به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 21 , از مجموع 21
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: دلنوشته ( ویژه اهل قلم )

    براي كودك نيامده ام ...


    به کودکم یاد خواهم داد نه دستی به آزار دیگری بلند کند نه دستی که به آزارش برخاست بپذیرد

    به کودکم یاد خواهم داد نه لب به ناسزا بگشاید نه لبی که به ناسزا گشود شد را ببوسد

    به کودکم یاد خواهم داد نه دهان به تهمت بگشاید نه دهانی که به تهمتش گشوده شد ببوید

    به کودکم یاد خواهم داد نه حقی را ضایع کند نه از حقش بگذرد

    به کودکم یاد خواهم داد نه ظلم کند نه مظلوم باشد

    به کودکم یاد خواهم داد نه آبرویی بریزد نه از آبرویش بگذرد

    به کودکم یاد خواهم داد نه عشقی را زنجیر کند نه عشقی زنجیرش کند

    به کودکم یاد خواهم داد عاشق باشد, آزاد باشد, انسان باشد و عشق, آزادی و انسانیت را دوست بدارد

    به کودکم یاد خواهم داد بی محابا از خود نگذرد تا بی محابا از او نگذرند

    به کودکم یاد خواهم داد از خودش دور نشود تا فراموش نشود

    به کودکم یاد خواهم داد به جای من بخندد, شاد باشد, انسان باشد و زندگی کند

    به کودکم خودم را یاد خواهم داد که نباشد, که نشکند, که نرنجد

    به کودکم یاد خواهم داد حتی اگر کودکی نباشد...


    به کودک نیامده ام یاد خواهم داد شاید کودک درونم زنده شود. بزرگ شود, انسان شود و خود را ارزان نفرشد

    به کودکم دنیا را یاد خواهم داد تا باور نکند...

    میدانم کودکم بیاید یا نیایید با او بزرگ خواهم شد

    کودکی خواهم سخت

    حتی در رویا! ! !

  2. 4 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (چهارشنبه 17 آبان 91)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. اگر ما جدا شویم ، برادرم و خواهر شوهرم چه می شوند ؟
    توسط salma82 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 92, 11:13
  2. کی بچه دار شویم؟
    توسط ترگل1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 24 مرداد 90, 11:36
  3. ویژگی های افراد خود شکوفا
    توسط ani در انجمن شخصیت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 دی 88, 14:45
  4. مـلـکـا ذکـر تـو گـویـم
    توسط baran.68 در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 آذر 88, 15:25
  5. کی بچه‌دار شویم و کی نشویم؟
    توسط parnian1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 آذر 88, 17:29

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.