توی یکی رو دربیاره .


    شما از کاربرای قدیمی با یک پروفایل جدید هستی؟

    قدیمی که نه . پروفایل تا حدوی واقعیته الباقیش آرزوهامه


    2- از اینکه من بهتون میگم پدر جان یا بابابزرگ ناراحت نمیشی؟ آخه پدر بزرگ سخته گفتنش.

    نه راحت باش . فرقی نمیکنه مفهومش یکی هست.

    3- پدر بزرگ از اینکه ازش غلط املایی بگیریم ناراحت میشه؟ البته اینو بگم قصد ما توهین یا تمسخر نیست و در راستای

    گسترش فرهنگ شیرین پارسی این کار رو می کنیم. چون دوست داریم اعضای تالار همه جوره دانششون زیاد بشه.

    اتفاقا خیلی هم خوشحال میشم. من عاشق انتقادم. هرچی دلت تنگست بگو

    4- برای همه هویت واقعیت رو معرفی کن. :)

    همه میدونند دیگه چرا بگم. من شدم پدر بزرگ عوض شدم. بزرگ شدم.

    رفتارهای در تالار باعث بزرگ شدن من شد.


    5- نظرتون در مورد تالار چیه؟ نیاز به چه تغییراتی داره؟

    خوبه . فقط برنامه رنگ قلم قدیمی هست .اگر پیشرفته بشه خیلی عالیه .

    مثال وقتی رنگ قلم رو انتخاب میکنیم. با رنگ قرمز تایپ بشه .

    در سایت تخصصیم. اینطوریه خیلی راحته حتی میتونی نقطه هارو هم رنگ کنی.


    6- نظرتون راجع به زندگی چیه؟

    زندگی . چون میگذرد غمی نیست. چی بگم میگذره دیگه کاریش نمیشه کرد.


    7- آشپزیتون چطوره؟ البته کمی از شاهکارهاتون گفتین قبلا.

    مجرد زندگی میکردم. بد نبود . امابیشتر در ضمینه کباب .جوجه شنسل تخصص دادرم.

    و انواع معجون ها.


    8- رابطتون با همسرتون چطوره؟ فرزندی هم دارین؟

    خوبه . میگذره . فرزند در رویاهامه . انقدر میگم دارم. آخرشم فرزند دارمیشم.اگر بشم. معجزه الهی هست.

    9- فکر می کنین بهترین کاری که یک آدم میتونه واسه خودش بکنه چیه؟

    خودش رو قبول داشته باشه همه کار میتونه انجام بده .


    10- چرا نام کاربریتون رو "پدر بزرگ" انتخاب کردین؟

    احساس کردم دیگه بزرگ شدم. سنم داره میره بالا . و تجربه ام در زندگی دسته کمی از یه

    پدر بزرگ نداره


    11- انتقادی سازنده اخیرا از من کردین؟ آیا انتقاد دیگه ای هم دارین به نوشته هام و روند فعالیتم در تالار؟ اگر هست

    فعلا نه .اما اگر ببینم بهت میگم. بخاطر خودت . دوست نداری نگم.

    اما درپستی بازم رعایت نکردی .


    بگین چون دوست دارم بهتر بشم. البته عواقبش رو باید بپذیرینا شوخی کردم. منظر نقدتونم.
    حتما میگم. عواقبشم به جون میخرم.

    12- تکیه کلام پدر بزرگ چیه؟

    (البته )


    13- بزرگترین آرزوی پدر بزرگ و هدفش چیه؟

    در پروفایلم هست . بالا گفتم از معجزات الهی هست.

    14- چقدر احساس خوشبختی می کنین و چقدر از زندگی مشترکتون راضی هستین؟

    فعلا تازه وارد زندگی شدم. نمیشه گفت خوشبختم. به اندازه ای راضیم که امید به زندگیم رو از دست ندم.

    ممنون ازتون اما بدون غلط املایی پاسخ بدینا :) در راستای همون فرهنگ پارسی هست که که گفتم!


    این متن رو اول میگفتی یادم باشه . گذاشتی آخرش .منم همه رو غلط نوشتم.





    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار.زندگی
    سلام پدربزگ عزیز.نیومده نشستی رو صندلی داغ!!!

    سلام علیک خانم شلوغ کار تالار .

    گمونم قبلا تو پروفایلت ماه تولدتو یه چیز دیگه نوشته بودی..مثلا شهریور..چرا اینکارو کردی؟؟احیانا تاریخ تولد اصلیت دی بوده اما شناسنامتو شهریور گرفتن؟؟؟

    برای شناسایی نشدن از طرف دوستان محلمون . اما شما ها که لوم دادین.

    بچت دختره یا پسره؟؟؟چند سالشه؟؟؟

    در آرزو هام بیشتر دختره .اما سالم باشه هرچی خدا بخواد .

    اگه موافقی درباره زندگی قبلیت بپرسم..اگه دوست نداشتی جواب نده...


    چند سالت بود ازدواج کردی؟؟بعد چه مدت طلاق گرفتی و چرا؟؟؟
    25 سالم. بعداز 9سال . بخاطر بچه . همسر قبلیم. بچه خیلی دوست داشت.

    مشکل از من بود . در اثر یه تصادف شدید که با قیچی از ماشین بیرون آوردنمون.



    بعد از چه مدت از طلاقت دوباره ازدواج کردی؟؟و با همسرت چه طوری اشنا شدی؟؟؟

    فکر کنم 3 سال بشه. یکی معرفی کردش .وچند باری هم در محل دیده بودم. مدنظر داشتم.


    اون زمانی که دچار مشکلات مالی و ... تو زندگیت شدی واقعا امید به درست شدن شرایط داشتی؟؟چرا؟؟؟

    خیلی سخت گذشت .. یه نوری رو از دور میدیدم. که بچشمم میومد انگاری دریچه ای بود برای آزاد شدن از این سختی . اون نور خدا بود . نور سجادم که میدرخشید .

    چون خدارو دارم. آنکه دندان دهد نان دهد


    پدر و همسر سختگیری هستی یا نه؟؟

    سختگیر نیستم. اما قوانین دارم. منظمم. به وقت خیلی ارزش میزارم.

    پدری مهربانم . که اگر چه دختر چه پسر داشته باشم. باهاشون مثل یه دوست میشم.

    حتی باهاشونم درد دل میکنم از سختی های زندگی میگم تا پخته بشن .


    اهل غرغر کردن هستی؟؟مثلا خانومت روز تعطیل بهت میگه چقد غر میزنی؟؟؟وای!!!

    غر نمیزنم . بیشتر در روز تعطیل تخمه میخورم با فیلم. هرچی باشه نگاه میکنم. مفهومش مهم نیست .از کارتن گرفته تا فیلم های تخیلی . اما از فیلم های هندی اصلا خوشم. نمیاد

    چون آخرش معلومه .


    به نظرت چرا بدنیا اومدیم؟؟چرا تو این دنیا باید زندگی کنیم؟؟؟

    کاش نمی اومدم. حالا اومدیم. باید زندگی کنیم. و اون دنیای واقعی رو بسازیم. این دنیا یه امتحانه . این دنیا یه آزمونه .

    اما چند سال پیش هم به این فکر کردم. چیزی دستگیرم نشد . خیلی پیچیده هست .
    از هرکسی هم بپرسی جوابی میدن که با منطق جور درنمیاد .

    تو تالار معیارت برای رتبه دادن چیه؟؟چقد توجه میکنی اون شخص مشاوره تخصصی داده باشه؟؟

    پست های که برام جالب باشه بهشون رتبه میدم. فقط به تخصصی ها رتبه نمیدم. پست های خیلی خوب از نظرم رو رتبه میدم. اگر کسی هم فعالیتش بالا باشه بهش رتبه میدم


    ایا نوشته های افرادی هست که بهشون علاقه یا ارادت خاصی داشته باشی؟؟چرا؟؟چه ویژگی داشتن؟؟

    آره خیلی زیاده. بخاطر نوع دلسوزیشون . صادقانه نوشتن. از کلمات ساده استفاده کردن .
    از کامات کتابی خوشم. نمیاد .

    نوع قلم گیری رو دید چشم تعثیر میزاره . یه حس آرامش داره . و نوع بیان کلمات خیلی خوبه .


    اگه بهت پیشنهاد بدن از بین دو تا شغل یکیشو میتونی انتخاب کنی..کدوم؟؟
    اولی یه شغل با سطح پایین اما درامد بالا..و دومی یه مقام خیلی بالا که قدرت زیادی داره اما حقوقش از قبلی کمتره.
    به در آمدش کاری ندارم. همون سطح پاین خوبه . چون خودمو زیاد بالا نمیگیرم.

    سعی میکنم همیشه خالی باشم. دنبال مقام این چیزها نیستم. یه آب باریکه باشه خدارو هم شکر میکنم.


    از تفریحاتت بگو.

    کوه . مسافرت تنها دوست دارم. با خانواده معذبم.


    یکی از خاطرات لذت بخش زندگیت رو تعریف کن.

    ازکدوم زندگی اولی یا دومی . از دومی که در بخش اصلیش گفتم.

    اگر منظورتون زندگی خودم. هستم. شمال رفته بودیم. 7 نفری بایه پیکان.اون موقه 24 سالم بود . شب تو جنگل خوابیده بودیم. صدای گرک جک جونور میومد . رفتیم. تو ماشین بخوابیم. جا نمشدیم. یه تفنگ بادی برده بودیم. لوله شم. کج بود خلاصه نصف شب صدای حیونی اومدش شیشه ماشین رو پاین دادم. تفنگ رو پرکردم. نشونه گرفتم. تاریک بود چیزی نمیشد ببینم. اما دیدم یه دسته حیون دارن میان طرفمون . چندباری سمتشون شلیک کردم صدای تفنگ پرت پرت بود . خلاصه بعداز کلی ترس حیونها نزدیک شدن. دیدیم. که گاو احلی هستن. که داشتن از چرا برمیگشتند.


    یه سوالی که دوست داشتی ازت بپرسیم اما نپرسیدیم رو بنویس و جواب هم بده.
    همه چیز پرسیدی دیگه .شجری نامم رو کشیدی وسط .

    برای خودت و خونوادت ارزوی خوشبختی دارم.

    بیشتر برای دیگران دعا میکنم تا به خودم.

    موفق باشی


    ممنونم دارم موفق میشم.

  16. 11 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 01 شهریور 91)

  17. #199
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 تیر 92 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1389-11-07
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    2,964
    سطح
    33
    Points: 2,964, Level: 33
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,263

    تشکرشده 1,270 در 233 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام جناب پدر بزرگ خان گرامی، بزرگ خاندان تالار همدردی،

    و اما سوال:

    1- صبحانه معمولا چی می خوری؟
    2- چرا مرغ از خیایان رد شد؟
    3- اولین بار که وارد اینترنت شدی چه حسی داشتی؟
    4- اگر به هر کس هر چه قسمت اوست می رسد پس تکلیف از تو حرکت از خدا برکت چی میشه؟
    5- همدردی چه رنگیه؟
    6-چرا فرهنگ 27 به بعضی سوالات جواب نداد؟
    7- چرا پرسپولیس نمی بره؟
    8- سینما رو ترجیح میدی یا تئاتر؟
    9- ترجیح میدی در یک جنگل تاریک مسیر رو گم کنی یا در یک بیایان گرم؟
    10- آخرین بار سر کی داد زدی؟چرا؟

    فعلا همین ده تا تا بعد ...

  18. 9 کاربر از پست مفید arash1348 تشکرکرده اند .

    arash1348 (سه شنبه 31 مرداد 91)

  19. #200
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام سلام
    پدربزرگ حتما همه مراعات سن شما رو می کنند خوب بالاخره پدربزرگی دیگه !!

    اما چه کنیم حالا که نشستی روی صندلی داغ باید داغ داغ بشه تا جیز بشید
    ..

    اما سوالات من :

    1.چرا اسمت پدربزرگه ؟
    2.وقتی اومدی احساس کردم به تمام قوانین تالار آشنایی داری یعنی از کاربرای قدیمی بودی؟
    3.چرا قبل از اینکه مدیرای صندلی داغ نفر بعدی ( شما ) را اعلام کنند خودت اینکارو سریعتر از موعدش انجام دادی ؟ انگیزت چی بود؟
    4.غلط املایی هایی که داری به خاطر پدربزرگ بودنته و برمی گیرده به سن مجازی یا به دنیای واقعی شما و میزان سواد و یا شوخ طبع بودنتون ربط داره؟
    5.از خصوصیات اخلاقیتون بگید که همه شما رو با اونها می شناسن ؟ و همینطور بگید با چیزی که مردم در مورداخلاقتون می گن چقدر به احساسات درون شما نزدیک هست ؟
    6.از همدردی بزرگترین درسی که گرفتی چی بوده؟
    7.اگه پدربزرگ بخواد بهم یه نصیحت کنه چی می گه؟
    8. چه جوری با این سایت آشنا شدی؟

    .
    .
    برمی گردم ..

  20. 10 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (سه شنبه 31 مرداد 91)


 
صفحه 20 از 31 نخستنخست ... 101112131415161718192021222324252627282930 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.