سلام
7SINA گرامی
یکی از اهداف این انجمن این است که با مشاوره دادن به آنها نمیخواهد شخصی بازیچه دست دیگری شود، به هر نحوی، خواه صحیح باشد و خواه غلط.
این نوع مشاوره شما، صحیح نیست و به هیچ عنوان توصیه نمیشود.
nina-17محترم
متأسفانه یا خوشبختانه تالار همدردی در زمینه این گونه روابط دختر و پسر مشاوره نمیدهد، دلیل ان هم اختیاری است، زیرا ما معتقدیم؛ که ضرر این روابط بسیار زیاد است و هیچ نفعی برای طرفین ندارد، این را بدین خاطر گفتم تا اگر که جوابی به شما داده نشد، بدانید به چه دلیل بوده است
_______________________
این پست صرفا" جهت اصلاع رسانی به دو کاربر نام برده ارسال شده است؛ لطفا" در خصوص این ارسال، پستی ارسال نکنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)