سلام عزیزم. نوشتی :
مربیهای اینجا (کانادا) کمی خشک و قانونی هستند . این مساله باعث شده که دخترم هر روز با گریه به اونجا بره و در طول 8 ساعت هیچی نخوره.
دخترم همیشه خیلی خیلی شاد بود و بسیار شیطون و بازیگوش اما مدتیه که کسل و منزوی شده.
منو نگران کردی . چقدر در مورد صلاحیت [/size] اون مهد تحقیق کردی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)