گذر زمان بهترين درمانه به شرطي كه سعي كني ذهنتو از تمركز روش برداري. وگرنه عين خوره ميفته رو جونتو بدترو بدتر ميسه.اگه از تمركز روش دست برداري فيس بوكشو دنبال نكني سرتو گرم چيزاي ديگه كني مطمىن باش گذر زمان بهترين درمانه به تنهايي
تشکرشده 99 در 44 پست
گذر زمان بهترين درمانه به شرطي كه سعي كني ذهنتو از تمركز روش برداري. وگرنه عين خوره ميفته رو جونتو بدترو بدتر ميسه.اگه از تمركز روش دست برداري فيس بوكشو دنبال نكني سرتو گرم چيزاي ديگه كني مطمىن باش گذر زمان بهترين درمانه به تنهايي
wrecked (پنجشنبه 19 مرداد 91)
تشکرشده 50 در 30 پست
سلام بچه ها ممنونم واقعایه دور روز اینترنتمو قط کردم کلا چون امکان نداشت اینترنت باشه و من فیس بوک نرمو عکساشو نبینم و واسه خودم برم تو فکر
منی که هر دو ساعت فیس بوک بودم الان سه روزه نرفتم ینی من سه روزه عکساشو ندیدم و این برا خودم عجیبه احساس میکنم با حرفاتون یه کم عقلم تکون خورده
که انقد به روند زندگیش حساس نباشم به من چه وقتی 1000000 دفعه گفته نمیخوامت خب من چیکار کنم دیگهمردشور عشقو ببرن
نزدیکترین دخترخالمم داره نامزد میکنه من تنهای تنها میشم
منم سرد شدم به هیجان عشق و ازدواج اولا برام خیلی جداب بود الان سرد سرد شدم دیگه واسم هیچی مهم نیست
بچه ها مرسی از همتون مخصوصا نادیا و اندیشه و همه
![]()
hichkas.a (پنجشنبه 19 مرداد 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
سلام گل بانو
برات خوشحالم که میخوای همه کس بشی و خوشحالم واسه تلاشت و قدم برداشتن به سمت تغییرات مثبت
خانوم گل خداوند همسری نیکو برای شما در آینده در نظر میگیره به شرطی که بخوای و خودت رو از همه لحاظ کامل
کنی. تو تنها نیستی! خانواده خوبی داری! خدا رو داری! دوتاس همدردی رو داری.
سعی کن عشق ورزی سالم و عدم وابستگی رو بیاموزی تا در آینده در مواجهه با همسرت دچار مشکل نشی.
عشق در زندگیت اتفاق خواهد افتاد اما یک عشق سالم. نه عشقی بیمارگونه و افراطی نظیر این.
روی عزت نفس و اعتماد به نفست هم با مطالب همین سایت کار کن.
سعی کن در یک رابطه عاشقانه خودت رو فنا نکنی و به خودت احترام بگذاری و خودت رو دوست بداری.
موفق باشی گلم.
bahar.shadi (پنجشنبه 19 مرداد 91)
تشکرشده 55 در 21 پست
مطمئن باش اینم میگذره فقط باید بخوای که بگذره. اروم اروم فاصلتو ازش بیشتر کن.به خودت بقبولون بابا اون همچین تحفه ای هم نبوده ها.بدی هاش رو مدام جلوی چشمت بیار.بی احترامی هاش اینکه تورو رد کرد.اصلا به هیچ چیز خوب راجع به اش فکر نکن.سعی کن حتما میتونی.فاصله بگیر
mehrban (پنجشنبه 19 مرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
دوست عزیز سلام
امیدوارم در کنار راهنمایی های خوب دوستان از این بحران بگذری
این پست مفید صبای عزیز رو برات میگذارم با دقت بخونش که خیلی بدردت میخوره
موفق باشی
نوشته اصلی توسط صبا_2009
ویدا@ (پنجشنبه 19 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)