امروزهم خوب بود..رفتارش موقرانه تر شده بود..فقط ازم باز پرسید منظورم از حرفای دیروز چی بوده؟منم گفتم منظور خاصی نداشتم من هر جا سر کار میرم کمی درباره نوع اخلاقم و فرهنگ خونوادم توضیح میدم تا هر دو طرف با هم اشنا بشن.
گمونم با کمی صبر متوجه میشه شخصیت واقعی من چه جوری هست.
.منم سعیمیکنم با تمرین کم کم موارد بیشتری رو تو رفتارم رعایت کنم.
ازراهنمایی های خوبتون ممنونم دوستان.خوشحالم که تنهام نذاشتین.
موفق باشید









علاقه مندی ها (Bookmarks)