به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 16 از 31 نخستنخست ... 67891011121314151617181920212223242526 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 151 تا 160 , از مجموع 304
  1. #151
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط omid65
    فرهنگ جان سلام.
    1-راسته که میگن قبل از ازدواج در یک مثلث عشقی گیر افتادین؟
    2-از گوشه سوم این مثلث خبری ندارین؟
    3-بعد از اینکه این کار رو با گوشه سوم مثلث انجام دادین ، عذاب وجدان ندارین؟
    4-اصلا شب ها خوابت میبره؟
    5-اصلا روت میشه توی سایت همدردی لاگین کنی؟
    6-ایا در زمان انتخاب بین دختران تناردیه و کوزت دو دل نشدی ؟
    .
    .
    .
    7-گذشته از شوخی ملاکهات واسه ازدواج چیه؟
    8-به نظرت شور و انگیزه ات در مورد ازدواج کم شده یا تغییری نکرده؟
    9-به نظرت راهکار عملی واسه اینکه به خانواده بگم میخوام ازدواج کنم چیه؟::
    10-چرا تلویزیون نمی بینی؟
    سلام.

    1.به مثلث نکشید طرف قبل از من نامزد داشت.

    2.فامیلشه.

    3.کاری نکردم.

    4.اونقدر اینجا مشاوره می دم تا خوابم ببره.

    5.از یکی خوشم اومده بود چه ربطی به اینجا داره؟

    6.تناردیه کیه؟کزت چیه؟آدم یاد ژان وار ژان می افته.

    7.دختر خوبی باشه.بفیش مهرمانه ست.

    8.التهابش خوابیده مزمن شده.

    9.هر وقت خانواده ببینه پسر آماده ازدواجه اقدام می کنه.تو ی خانواده وقتی به ی سن معین

    برسه بدون در نظر گرفتن سایر شرایط زنش می دن تو ی خانواده تا سرکار نره زنش نمی دن.

    10.تلوزیون می بینیم ولی برنامه های تلوزیون نمی بینیم.وقتی بابام نیست مامانم پای فارسی یک

    و مزمزه بابام میاد بی بی سی.

  2. 8 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  3. #152
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 تیر 92 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1389-11-07
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    2,964
    سطح
    33
    Points: 2,964, Level: 33
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,263

    تشکرشده 1,270 در 233 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام جناب فرهنگ 27

    1- خوبید شما؟

    2- چه خبر؟

    3- اصلا اخبار نگاه میکنی؟

    4- با دوستان دوران دبستان هنوز ارتباط داری؟

    5- تکیه کلام خاصی داری؟چیه؟

    6- فکر میکنی نفر قبلی( جناب حامد 65) به همه سوال ها درست جواب داد یا ممکنه نه؟

    7- فکر میکنی این تالار به اوج رسیده، اگه نه کی به اوج می رسه؟

    8- وقتی پیام خصوصی دریافت کردید برای حضور روی این صندلی چه احساسی پیدا کردی؟

    9- منظور از عکس آواتار و امضات چیه؟

    10- ستاره ایی تو آسمون داری؟

    11- اگر یکی بیاد خواستگاری دخترتون که رشته اش روانشناسی( یا مشاور) باشه بهش میدید؟

    12- برای دخترت و پسرت چه اسمی انتخاب میکنی؟

    13- تا حالا چند بار حقتو خوردن؟

    14- با کسی که ازت خوشش نمیاد چطور برخورد میکنی؟

    15- با کسی که ازش خوشت نمیاد چطور برخورد میکنی؟

    تا بعد ...

  4. 7 کاربر از پست مفید arash1348 تشکرکرده اند .

    arash1348 (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  5. #153
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط arash1348
    سلام جناب فرهنگ 27
    سلام

    1- خوبید شما؟ما خوبیم شما بهتری؟

    2- چه خبر؟سلامتی

    3- اصلا اخبار نگاه میکنی؟
    به صورت اجبار.

    4- با دوستان دوران دبستان هنوز ارتباط داری؟
    با هیچ کس ارتباط ندارم.

    5- تکیه کلام خاصی داری؟چیه؟
    البته

    6- فکر میکنی نفر قبلی( جناب حامد 65) به همه سوال ها درست جواب داد یا ممکنه نه؟
    توفیق پیدا نکردم سوال جوابا رو بخونم.ولی از شناختی که از حامد دارم حتمن درست جواب داده.

    7- فکر میکنی این تالار به اوج رسیده، اگه نه کی به اوج می رسه؟
    اوج یعنی سقوط.هیچ وقت به اوج نمی رسه همیشه در حال به اوج رسیدنه.

    8- وقتی پیام خصوصی دریافت کردید برای حضور روی این صندلی چه احساسی پیدا کردی؟
    غافلم گیر افتاد.

    9- منظور از عکس آواتار و امضات چیه؟
    برای قشنگی.

    10- ستاره ایی تو آسمون داری؟
    کانوپوس

    11- اگر یکی بیاد خواستگاری دخترتون که رشته اش روانشناسی( یا مشاور) باشه بهش میدید؟
    رشته مهم نیست.باید بتونه زندگیو بچرخونه.

    12- برای دخترت و پسرت چه اسمی انتخاب میکنی؟
    اصیل ایرانی.

    14- با کسی که ازت خوشش نمیاد چطور برخورد میکنی؟
    تا جاییکه بشه جلوگیری می کنم در موارد اجبار معمولی مثل با بقیه.

    15- با کسی که ازش خوشت نمیاد چطور برخورد میکنی؟
    تا جاییکه بشه جلوگیری می کنم در موارد اجبار معمولی مثل با بقیه.


    تا بعد ...
    تا حالا چند بار حقتو خوردن؟
    فعلن که از یه نفر طلبکارم هر چی می گم پولمو بده پشت گوش می اندازه.


  6. 8 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  7. #154
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    فکر کنم فرهنگ کلا دوزاریش نیفتاد که منظور سوالای یک تا 6 امید چیه

    جوابارو خیلی جالب میدی.کوتاه و بامزه مثلا سوال 8 و 9 پست قبل .حالا اگه hamed65 بود کلی توضیح میداد.جالبه برام

    تا از اینجا ننداختنم بیرون دو تا سوال دیگه بپرسم

    آقای فرهنگ شما چرا انقد کم حرفی؟همیشه اینجوری هستی؟


    اهل ورزش هستید؟چه رشته ای؟

    از بچگی همین قدر آروم بودید؟البته من فکر میکنم آرومید.شایدم همون جور که بقیه میگن نصفتون زیر زمین باشه :p

    اگه ازدواج کنید از تالار میرید؟مثل kamran2007

    به نظر شما چرا هیچ سوالی به ذهن من نمیرسه که ازتون بپرسم؟

    بیاید جیزش کنید دیگه.ای بابا.کجایید پس

  8. 9 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    راحیل خانوم (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  9. #155
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-12-11
    نوشته ها
    396
    امتیاز
    15,136
    سطح
    79
    Points: 15,136, Level: 79
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 214
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,467

    تشکرشده 2,190 در 377 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام بر فرهنگ عزیز، عضو بافرهنگ تالار.

    بدون فوت وقت، سوالاتمو می‌پرسم.

    ۱. میانتون با کاری که دارین چجوریه؟ ازش لذت می‌برین؟

    ۲. اصلا آیا آدم باید از کارش لذت ببره؟ چرا؟

    ۳. چه معیارهایی لازمه که کار لذت‌بخش باشه و به نوعی تفریح محسوب بشه؟

    ۴. نظرتون در مورد عالم بی‌عمل چیه؟ (مخصوصا آن‌هایی که علم‌افشانی زیادی هم می‌کنن)

    ۵. اگه کسی عالم بی‌عمل باشه چه کاری باید بکنه که عملو هم تو زندگیش بیاره؟

    ۶. چرا ما انسان‌ها، گاهی اوقات سرمونو می‌کنیم زیر برف و خودمونو به نادونی می‌زنیم؟

    ۷. اگر فهمیدیم فردی سرشو تا گردن کرده زیر برف، باید چه کاری بکنیم که به خودش بیاد و نجات پیدا کنه؟

    ۸. اصلا آیا این وظیفه‌ی ماست که بخوایم به دیگران کمک کنیم که خودشونو گول نزنن؟!

    ۹. کدوم بدتره؟ عالم بی‌عمل بودن یا سر زیر برف کردن؟ چرا؟

    ۱۰. احتمالا مشکلاتی در گذشته داشتین. ان‌شاءالله که حل شده باشن. اما در زمان مشکلات با دیگران، آیا به برگردوندن دوربین به سمت خودتون هم اعتقاد دارین؟ چرا؟

    ۱۱. به طور کلی در مشکلات زندگیتون چند درصد خودتونو مقصر می‌دونین؟

    ۱۲. فرض کنین که به دوران کهولت رسیدین(ایشالا ۱۲۰ سالگی). چه کاری کرده باشین خودتونو موفق می‌دونین؟

    ۱۳. نظرتون در مورد مرگ چیه؟

    ۱۴. آیا تفکر به مرگ سودمنده؟

    ۱۵. اگه بفهمین زبونم لال یک هفته‌ای بیشتر فرصت زندگی کردن ندارین چه کارهایی انجام میدین؟

    ۱۶. اگه یک ماه باشه چی؟

    ۱۷. و یک سال؟ :)

    ۱۸. نه دیگه زیادتر نمیشه :) اما اگه ۵ دقیقه‌ی دیگه باشه چی؟!

    ۱۹. یک پست خوبی که تازگی‌ها خوندینو لینکشو اینجا قرار بدین که ما هم استفاده کنیم.

    ۲۰. این سوال نیست. خواستم بگم واقعا از پست‌های کوتاه و در عین حال آموزندتون لذت می‌برم. از این‌که در این تالار حضور دارین متشکرم.

    به خاطر پاسخ این سؤالات هم پیشاپیش ممنونم.

  10. 8 کاربر از پست مفید مسافر زمان تشکرکرده اند .

    مسافر زمان (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  11. #156
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام فرهنگ.خوشحالم روی صندلی داغ نشستی.
    سوالای منو درست و طولانی جواب بده.چه معنی داره دو ساعت بنویسیم دو کلمه جواب بدی.دههه

    یادته اون سری چه سوال داغی ازم تو صندلی داغ پرسیدی؟حالا همونو خودت جواب بده.
    تو دوران نوجوونیت یا نه اصلا کلا دوست دختر داشتی؟؟راست بگوها:).

    تو که خواهر و برادر نداری و یکی یه دونه ای تو خونه حوصلت سر نمیره؟؟؟اون ماهیا رو جایگزین خواهر و برادر نداشتت کردی؟؟؟


    ولی اطرافیان می گن نصفم زیره زمینه.
    این یعنی چی؟؟قدت کوتاهه یا نصف افکار و شخصیتت پنهانه؟؟

    چطوری میتونی جواباتو کوتاه و مختصر کنی..کلا جوابی که به ذهنت میرسه کوتاهه یا طولانیه و خودت خلاصش میکنی؟؟؟

    به عملکرد خودت تو تالار چه نمره ای میدی؟مثلا از صد.

    به عملکردت تو زندگی چه نمره ای میدی؟؟؟

    فکر نمیکنی یه کم فس فسو و لفت لفتی هستی خصوصا تو قضیه ازدواج؟؟مگه نشنیدی میگن از تو حرکت از خدا برکت؟

    به نظر میاد ادمی هستی قلب و زبونت یکیه..یعنی انگار ادم دورویی نیستی..این حدسم چقد درسته؟ترجیح میدی به یه نفر یه دروغ خوشحال کننده بگی یا یه واقعیت تلخ؟؟؟

    یادمه یه بار به یکی از اعضا بابت باز کردن یه تاپیک برای یه نفر دیگه تذکر دادی..خیلی برام جالب بود با اینکه کار اون شخص خیلی مورد تقدیر قرار گرفت اما تو رک حرفت رو زدی..و جالبتر اینکه وقتی با اعتراض بعضی اعضا مواجه شدی عقب نکشیدی و باز دلایلت رو گفتی..این برای من خیلی جالب بود.اینکار ناشی از چی بود؟؟؟شهامت یا مورد دیگه ای؟؟؟

    ادم برای اینکه رک و راست بودنش با زبون نیشدار و ازردن دل قاطی نشه چیکار باید کنه؟؟؟

    بیشتر تمایل داری تو تاپیک اعضایی که میشناسیشون نظر بذاری یا افراد تازه وارد؟؟چرا؟؟

    به نوشته های چه شخص یا اشخاصی تو تالار علاقه داری؟و دلیلش چیه؟؟؟

    نظرتو درباره خدا میگی؟؟چه حسی بهش داری؟؟؟

    شده به نظرت کسی تو تالار پیشرفت کنه اما به نظرت حقش نباشه؟؟؟(حالا نگی بهار.زندگیا..گفته باشم)پیشرفت تو تالار اصلا معیارش چیه؟؟فقط رتبه و تشکر؟؟؟؟

    تا حالا از ته دل گریه کردی؟؟اخرین باری که از ته دل یا خیلی خندیدی کی بوده؟؟کلا کیا دلت میگیره؟وقتی دلت میگیره چیکار میکنی؟؟؟

    تو زندگی چه مسائلی بیشتر از همه ازارت میده؟؟

    تا حالا تاپیکی خوندی که خیلی ناراحتت کرده باشه؟؟چه تاپیکی؟؟

    تا حالا شده از کمک به یه نفر تو تالار واقعا لذت برده باشی؟کی و چرا؟

    از چه راهی میشه دخترا مردها و افکار و نیاتشونو درست بشناسن؟؟؟اصولا یه مرد چند درصد افکار واقعیش رو در مواجه با یه دختر بروز میده؟؟؟

    فعلا دیگه سوالی ندارم..تا بعدا اگه باز سوال داشتم افتخار میدم و میام:)
    ودر اخر از بابت اینکه تو اکثر تاپیکام نظر میذاری و کمکم میکنی واقعا ازت ممنونم.به نظرم ادم دلسوزی میای و امیدوارم تو زندگیت موفق باشی.


  12. 6 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  13. #157
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط راحیل خانوم
    فکر کنم فرهنگ کلا دوزاریش نیفتاد که منظور سوالای یک تا 6 امید چیه

    جوابارو خیلی جالب میدی.کوتاه و بامزه مثلا سوال 8 و 9 پست قبل .حالا اگه hamed65 بود کلی توضیح میداد.جالبه برام

    تا از اینجا ننداختنم بیرون دو تا سوال دیگه بپرسم

    آقای فرهنگ شما چرا انقد کم حرفی؟همیشه اینجوری هستی؟


    نمی دونم.زیاد حرفم نمیاد.همیشه.

    اهل ورزش هستید؟چه رشته ای؟

    در حدی که رو فورم بیام.

    از بچگی همین قدر آروم بودید؟البته من فکر میکنم آرومید.شایدم همون جور که بقیه میگن نصفتون زیر زمین باشه :p

    یادم نیست.ولی بازی می کردم.ولی در حد عاصی کردن یادم نه.

    اگه ازدواج کنید از تالار میرید؟مثل kamran2007

    وقتی ازدواج کردم دست خانممو می گیرم میارمش اینجا.

    به نظر شما چرا هیچ سوالی به ذهن من نمیرسه که ازتون بپرسم؟

    من ذهنتو دسکاری کردم بیشتر از 5تا نتونه بپرسه.


    بیاید جیزش کنید دیگه.ای بابا.کجایید پس

    نقل قول نوشته اصلی توسط مسافر زمان
    سلام بر فرهنگ عزیز، عضو بافرهنگ تالار.

    بدون فوت وقت، سوالاتمو می‌پرسم.

    ۱. میانتون با کاری که دارین چجوریه؟ ازش لذت می‌برین؟

    فعلن بدون کارم.

    ۲. اصلا آیا آدم باید از کارش لذت ببره؟ چرا؟

    ببره به نفعشه.تا بتونه به نحو احسن نجام بده.

    ۳. چه معیارهایی لازمه که کار لذت‌بخش باشه و به نوعی تفریح محسوب بشه؟

    این بستگی به خود آدم داره چه احساسی در لحظه کار داشته باشه.

    ۴. نظرتون در مورد عالم بی‌عمل چیه؟ (مخصوصا آن‌هایی که علم‌افشانی زیادی هم می‌کنن)

    مثل کتابی که تو قفسه خاک می خوره.

    ۵. اگه کسی عالم بی‌عمل باشه چه کاری باید بکنه که عملو هم تو زندگیش بیاره؟

    به علمش عمل کنه.

    ۶. چرا ما انسان‌ها، گاهی اوقات سرمونو می‌کنیم زیر برف و خودمونو به نادونی می‌زنیم؟

    چون در مرحله اول آدم می خواد از رنج فرار کنه.

    ۷. اگر فهمیدیم فردی سرشو تا گردن کرده زیر برف، باید چه کاری بکنیم که به خودش بیاد و نجات پیدا کنه؟

    به حال خودش می ذاریم یا سرش منجمد می شه یا بلند می شه.شاید بهمن عظیمی

    بیاد کلن بپوشونتش از دستش راحت بشیم.

    باید بهش بفهمونی اگر این رنجو تحمل نکنه فردا رنج بزرگ تری سراغش میاد.

    ۸. اصلا آیا این وظیفه‌ی ماست که بخوایم به دیگران کمک کنیم که خودشونو گول نزنن؟!

    وجدان با آدم شوخی نداره.

    ۹. کدوم بدتره؟ عالم بی‌عمل بودن یا سر زیر برف کردن؟ چرا؟

    فکر کنم دوتاش یکیه.کسی سرشو زیر برف کرده می دونه باید چه کار کنه عالم م می دونه

    باید چه کار کنه ولی عمل نمی کنه.


    ۱۰. احتمالا مشکلاتی در گذشته داشتین. ان‌شاءالله که حل شده باشن. اما در زمان مشکلات با دیگران، آیا به برگردوندن دوربین به سمت خودتون هم اعتقاد دارین؟ چرا؟

    هر اتفاقی برامون می افته با درصدهای مختلف خودمونم نقش داریم.

    ۱۱. به طور کلی در مشکلات زندگیتون چند درصد خودتونو مقصر می‌دونین؟

    درصد نمی گیرم.ولی هر جایی که کوتاهی کردم یا زیاده روی قبول می کنم.

    ۱۲. فرض کنین که به دوران کهولت رسیدین(ایشالا ۱۲۰ سالگی). چه کاری کرده باشین خودتونو موفق می‌دونین؟

    حق دیگرانو نخورده باشم.منصف باشم.به نیکی یاد بشم.

    ۱۳. نظرتون در مورد مرگ چیه؟


    ۱۴. آیا تفکر به مرگ سودمنده؟

    باعث می شه آدم به کاری که می خواد بکنه بیشتر فکر کنه.

    ۱۵. اگه بفهمین زبونم لال یک هفته‌ای بیشتر فرصت زندگی کردن ندارین چه کارهایی انجام میدین؟

    کار خاصی نمی شه کرد.جز توبه و دعا.

    ۱۶. اگه یک ماه باشه چی؟

    بازم همون.

    ۱۷. و یک سال؟ :)

    خیری می کنم.

    ۱۸. نه دیگه زیادتر نمیشه :) اما اگه ۵ دقیقه‌ی دیگه باشه چی؟!

    جواب نمی دم.

    ۱۹. یک پست خوبی که تازگی‌ها خوندینو لینکشو اینجا قرار بدین که ما هم استفاده کنیم.



    ۲۰. این سوال نیست. خواستم بگم واقعا از پست‌های کوتاه و در عین حال آموزندتون لذت می‌برم. از این‌که در این تالار حضور دارین متشکرم.

    ممنون.

    به خاطر پاسخ این سؤالات هم پیشاپیش ممنونم.

  14. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  15. #158
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    سلام داداشی خوبی

    ذهن منم انگاری دست کاری کردی.سوال به ذهنم نمیاد.

    نمیدونم شاید سلول های خاکستریم. بخاطر روزه دار بودن رفتن مرخصی.


    فرهنگ از سوالات طفره نرو خوب جواب بدیا.


    1 پیش نهاد به این خوبی دادم چرا ردی کردی . خوشبخت میشدیا.

    2کتاب چی میخونی . اسم کتاب رو هم بگی ممنون.

    3چطور شد این تالار رو انتخاب کردی .

    4 از کدام پست در تالار بیشتر خوشت اومد. وروت تعثیر گذاشت.

    اگر میشه لینگ شو بزار.

    5احل مسافرت هستی .

    7 به چه چیزی علاقه داری .

    8از عطر اودکلن استفاده میکنی . چه مارکی .

    9معمولا چه تیپی میزنی . اسپرت .یا اتوکشیده.

    10 عصبانی میشی معمولا چیکار میکنی .

    11 دوست داری چندتا بچه داشته باشی چندتا مادر بچه .

    12 چرا میگن برای فلانی زن بگیریم. چرا نمیگن براش دختر بگیرم.

    13 چرا دختر رو شوهر میدن .نمیگن مرد ش بدیم.

    14 بنظرت اگر میشد دخترها بیان خواستگاری چطور بود .

    15 چرا جدیدن زیاد شده پسر ها ابرو برمیدارن. گاهی هم دیده شده رژ کالباسی میزنند.

    ممنونم که به سوالات جواب دادی .



  16. 5 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  17. #159
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار.زندگی
    سلام فرهنگ.خوشحالم روی صندلی داغ نشستی.
    سوالای منو درست و طولانی جواب بده.چه معنی داره دو ساعت بنویسیم دو کلمه جواب بدی.دههه

    یادته اون سری چه سوال داغی ازم تو صندلی داغ پرسیدی؟حالا همونو خودت جواب بده.
    تو دوران نوجوونیت یا نه اصلا کلا دوست دختر داشتی؟؟راست بگوها:).

    نه یادم نیست.چی پرسیدم؟نوجوانی با دخترخاله هام بودم.

    تو که خواهر و برادر نداری و یکی یه دونه ای تو خونه حوصلت سر نمیره؟؟؟اون ماهیا رو جایگزین خواهر و برادر نداشتت کردی؟؟؟

    چرا می ره.تا حدودی سرگرم می شم.


    ولی اطرافیان می گن نصفم زیره زمینه.
    این یعنی چی؟؟قدت کوتاهه یا نصف افکار و شخصیتت پنهانه؟؟

    ینی درونگرا هستم.

    چطوری میتونی جواباتو کوتاه و مختصر کنی..کلا جوابی که به ذهنت میرسه کوتاهه یا طولانیه و خودت خلاصش میکنی؟؟؟

    کوتاه می رسه.

    به عملکرد خودت تو تالار چه نمره ای میدی؟مثلا از صد.

    30.

    به عملکردت تو زندگی چه نمره ای میدی؟؟؟

    50.

    فکر نمیکنی یه کم فس فسو و لفت لفتی هستی خصوصا تو قضیه ازدواج؟؟مگه نشنیدی میگن از تو حرکت از خدا برکت؟

    آره.لفتش می دم.

    به نظر میاد ادمی هستی قلب و زبونت یکیه..یعنی انگار ادم دورویی نیستی..این حدسم چقد درسته؟ترجیح میدی به یه نفر یه دروغ خوشحال کننده بگی یا یه واقعیت تلخ؟؟؟

    شخصیتم تو دنیای مجازی با دنیای واقعی 180درجه فرق داره.واقعیت.

    یادمه یه بار به یکی از اعضا بابت باز کردن یه تاپیک برای یه نفر دیگه تذکر دادی..خیلی برام جالب بود با اینکه کار اون شخص خیلی مورد تقدیر قرار گرفت اما تو رک حرفت رو زدی..و جالبتر اینکه وقتی با اعتراض بعضی اعضا مواجه شدی عقب نکشیدی و باز دلایلت رو گفتی..این برای من خیلی جالب بود.اینکار ناشی از چی بود؟؟؟شهامت یا مورد دیگه ای؟؟؟

    عقیده داشتم اون کار اشتباست.سر عقیدمم ایستادم.

    ادم برای اینکه رک و راست بودنش با زبون نیشدار و ازردن دل قاطی نشه چیکار باید کنه؟؟؟

    متوجه نشدم.

    بیشتر تمایل داری تو تاپیک اعضایی که میشناسیشون نظر بذاری یا افراد تازه وارد؟؟چرا؟؟

    تو هر تاپیکی چیزی به ذهنم بیاد می گم.نه هر چیزیا.

    به نوشته های چه شخص یا اشخاصی تو تالار علاقه داری؟و دلیلش چیه؟؟؟

    خودت،بهار،آنی،نادیا،مسافر زمان،دختر مهربون،شب بارونی،

    نظرتو درباره خدا میگی؟؟چه حسی بهش داری؟؟؟



    شده به نظرت کسی تو تالار پیشرفت کنه اما به نظرت حقش نباشه؟؟؟(حالا نگی بهار.زندگیا..گفته باشم)پیشرفت تو تالار اصلا معیارش چیه؟؟فقط رتبه و تشکر؟؟؟؟

    بهار زندگی.پست مشاوره ای فقط.

    تا حالا از ته دل گریه کردی؟؟اخرین باری که از ته دل یا خیلی خندیدی کی بوده؟؟کلا کیا دلت میگیره؟وقتی دلت میگیره چیکار میکنی؟؟؟

    بهار جان برای این نوع سوالا باید یه هفته فکر کنم.یا یه چیزی از خودم بگم.

    تو زندگی چه مسائلی بیشتر از همه ازارت میده؟؟



    تا حالا تاپیکی خوندی که خیلی ناراحتت کرده باشه؟؟چه تاپیکی؟؟

    نه.همونی که رفته خارج.

    تا حالا شده از کمک به یه نفر تو تالار واقعا لذت برده باشی؟کی و چرا؟

    همیشه لذت می برم.

    از چه راهی میشه دخترا مردها و افکار و نیاتشونو درست بشناسن؟؟؟اصولا یه مرد چند درصد افکار واقعیش رو در مواجه با یه دختر بروز میده؟؟؟



    فعلا دیگه سوالی ندارم..تا بعدا اگه باز سوال داشتم افتخار میدم و میام:)
    ودر اخر از بابت اینکه تو اکثر تاپیکام نظر میذاری و کمکم میکنی واقعا ازت ممنونم.به نظرم ادم دلسوزی میای و امیدوارم تو زندگیت موفق باشی.




  18. 5 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 25 مرداد 91)

  19. #160
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: صندلی داغ سری نهم

    یکی یه اسلحه ای چاقویی تبری چیزی بده من این پسره رو لهش کنم.
    بچه پررو این چه طرز جواب دادنه..نیگا نیگا..به نصف سوالام جواب نداده..خوب عزیز من فکر کن..خدا این مغز رو نداده که اکبند تحویلش بدیم..فکر کن و جواب بده..ایه نازل نشده که فوری جواب بدی.

    اوناییم که جواب داده قربون خدا دو کلمه نیست.
    خجالت نمیکشی..به تو هم میگن مهمان صندلی داغ.

    نیگا...نیگا..مسافر زمان میپرسه ازش اگه کسی عالم بی‌عمل باشه چه کاری باید بکنه که عملو هم تو زندگیش بیاره؟

    اونوقت اقا جواب میده به علمش عمل کنه.

    نچایی داداش من..این مغزت و زبونت خسته نشن انقد ازش کار میکشی..اینو که خودمون میدونیم باید به علمش عمل کنه..میپرسه چطوری؟؟؟؟

    حالا دیگه به نظرت من حقم نبوده پیشرفت کنم..با این حرفت کلنگ قبر خودتو زمین زدی..یعنی دیگه عمرا بذارم راحت باشی..با کمال وقاحت چطور میتونی اینو بگی..بچه پررروووووو.

    جمع کنیــــــــــــــد این بساط صندلی مندلی رو...داداش ما تشریف برده تو فریزر.

    اینم واسه اینکه پستمون بی سوال نمونه.
    چرا یه اپسیلون توجه نمیکنی که از اونایی که وقت میذارن ازت سوال میپرسن تشکر کنی؟؟؟
    دکمه تشکر سمت چپ پایین هر پست هستا.

    شخصیتم تو دنیای مجازی با دنیای واقعی 180درجه فرق داره
    یعنی شخصیتت تو دنیای واقعی دورو هست؟؟؟

    خدا بیامرزدت.

  20. 6 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 25 مرداد 91)


 
صفحه 16 از 31 نخستنخست ... 67891011121314151617181920212223242526 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.