دلجوی عزیز امیدوارم زودتر مشکلت حل بشه و دختر گلت به این روند عادت کنه.
جدایی مادر از فرزندش خیلی سخته چه برای چند ساعت چه مثل من برای........
قدر بچه هاتونو بدونین و همیشه بغلشون کنید و ببوسیدشون.خدا نکنه روزی برسه که آرزوتون بشه که بغلش کنید و بوش کنیدو ببوسیدش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)