سلام دلتنگ عزیزم
خیلی ممنونم از راهنمایی های خوبت
و از راهنمایی های بقیه دوستان
سعی می کنم خودم باشم و افکار منفی ودلهرره آور به دلم راه ندم و توکلم به خدا باشه
برای خودم ی چهارچوبی داشته باشم که خط قرمزهاش مشخص باشه و انعطاف داشته باشم ولی فقط تا مرز اون خط قرمزها
نه اینکه برای خوب نشون دادن خودم در نظر دیگری اون خط قرمزم در حرف زیرپا بزارم وبعدا در عمل کم بیارم
از همه ممنونم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)