agirl سلام
از اینکه از کار کردن رو از کاراهای پایین شروع کردی میتونه استارت خوبی باشه
و بمرور باعث پیشرفت شما بشه
نظر من اینه بیکاری خودش عامل بسیاری از مشکلات هست همین که سرت به کار گرمه و هدف دار هستی به مرور تاثیرش را میبینی
امیدوارم این تجربه خوب باعث پیشرفتت بشه
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)