بله اینم از آخر و عاقبت سریال های ماورایی ماه رمضان
اینم داشته باش از من که ما ایرانی ها تو خونمونه که توهم توطئه داریم
حداقل تو یک دوره ای از زندگی این افکار سراغ ما میاد
تو یک بار شکست خوردی از اون به عنوان یک تجربه استفاده کن ماها که نمی دونیم حتی اون پسر فامیلت هم ممکنه خوبی هایی زیاد داشته باشه که پشت احساساتی بودن و بچه بودنش پنهون بشه و یا بالعکس
من کاری ندارم کیو انتخاب می کنی
فقط تزسای موهومیتو بر طرف کن
اینطوری تمرکزتو برای شناخت از بین میبری
نمی دونم شیطون بیکار نیست که مثل فیلما و ............ ظاهر بشه در اکثر موارد این ماها هستیم که دنبالش راه افتادیم و آبروی اون بیچاررم می بریم










علاقه مندی ها (Bookmarks)