به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 17 از 31 نخستنخست ... 789101112131415161718192021222324252627 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 161 تا 170 , از مجموع 304
  1. #161
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    خوب گفتی بهار اون 6تا سوال منم بد جواب داد. اصن یه وضعیه...

  2. 3 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  3. #162
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    سلام داداشی خوبی

    ذهن منم انگاری دست کاری کردی.سوال به ذهنم نمیاد.

    نمیدونم شاید سلول های خاکستریم. بخاطر روزه دار بودن رفتن مرخصی.


    فرهنگ از سوالات طفره نرو خوب جواب بدیا.


    1 پیش نهاد به این خوبی دادم چرا ردی کردی . خوشبخت میشدیا.

    کدوم پیش نهاد؟

    2کتاب چی میخونی . اسم کتاب رو هم بگی ممنون.

    کتاب خاصی نمی خونم.

    3چطور شد این تالار رو انتخاب کردی .

    طی یک جستچو در مورد اختلاف قد.

    4 از کدام پست در تالار بیشتر خوشت اومد. وروت تعثیر گذاشت.



    اگر میشه لینگ شو بزار.



    5احل مسافرت هستی .

    آره.کم.

    7 به چه چیزی علاقه داری .

    آکواریوم.

    8از عطر اودکلن استفاده میکنی . چه مارکی .

    نه.ضد عرق می زنم.

    9معمولا چه تیپی میزنی . اسپرت .یا اتوکشیده.

    اسپرت.ولی لازم باشه بلوزمو اتو می کنم.

    10 عصبانی میشی معمولا چیکار میکنی .

    یستگی به مکانش داره.بیرون باشم تو خودم می ریزم.

    11 دوست داری چندتا بچه داشته باشی چندتا مادر بچه .

    اشاعه چند همسری نکن.

    12 چرا میگن برای فلانی زن بگیریم. چرا نمیگن براش دختر بگیرم.

    آره واقعن.وقتی می ریم خاسگاری طرف دختره.

    14 بنظرت اگر میشد دخترها بیان خواستگاری چطور بود .

    آمار ازدواج بالا می رفت.

    15 چرا جدیدن زیاد شده پسر ها ابرو برمیدارن. گاهی هم دیده شده رژ کالباسی میزنند.

    فکر می کنن زیبا بودن شبیه دختر بودنه.

    ممنونم که به سوالات جواب دادی .

    چرا دختر رو شوهر میدن .نمیگن مرد ش بدیم.

    چون برای پسر زن یا همون دختر می گیرن.چون زمان قدیم که دختر پسر نقشی تو ازدواج نداشتن

    وقتی می رفتن خاسگاری خانواده در مورد دختر تصمیم می گرفت.در واقع دخترو به پسر می دادن

    یا دخترو برای پسر می گرفتن.دختر به شوهر دادن بوده به مرور شده دختر شوهر دادن.


    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار.زندگی
    یکی یه اسلحه ای چاقویی تبری چیزی بده من این پسره رو لهش کنم.
    بچه پررو این چه طرز جواب دادنه..نیگا نیگا..به نصف سوالام جواب نداده..خوب عزیز من فکر کن..خدا این مغز رو نداده که اکبند تحویلش بدیم..فکر کن و جواب بده..ایه نازل نشده که فوری جواب بدی.

    اوناییم که جواب داده قربون خدا دو کلمه نیست.
    خجالت نمیکشی..به تو هم میگن مهمان صندلی داغ.

    نیگا...نیگا..مسافر زمان میپرسه ازش اگه کسی عالم بی‌عمل باشه چه کاری باید بکنه که عملو هم تو زندگیش بیاره؟

    اونوقت اقا جواب میده به علمش عمل کنه.

    نچایی داداش من..این مغزت و زبونت خسته نشن انقد ازش کار میکشی..اینو که خودمون میدونیم باید به علمش عمل کنه..میپرسه چطوری؟؟؟؟

    حالا دیگه به نظرت من حقم نبوده پیشرفت کنم..با این حرفت کلنگ قبر خودتو زمین زدی..یعنی دیگه عمرا بذارم راحت باشی..با کمال وقاحت چطور میتونی اینو بگی..بچه پررروووووو.

    جمع کنیــــــــــــــد این بساط صندلی مندلی رو...داداش ما تشریف برده تو فریزر.

    اینم واسه اینکه پستمون بی سوال نمونه.
    چرا یه اپسیلون توجه نمیکنی که از اونایی که وقت میذارن ازت سوال میپرسن تشکر کنی؟؟؟
    دکمه تشکر سمت چپ پایین هر پست هستا.

    شخصیتم تو دنیای مجازی با دنیای واقعی 180درجه فرق داره
    یعنی شخصیتت تو دنیای واقعی دورو هست؟؟؟

    خدا بیامرزدت.
    بهار جان،من نباید اصن به سوالای تو جواب می دادم.کسی که کارفرماشو اذیت می کنه نباید

    به سوالاش جواب داد.

    بعضی از سوالا م در حد یه جامعه یا روان شناسه.منم که هیشکدوم نیستم.

    تشکرو گذاشته بودم بعد از جواب یادم رفت.

    من فقط به فکر شماهام که سریع به جواباتون برسید.

    شخصیت مجازیم با واقعیم فرق می کنه.


  4. 6 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  5. #163
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سری بعدی سوالا...
    چیه برادر من چپ چپ نیگا نکن..شما کوتاه جواب بدی یابلند فعلا مهمون ما رو صندلی داغ هستی...صندلی داغ هم بدون هیزم صندلی داغ نیست.

    میدونی پیچ امین الدوله کجاست؟؟

    گل و رنگ مورد علاقت رو بگو.

    دلت میخواد ازدواجت سنتی باشه یا قبلش با همسرت ایندت خودت اشنا بشی و بشناسیش و بقیه شناخت رو با خونواده انجام بدی؟؟؟

    یکی از شیطتنهای بچگیت رو بگو.

    کارتون مورد علاقه بچگیت چی بوده؟؟؟

    با این کلمات یه دونه جمله معنادار بساز.ماکارونی-افتابگردون-لوله:D

    روزی چن ساعت از اینترنت استفاده میکنی؟؟؟

    اگه زمانی که ازدواج کردی خدایی نکرده مثلا بفهمی زنت قبل اشنایی با تو با یه مرد دیگه رابطه داشته چیکار میکنی؟اگه تو دوره اشنایی اینو بفهمی چی؟؟

    چندتا از ارزوهاتو بگو.

    تا حالا برای خودت کادو گرفتی؟؟اگه نه دوست داری یه بار این روشو امتحان کنی؟؟؟

    فعلا پایان این سری سوالا.

    فرهنگ بازم ازت ممنونم که با اینکه جوابات خصوصا پستهای مشاوره ایت کوتاهن اما مفید و جالبن.و خیلی ادم با ظرفیتی هستی
    اما شما فعلا تا یه مدت مراقب جون خودت باش.:)
    .................................

    من کارفرمامو اذیت کردم..؟؟!!
    .نه دیگه هیچ جای بخششی نذاشتی..با زندگی خداحافظی کن.
    موفق باشی

  6. 5 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  7. #164
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    پیشنهاد فامیلمون رو چرا قبول نکردی ؟

    اهل شوخی هستی .

    اهل جوک هستی .میتونی خوب تعریف کنی.


    یه جوک بگو. تکراری هم بود اشکالی نداره.


    وقتی جوک میگی خودتم میخنید.


    در جمع بیشتر حرف میزنی یا گوش میکنی .


    در زمستونم ضد عرق میزنی .

    زمستون چی هندونه میچسبه .

    در تابستون قهوه میچسبه.

    میوه چی دوست داری .؟نگو هندونه که من یادت انداختم.

    یک شعری که دوست داری بنویس کوتاهم باشه چون وقت نداری .

    همیشه آن هستی کی بکارهات میرسی .

    یه انتقاد از من بدون رو دروایسی . من عاشق انتقادم.


    به نظرت پدربزرگ چه شکلیه ........



  8. 6 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  9. #165
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 تیر 92 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1389-11-07
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    2,964
    سطح
    33
    Points: 2,964, Level: 33
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,263

    تشکرشده 1,270 در 233 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    با توجه به روش آقای فرهنگ27 در پاسخگویی به سوالات، سعی می شود سوالاتی مطرح شود که پاسخ های کوتاهی بطلبد:

    1- گروه خونی شما؟

    2- علم بهتر است یا ثروت؟

    3- نام معلم سوم دبستان؟

    4-برای رسوا نشدن باید همرنگ جماعت شد؟

    5-چقدر از خود راضی هستی؟

    6-سخاوتمندی یا خسیس؟

    7-پیتزا بیشتر میخوری یا آبگوشت؟

    8-اولین فیلمی که دیدی و یادته؟

    9-اگر قرار بود غیر از ایران یک کشور دیگه به دنیا می اومدی دوست داشتی کدوم کشور بود؟( ببخشید این سوال طولانی شد و باید برای خوندنش یه کم بیشتر وقت بذاری، اوخ!! شرمنده توضیحش هم طولانی تر شد)

    10- بین این 3 تا کدوم رو انتخاب می کنی؟( کوهستان، جنگل، دریا)

    11- مرغت چند پا داره؟

    12- به گدا کمک میکنی؟

    13- الان دقیقا چی تو فکرته؟

    14- تا حالا شده به ماشینی لگد بزنی که صدای آژیرش بلند شه؟

    15- قبض مویایلت معمولا چقدر میاد؟

    والسلام

  10. 7 کاربر از پست مفید arash1348 تشکرکرده اند .

    arash1348 (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  11. #166
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 دی 94 [ 22:37]
    تاریخ عضویت
    1391-12-28
    نوشته ها
    868
    امتیاز
    9,210
    سطح
    64
    Points: 9,210, Level: 64
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 140
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,872

    تشکرشده 3,054 در 793 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    ادامه سوالای من ، چون کیفیت رو فدای کمیت کردی ، مجبور میشی به سوالای من جواب بدی.
    1-به نظرت موفقیت(؟!) ورزشکاران ایرانی در المپیک لندن ، موفقیتی شخصی بود یا سازمانی ؟
    2-یه سال دیگه دلار چن میشه ؟
    3-خداییش واسه دیدن لوگوی پپسی روی ماه کاری انجام دادی یا نه ؟
    4-گوشی موبایلت چیه ؟
    5-اخرین سریالی که دیدی چی بود؟
    6-بیشتر گرما رو دوس داری یا سرما ؟
    7-تا حالا از مدرسه فرار کردی ؟
    8-رشته دانشگاه ایت چیه ؟
    9-موسیقی چی و چه کسی رو دوس داری ، حداقل 5 تا ؟
    10-اگه توی دریا باشی و تو و خانمت باشی و قایقتون در حال غرق شدن باشه و دوتانون هم شنا بلد نباشین ، و یه جلیقه نجان هم بیشتر نباشه ، چه تصمیمی میگیری ؟
    11-به نظرت یکشنبه عیده یا دوشنبه ؟
    12-سرعت دانلودت تو خونه چقدره ؟
    13-پدربزرگ چندین بار ازت پرسیده که چرا پیشنهادشو رد کردی ، از طرفی به من گفتش که تو پیشنهادشو قبول کردی ، این رفتار دو گانه پدربزرگ به نظرت چه توجیهی می تونه داشته باشه ؟
    14-مهاجرت خوبه یا نه ؟
    15-چن تا زبان خارجه بلدی؟
    16-معمولا با چی افطار می کنی ؟
    17-امضای منو می بینی ، یه کلیک کن ، اسم این مشاور چیه ؟
    18-تا حالا شده جن یا یه موجود عجیب ببینی ؟
    19-تا حالا توی طوفان و رگبار گیر افنادی ؟
    20-بختک اذیتت می کنه ؟
    21-از چی می ترسی ؟
    22-از چه نوشیدنی ایی خوشت میاد ؟
    23-اگه شام بیرون باشی ، ترجیح می دی چی بخوری ؟
    24-آیا اعتقاد داری که دانشگاه دولتی بهترتر(!) از دانشگاه ازاده یا نه؟
    25-اگه بخوای دستمال کاغذی توی دستت رو بندازی بیرون ، توی سطل زباله میریزی یا توی خیابون ؟
    26-پیج فیسبوک داری ؟
    27-به نظرت فیلتر کردن فیسبوک کار درستیه یا نه ؟

  12. 6 کاربر از پست مفید omid65 تشکرکرده اند .

    omid65 (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  13. #167
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام
    فرهنگ
    0.خوبی؟
    1.فرهنگ خوش می گذره؟دوست داری صندلی داغ رو؟
    2.چرا به نوشته های من در تالار علاقه نداری؟
    من چیم از بهار.زندگی و بهار شادی و آنی و دخترمهربون و شب بارونی و مسافر زمان کمتره

    3.فرهنگ تا حالا تو تالار تاپیکی خوندی که حس کنی اشکت داره در می اد ...یا خیلی عصبی کننده است ؟
    کدوم تاپیک؟

    4.فرهنگ اگر بری خواستگاری بعد دختره بهت بگه بریم مشاوره؟و این جوری بحث بیفته و بگه عضو فعال همدردی هستش......... چه حالی پیدا می کنی؟
    خوشحال ؟بد حال؟

    5.اگر بدونی ی دختری قبلا نامزد داشته و بعد بهم خورده می ری خواستگاریش؟

    6.اگر اولش ندونی وسط هاش بهت بگه ادامه می دی؟یا دودل میشی؟نمیگی چرا از اول نگفتی؟

    7.فرهنگ وقتی به کسی می گن نصفش زیره زمینه
    یعنی اینکه فلفل نبین چه ریزه هست :)
    یا اینکه یعنی خیلی ذبله و زرنگه .....یه همچین معانیی میده به معنی درون گرایی نیست.


    این سوال نبود جهت بالا بردن اطلاعاتت گفتم:)

    8.خجالتی هستی؟

    9.برای خانوادت پسر خوبی هستی؟

    10.از ظاهرت راضی هستی؟






  14. 5 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  15. #168
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار.زندگی
    سری بعدی سوالا...
    چیه برادر من چپ چپ نیگا نکن..شما کوتاه جواب بدی یابلند فعلا مهمون ما رو صندلی داغ هستی...صندلی داغ هم بدون هیزم صندلی داغ نیست.

    میدونی پیچ امین الدوله کجاست؟؟

    نرسیده به چهارراه ونک سر یه پیچی امین دوله یه گیاهی کاشته بهش می گن پیچ امین دوله.

    گل و رنگ مورد علاقت رو بگو.

    آبی،بنفشه.

    دلت میخواد ازدواجت سنتی باشه یا قبلش با همسرت ایندت خودت اشنا بشی و بشناسیش و بقیه شناخت رو با خونواده انجام بدی؟؟؟

    با توجه به شرایطم نمی تونم با کسی آشنا بشم.پس همون سنتی.تازه مثل بستنی،سنتیش

    خوشمزه تره.

    یکی از شیطتنهای بچگیت رو بگو.

    بچه که نبودم ولی دوبار با دخترخاله م پشت خونه مامان بزرگو آتیش زدیم.اومدیم خارخاشاکا رو

    بسوزنیم یهو دیدیم کل زمین داره می سوزه.همش خشک بود.آتش نشانی خبر کردیم.

    کارتون مورد علاقه بچگیت چی بوده؟؟؟

    کارتن باشه نگاه می کنم،کار ندرم چیه.

    با این کلمات یه دونه جمله معنادار بساز.ماکارونی-افتابگردون-لوله:D

    وقتی لوله کش اومد من داشتم تو آب ماکارونی روغن آفتابگردون می ریختم.

    روزی چن ساعت از اینترنت استفاده میکنی؟؟؟

    خیلی کم.در حد 10 دقیقه.

    اگه زمانی که ازدواج کردی خدایی نکرده مثلا بفهمی زنت قبل اشنایی با تو با یه مرد دیگه رابطه داشته چیکار میکنی؟اگه تو دوره اشنایی اینو بفهمی چی؟؟


    هیچ کار،داشته که داشته.محبتمو بیشتر می کنم.با دست خودم به خاطر اشتباهی که در گذشته

    رخ داده زندگیمو خراب نمی کنم.بستگی به دختره داره.پشیمونه،راضیه،چه حسی بهش دارم.

    چه مقدار از معیارهامو داره.


    چندتا از ارزوهاتو بگو.

    آرزومه آرزومه برنده بشم تو مسابقات ADA aqua design amano.

    تا حالا برای خودت کادو گرفتی؟؟اگه نه دوست داری یه بار این روشو امتحان کنی؟؟؟

    همیشه کادو می گیرم.برای خودم.

    فعلا پایان این سری سوالا.

    فرهنگ بازم ازت ممنونم که با اینکه جوابات خصوصا پستهای مشاوره ایت کوتاهن اما مفید و جالبن.و خیلی ادم با ظرفیتی هستی
    اما شما فعلا تا یه مدت مراقب جون خودت باش.:)

    همچنین.
    .................................

    من کارفرمامو اذیت کردم..؟؟!!
    .نه دیگه هیچ جای بخششی نذاشتی..با زندگی خداحافظی کن.
    موفق باشی

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    پیشنهاد فامیلمون رو چرا قبول نکردی ؟

    اهل شوخی هستی .

    زیاد.

    اهل جوک هستی .میتونی خوب تعریف کنی.

    بله.خندم می گیره.

    یه جوک بگو. تکراری هم بود اشکالی نداره.


    غضنفر داشته تو جاده رانندگی می کرده،سبقت می گیره یهو می بینه یه کامیون داره میاد

    طرفش.دوستشو بیدار می کنه می گه اصغر پاشو تصادفو ببین.



    وقتی جوک میگی خودتم میخنید.

    چون خودم خندم می گیره نمی تونم خوب تعریف کنم.

    در جمع بیشتر حرف میزنی یا گوش میکنی .

    گوش می کنم.

    در زمستونم ضد عرق میزنی .

    در زمستون ضدعرق می زنم.

    زمستون چی هندونه میچسبه .

    هر میوه ای تو فصل خودش می چسبه.

    در تابستون قهوه میچسبه.

    من زیاد قهوه نمی خورم.ولی چون حرارتو بالا می بره نباید بچسبه.

    میوه چی دوست داری .؟نگو هندونه که من یادت انداختم.

    در حدی که دهنم خوشبو بشه و ویتامین به بدنم برسه.

    یک شعری که دوست داری بنویس کوتاهم باشه چون وقت نداری .

    یک دریچه برای رفتن

    یک دریچه برای دیدن

    ک دریچه برای پرواز

    پر زدن رفتن و پریدن

    از ته دره های تردید یک دریچه به سوی خورشید


    همیشه آن هستی کی بکارهات میرسی .

    آن بودن دلیل بر بودن نیست.

    یه انتقاد از من بدون رو دروایسی . من عاشق انتقادم.

    املای کلماطو درثط بنویص.

    به نظرت پدربزرگ چه شکلیه ........


    این شکلی. آخرشم همش غلط املایی داره.

  16. 7 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 26 مرداد 91)

  17. #169
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط arash1348
    با توجه به روش آقای فرهنگ27 در پاسخگویی به سوالات، سعی می شود سوالاتی مطرح شود که پاسخ های کوتاهی بطلبد:

    1- گروه خونی شما؟

    گروه خونی من +O می باشد.

    2- علم بهتر است یا ثروت؟

    علم ثروت میاره ولی تا ثروت نباشه علم پیشرفت نمی کنه.

    3- نام معلم سوم دبستان؟

    خانم ******* بردن اسامی اشخاص درست نیست.

    4-برای رسوا نشدن باید همرنگ جماعت شد؟

    برای اینکه رسوا نشیم باید رفتارمون مطابق انتظار مرد باشه.

    5-چقدر از خود راضی هستی؟

    زیاد از خودم راضی نیستم.

    6-سخاوتمندی یا خسیس؟

    در مواردی بخشنده در مواردی ملاحظه کار.

    7-پیتزا بیشتر میخوری یا آبگوشت؟

    آبگشوت رو از پیتزا بیشتر می خورم.

    8-اولین فیلمی که دیدی و یادته؟

    دختر لر.یادش بخیر ردیف آخر نشسته بودیم.

    9-اگر قرار بود غیر از ایران یک کشور دیگه به دنیا می اومدی دوست داشتی کدوم کشور بود؟( ببخشید این سوال طولانی شد و باید برای خوندنش یه کم بیشتر وقت بذاری، اوخ!! شرمنده توضیحش هم طولانی تر شد)

    دوست داشتم در اروپا به دنیا می اومدم.

    10- بین این 3 تا کدوم رو انتخاب می کنی؟( کوهستان، جنگل، دریا)

    از خونه کوهستانیم خارج می شیم از جنگل رد می شم به لب دریا می رسم مشغول تماشای

    امواج که به لب صخره ها می خوره می شینم.


    11- مرغت چند پا داره؟

    مرغ های من دوتا پا دارن.هیچ کدوم مشکل ژنتیکی ندارن.

    12- به گدا کمک میکنی؟

    به گدا کمک نمی کنم.

    14- تا حالا شده به ماشینی لگد بزنی که صدای آژیرش بلند شه؟

    من آزار ندارم به ماشین لگد بزن صداش در بیاد.

    15- قبض مویایلت معمولا چقدر میاد؟

    فبض موبایلم 4تومن میاد.

    والسلام

    نامه تمام
    الان دقیقا چی تو فکرته؟

    الآن به این فکر می کنم جوابام طولانی بوده.



  18. 5 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (پنجشنبه 26 مرداد 91)

  19. #170
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27


    با این کلمات یه دونه جمله معنادار بساز.ماکارونی-افتابگردون-لوله:D

    وقتی لوله کش اومد من داشتم تو آب ماکارونی روغن آفتابگردون می ریختم.

    خیلی خوب بود

  20. 2 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    راحیل خانوم (پنجشنبه 26 مرداد 91)


 
صفحه 17 از 31 نخستنخست ... 789101112131415161718192021222324252627 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.