خوب گفتی بهار اون 6تا سوال منم بد جواب داد. اصن یه وضعیه...![]()
تشکرشده 3,054 در 793 پست
خوب گفتی بهار اون 6تا سوال منم بد جواب داد. اصن یه وضعیه...![]()
omid65 (چهارشنبه 25 مرداد 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
چرا دختر رو شوهر میدن .نمیگن مرد ش بدیم.نوشته اصلی توسط پدربزرگ
چون برای پسر زن یا همون دختر می گیرن.چون زمان قدیم که دختر پسر نقشی تو ازدواج نداشتن
وقتی می رفتن خاسگاری خانواده در مورد دختر تصمیم می گرفت.در واقع دخترو به پسر می دادن
یا دخترو برای پسر می گرفتن.دختر به شوهر دادن بوده به مرور شده دختر شوهر دادن.
بهار جان،من نباید اصن به سوالای تو جواب می دادم.کسی که کارفرماشو اذیت می کنه نبایدنوشته اصلی توسط بهار.زندگی
به سوالاش جواب داد.
بعضی از سوالا م در حد یه جامعه یا روان شناسه.منم که هیشکدوم نیستم.
تشکرو گذاشته بودم بعد از جواب یادم رفت.
من فقط به فکر شماهام که سریع به جواباتون برسید.
شخصیت مجازیم با واقعیم فرق می کنه.
فرهنگ 27 (چهارشنبه 25 مرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
سری بعدی سوالا...
چیه برادر من چپ چپ نیگا نکن..شما کوتاه جواب بدی یابلند فعلا مهمون ما رو صندلی داغ هستی...صندلی داغ هم بدون هیزم صندلی داغ نیست.
میدونی پیچ امین الدوله کجاست؟؟
گل و رنگ مورد علاقت رو بگو.
دلت میخواد ازدواجت سنتی باشه یا قبلش با همسرت ایندت خودت اشنا بشی و بشناسیش و بقیه شناخت رو با خونواده انجام بدی؟؟؟
یکی از شیطتنهای بچگیت رو بگو.
کارتون مورد علاقه بچگیت چی بوده؟؟؟
با این کلمات یه دونه جمله معنادار بساز.ماکارونی-افتابگردون-لوله:D
روزی چن ساعت از اینترنت استفاده میکنی؟؟؟
اگه زمانی که ازدواج کردی خدایی نکرده مثلا بفهمی زنت قبل اشنایی با تو با یه مرد دیگه رابطه داشته چیکار میکنی؟اگه تو دوره اشنایی اینو بفهمی چی؟؟
چندتا از ارزوهاتو بگو.
تا حالا برای خودت کادو گرفتی؟؟اگه نه دوست داری یه بار این روشو امتحان کنی؟؟؟
فعلا پایان این سری سوالا.
فرهنگ بازم ازت ممنونم که با اینکه جوابات خصوصا پستهای مشاوره ایت کوتاهن اما مفید و جالبن.و خیلی ادم با ظرفیتی هستی
اما شما فعلا تا یه مدت مراقب جون خودت باش.:)
.................................
من کارفرمامو اذیت کردم..؟؟!!
.نه دیگه هیچ جای بخششی نذاشتی..با زندگی خداحافظی کن.
موفق باشی
بهار.زندگی (چهارشنبه 25 مرداد 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
پیشنهاد فامیلمون رو چرا قبول نکردی ؟
اهل شوخی هستی .
اهل جوک هستی .میتونی خوب تعریف کنی.
یه جوک بگو. تکراری هم بود اشکالی نداره.
وقتی جوک میگی خودتم میخنید.
در جمع بیشتر حرف میزنی یا گوش میکنی .
در زمستونم ضد عرق میزنی .
زمستون چی هندونه میچسبه .
در تابستون قهوه میچسبه.
میوه چی دوست داری .؟نگو هندونه که من یادت انداختم.
یک شعری که دوست داری بنویس کوتاهم باشه چون وقت نداری .
همیشه آن هستی کی بکارهات میرسی .
یه انتقاد از من بدون رو دروایسی . من عاشق انتقادم.
به نظرت پدربزرگ چه شکلیه ........
پدربزرگ (چهارشنبه 25 مرداد 91)
تشکرشده 1,270 در 233 پست
با توجه به روش آقای فرهنگ27 در پاسخگویی به سوالات، سعی می شود سوالاتی مطرح شود که پاسخ های کوتاهی بطلبد:
1- گروه خونی شما؟
2- علم بهتر است یا ثروت؟
3- نام معلم سوم دبستان؟
4-برای رسوا نشدن باید همرنگ جماعت شد؟
5-چقدر از خود راضی هستی؟
6-سخاوتمندی یا خسیس؟
7-پیتزا بیشتر میخوری یا آبگوشت؟
8-اولین فیلمی که دیدی و یادته؟
9-اگر قرار بود غیر از ایران یک کشور دیگه به دنیا می اومدی دوست داشتی کدوم کشور بود؟( ببخشید این سوال طولانی شد و باید برای خوندنش یه کم بیشتر وقت بذاری، اوخ!! شرمنده توضیحش هم طولانی تر شد)
10- بین این 3 تا کدوم رو انتخاب می کنی؟( کوهستان، جنگل، دریا)
11- مرغت چند پا داره؟
12- به گدا کمک میکنی؟
13- الان دقیقا چی تو فکرته؟
14- تا حالا شده به ماشینی لگد بزنی که صدای آژیرش بلند شه؟
15- قبض مویایلت معمولا چقدر میاد؟
والسلام
arash1348 (چهارشنبه 25 مرداد 91)
تشکرشده 3,054 در 793 پست
ادامه سوالای من ، چون کیفیت رو فدای کمیت کردی ، مجبور میشی به سوالای من جواب بدی.
1-به نظرت موفقیت(؟!) ورزشکاران ایرانی در المپیک لندن ، موفقیتی شخصی بود یا سازمانی ؟
2-یه سال دیگه دلار چن میشه ؟
3-خداییش واسه دیدن لوگوی پپسی روی ماه کاری انجام دادی یا نه ؟
4-گوشی موبایلت چیه ؟
5-اخرین سریالی که دیدی چی بود؟
6-بیشتر گرما رو دوس داری یا سرما ؟
7-تا حالا از مدرسه فرار کردی ؟
8-رشته دانشگاه ایت چیه ؟
9-موسیقی چی و چه کسی رو دوس داری ، حداقل 5 تا ؟
10-اگه توی دریا باشی و تو و خانمت باشی و قایقتون در حال غرق شدن باشه و دوتانون هم شنا بلد نباشین ، و یه جلیقه نجان هم بیشتر نباشه ، چه تصمیمی میگیری ؟
11-به نظرت یکشنبه عیده یا دوشنبه ؟
12-سرعت دانلودت تو خونه چقدره ؟
13-پدربزرگ چندین بار ازت پرسیده که چرا پیشنهادشو رد کردی ، از طرفی به من گفتش که تو پیشنهادشو قبول کردی ، این رفتار دو گانه پدربزرگ به نظرت چه توجیهی می تونه داشته باشه ؟
14-مهاجرت خوبه یا نه ؟
15-چن تا زبان خارجه بلدی؟
16-معمولا با چی افطار می کنی ؟
17-امضای منو می بینی ، یه کلیک کن ، اسم این مشاور چیه ؟
18-تا حالا شده جن یا یه موجود عجیب ببینی ؟
19-تا حالا توی طوفان و رگبار گیر افنادی ؟
20-بختک اذیتت می کنه ؟
21-از چی می ترسی ؟
22-از چه نوشیدنی ایی خوشت میاد ؟
23-اگه شام بیرون باشی ، ترجیح می دی چی بخوری ؟
24-آیا اعتقاد داری که دانشگاه دولتی بهترتر(!) از دانشگاه ازاده یا نه؟
25-اگه بخوای دستمال کاغذی توی دستت رو بندازی بیرون ، توی سطل زباله میریزی یا توی خیابون ؟
26-پیج فیسبوک داری ؟
27-به نظرت فیلتر کردن فیسبوک کار درستیه یا نه ؟
omid65 (چهارشنبه 25 مرداد 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
سلام
فرهنگ
0.خوبی؟
1.فرهنگ خوش می گذره؟دوست داری صندلی داغ رو؟
2.چرا به نوشته های من در تالار علاقه نداری؟
من چیم از بهار.زندگی و بهار شادی و آنی و دخترمهربون و شب بارونی و مسافر زمان کمتره
3.فرهنگ تا حالا تو تالار تاپیکی خوندی که حس کنی اشکت داره در می اد ...یا خیلی عصبی کننده است ؟
کدوم تاپیک؟
4.فرهنگ اگر بری خواستگاری بعد دختره بهت بگه بریم مشاوره؟و این جوری بحث بیفته و بگه عضو فعال همدردی هستش.........چه حالی پیدا می کنی؟
خوشحال ؟بد حال؟
5.اگر بدونی ی دختری قبلا نامزد داشته و بعد بهم خورده می ری خواستگاریش؟
6.اگر اولش ندونی وسط هاش بهت بگه ادامه می دی؟یا دودل میشی؟نمیگی چرا از اول نگفتی؟
7.فرهنگ وقتی به کسی می گن نصفش زیره زمینه
یعنی اینکه فلفل نبین چه ریزه هست :)
یا اینکه یعنی خیلی ذبله و زرنگه .....یه همچین معانیی میده به معنی درون گرایی نیست.
این سوال نبود جهت بالا بردن اطلاعاتت گفتم:)
8.خجالتی هستی؟
9.برای خانوادت پسر خوبی هستی؟
10.از ظاهرت راضی هستی؟
نازنین آریایی (چهارشنبه 25 مرداد 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
نوشته اصلی توسط بهار.زندگی
نوشته اصلی توسط پدربزرگ
فرهنگ 27 (پنجشنبه 26 مرداد 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
الان دقیقا چی تو فکرته؟نوشته اصلی توسط arash1348
الآن به این فکر می کنم جوابام طولانی بوده.
فرهنگ 27 (پنجشنبه 26 مرداد 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
![]()
![]()
خیلی خوب بود
راحیل خانوم (پنجشنبه 26 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)