مرسی اقا احسان..واقعا ممنونم..
باید رو حرفاتون حسابی فکر کنم.ریزه کاریای مهمی رو گفتین..ریزه کاریایی که ممکنه از چشم من پنهان بمونه...درست میگید واقعاً
ممنونم که چشم منو رو به دنیای متفاوت اقایون بازمیکنید
موفق باشید
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
مرسی اقا احسان..واقعا ممنونم..
باید رو حرفاتون حسابی فکر کنم.ریزه کاریای مهمی رو گفتین..ریزه کاریایی که ممکنه از چشم من پنهان بمونه...درست میگید واقعاً
ممنونم که چشم منو رو به دنیای متفاوت اقایون بازمیکنید
موفق باشید
بهار.زندگی (پنجشنبه 22 تیر 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
بهار جان
با نظر آقا احسان تا حدودی موافقم و منظور منم همین بود! آرامش و خونسردی افکار منفی کارفرمای شما رو خنثی
می کنه و تو هم زود reaction نشون میدی و کارفرمات همینو میخواد.
اما فکر نکنم جناب خارپشت همچین منظوری داشته باشه که آقا احسان گفتن!
بهر حال موفق باشی دوست خوبم
![]()
bahar.shadi (پنجشنبه 22 تیر 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
ممنونم..اما من خیلی هم زود واکنش نشون نمیدم..حداقل تو محیط کارای اخیرم و کلا اخیراً خیلی بهترشدم.
سلامت باشی دوست عزیز
تشکرشده 35 در 15 پست
نه نه نه!!!
جسارت نشه به کسی!!!
مطمئنا کسایی ک اینجان همچین منظورایی ندارن!!!
من فقط از حرفای خارپشت بعنوان مثال استفاده کردم!
ممنونم ک تونستم کمک کنمنوشته اصلی توسط بهار66
به نظرم همیشه باید اینطوری باشه،مثل جوابی ک تو پست قبلی ب سوالم دادین،فقط کافیه تفاوتا مشخص شه،شیشه ای شه.
یدونه احسان عاشیق (پنجشنبه 22 تیر 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام،
با توجه به گذشتن از حد ظرفیت این تاپیک قفل می گردد.
بهار گرامی، با قوانین تالار آشنا هستید.
اگر هنوز مشکلتون حل نشده، لطفاً یک تاپیک جدید باز کنید.
با تشکر.
hamed65 (جمعه 23 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)