به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 304

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط نازنین 1
    آخی نوبتش تموم شد:(
    خوب فرهنگ جان نمیشه که بچه های دیگم هستن الان پدربزرگ رو تازه ساکت کردیم بهش قول دادیم بزاریم بشینه رو صندلی ....الان بهش بگیم بلند شه باز جیغش در می اد.

    ----------------------------------
    پدر بزرگ عزیز بیاین سوالاتتون رو جواب بدید؟

    سالام علیک .چشم.
    0.انگیزتون چی بود از اینکه با این سن و سال اومدی با ی بچه فینگیلی(فرهنگ) در افتادی و از رو صندلی بلندش کردی خوب می ذاشتی بشینه چی میشد ...؟ببین چه قدر ناراحت شده:(

    انگیزه که نبود .یه آزمونی بود برای اینکه خودمو بهتر بشناسم.

    1.پدر بزرگ جان همسرت می دونه عضو همدردی هستی؟
    بله . میدونه
    اگر می دونه ..نام کاربریت هم می دونه؟
    اینم میدونه .
    پست هات رو می خونه

    اگر وقت کنه آره میخونه . گاهی هم خودم میگم بیاد بخونه.


    2.اگر نمی دونه چرابهش نمی گی اونم بیاد؟
    گفتم دیگه میدونه.


    3.طوطیت چطوره پدربزرگ؟نگهداریش سخت نیست؟وقت گیر نیست؟اصلا وابستگی بهت داره؟
    طلا هم خوبه سلام داره خدمت تون. نگهداریش بای من راحته برای شما خیلی سخت .باید دوره ببینی.وابستگی خفنننننن .صدای پاهامو میشناسه وارده خونه میشم. جدیدن هم یا زهرا رو یاد گرفته . جیگرمه

    4.اولین بار چه طوری با این سایت آشنا شدی؟تا آشنا شدی سریعا عضو شدی یا اوایل به صورت مهمان می اومدی؟
    قبلا گفتم در پستی . مشکلی داشتم که به هردری زدم. نشد. دنبال مشاوره روحانی بودم در گوگل اینجا باز شد نگاه کردم. احساس راحتی بهم داد. اول عضو .بعد مشکلم رو گفتم .خداروشکر حل شده .

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65
    آخ جون پدربزرگ .
    پدربزرگ جون سلام.
    سلام داداشی خوبی .

    سوالات الف :
    1- بنده آخر چه خاکی به سرم بریزم ؟ (منظور از خاک ، اون خاکی نیست که همیشه هست ! )
    علم پیشرفت کرده نیازی به خاک نیست . همون پیشنهاد منو قبول کنی کلی خاک داره.
    2-چرا اون پیشنهاد رو به فرهنگ دادی در حالی که من توی نوبت بودم ؟ ها ؟!
    والا شما ناز کردی شوهرش دادیم رفت . و فرهنگ هم تغریبا باهاش هم سنه
    3-چرا گفتی که خواب عشقم رو تو سادگی دیدم؟ ............. آخ ببخش اشتباه شد ! نوار اشتباهی گذاشتم ؟!
    قدیمی هستیا الان دیگه نوار نیست . فلش مموری اومده گلم.
    4-چرا فرهنگ هر چی در مورد پیشنهادت باهاش حرف زدم اصلاً جوابمو نداد ، چرا همش در این مورد بهم بی محلی می کرد ، چرا طفره می رفت ، پشت پرده چه خبره ، مگه من چه گناهی کردم که باید باهام اینچوری رفتار بشه ؟
    راست میگیا منم دو بار ازش سوال کردم. جواب نداد .
    نمیدونم . شاید بهش بر خورده باشه .که همه فهمیدن فرهنگ سنش بالاست .
    پشت درهای بسته عاشق دل شکسته ..................بیب بیب بیب برید کنار ماشین عروس اومد.گرفتی .



    سوالات ب :
    5-به نظرت مشکل اصلی من در مورد ازدواج چیه ؟
    مشکلی من نمیبینم. کمی تنبلی
    6-چرا توقع دخترها اینقدر بالا رفته که پسری مثه من ،جدا از بحث خانواده خودم، اصلاً جرات نمی کنم که به خواستگاری برم ؟
    آخه قدیما درس که نبود الان درس دانشگاه اومده .فکر میکنند چه خبره . قصه نخور تا یکی دوسال دیگه خودشون میان التماست میکنند.خبر رسیده
    7-قبل از اینکه اولین خواستگاری رو برم ، چه چیزایی باید یاد بگیرم ؟
    قبل از خواستگاری .سلام دادن . بچه خوبی شدن . موهاتون فشن نکنیا .چیزه زیادی نمیخواد یاد بگیری . زنت که شد بهت یاد میده .
    8-اگه کسی از خانواده ام مثه داداشم یا خواهرم دختری رو برام معرفی کنه ، به نظرت قبل از خواستگاری بهتر نیست اول همو ببینیم بعد رسمی وارد بشیم ؟ در حد یه جلسه ، دو جلسه ، با حضور عوامل معرفی کننده ؟!
    از نظر من اشکالی نداره حداقل چهره هم رو میبینید .به دلت میشینه یا نه .بعد میری تو فاز معیارهات.

    سوالات ج :
    9-صبح ها ساعت چند بیدار می شی ؟ اصلاً چرا بیدار می شی ؟ بخواب بابا .
    صبح ساعت 9:30بیدارمیشم.باید برم سر کارم. چندبار خوابیدم. نرفتم سرکار سر ماه کم آوردم. مثل این ماه .
    10-به نظرت من چه شکلی ام ؟
    خوشگلی . امیدها .معمولا قدشون بلند نیست. وای بازم زدم تو خط طالبینی
    11- مهریه رو چقدر بستین ؟!
    اولی 114تا بعد که تجربم زیاد شد دومی 50 تا .سومی که نشده هنوز 1سکه.به چهارمی نمیرسم. پیر میشم.

    سوالات د :
    11-ای پیر! مرا نصیحتی که از آن هیچ بیم و بلا مرا آسیبی نباشد .

    خدا را هرگز فراموش نکن. در تمام زندگی توکلت به خدا باشد . الباقیش رو خدا برایت محیا میکند.

  2. 11 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 01 شهریور 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.