سلام
هنوز داغی صدی جونم!بذار مثل من 4 ماه بیکار بشی؛تازه می فهمی درس خوندن چه نعمت بزرگی بود که قدرشو ندونستی!تازه من بچه درس خون بودم و کارم به اینجاها کشیده!تو دیگه...!
یه خواهش!درستو بخون؛نذار پشیمون بشی!!!باور کن حسرت درس نخوندن آدمو دیوونه میکنه...
بخون بخون بخون بخون بخون ----> انگیزه خودش میاد.
دعا میکنم شیرینی درس خوندن رو با تمام وجودت حس کنی؛تو هم دعا کن این شیرینی از من گرفته نشه!!!
منتظرم بیای نمره هاتو بگیا!
موفق باشی آبجی شیطون من...!








علاقه مندی ها (Bookmarks)