به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 65
  1. #41
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم

    امروزهم خوب بود..رفتارش موقرانه تر شده بود..فقط ازم باز پرسید منظورم از حرفای دیروز چی بوده؟منم گفتم منظور خاصی نداشتم من هر جا سر کار میرم کمی درباره نوع اخلاقم و فرهنگ خونوادم توضیح میدم تا هر دو طرف با هم اشنا بشن.

    گمونم با کمی صبر متوجه میشه شخصیت واقعی من چه جوری هست.
    .منم سعیمیکنم با تمرین کم کم موارد بیشتری رو تو رفتارم رعایت کنم.
    ازراهنمایی های خوبتون ممنونم دوستان.خوشحالم که تنهام نذاشتین.

    موفق باشید

  2. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (سه شنبه 20 تیر 91)

  3. #42
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم

    خوشبختانه با دقت بیشتر در رفتار خودت متوجه شدی که اشتباهاتت کجاست
    در مورد نوع رفتار و حرف زدن و . . .
    یا مثلا حریمی که باید برای خودت حفظ میکردی و نباید سوار ماشینش می شدی
    و چیزهایی از این قبیل

    یک چیز رو باید بدونم، اونم اینکه
    این من هستم که با زبان بی زبانی، مستقیم و غیر مستقیم به دیگرن میگم که چطور با من رفتار بکنن
    اگر حس میکنم که در هر مکانی که هستم، اقایون رابطه مناسبی با من ندارن و به حریم من احترام نمیذارن،
    باید در درستی رفتار خودم شک بکنم

    سعی کنیم به جای فرافکنی به نقش خودمون در روابط فکر بکنیم
    شاید نتونیم نسل مردان بی ملاحظه روی کره زمین یا حداقل فقط ایران رو منقرض کنیم
    اما می تونیم روابط خودمون رو با دیگران مدیریت کنیم

    هرکسی نیاز به اموزش داره، در هر سنی
    اگر یاد نگرفتم که چطور با جنس مخالفم در هر مقام و جایگاهی که هست، رفتار بکنم
    ایراد از منه
    نه از مردای ایرانی
    بهتر هست وقت بذارم انرژی بذارم و یاد بگیرم

  4. 5 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (دوشنبه 09 مرداد 91)

  5. #43
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم

    خیلی ممنون بابت سخنرانی پرشورت درباره مردای ایرانی..هیچ ازبحث ازاد خوشم نمیاد..چیزایی که گفتی رو خودم میدونم..نیاز نیست بشینی منو محکوم کنی.
    خوب باشه تو خوب من بد..ول میکنی یا باز رو اعصابم راه میری..حالا باز خوبه من همش دارم رو خودم زوم میکنم.
    تو هم بشین فکر کن خیلی عالی و خوبین.منم برات تایید میکنم.

  6. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (سه شنبه 20 تیر 91)

  7. #44
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array

    RE: رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم

    ببخشید دوستان

    حالا که بهار عزیز و یا بقیه خانمها باید خصلتهای زنانه اشون رو از صحنه جامعه محو و ناپدید

    کنند تا آقایون خدای نکرده از خودشون غافل نشند جای این جمله که بعضی اوقات بالای سر همین تالار هم هست چی میشه؟؟

    زنانیکه می خواهند مرد باشند ، زنانی هستند که نمی دانند زن هستند
    الکساندر دوما

    آیا این کار کم کم باعث نمیشه خانمها از زن بودنش دور بشند و این عادتها به خونه و روابط خانوادگیشون هم آسیب بزنه؟؟

  8. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    sanjab (چهارشنبه 21 تیر 91)

  9. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 13 آبان 91 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1391-4-18
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    609
    سطح
    12
    Points: 609, Level: 12
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    148

    تشکرشده 148 در 65 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم



    بهار جان تصمیم گیری برای فسخ قرارداد خیلی زوده...به این راحتی جا نزن چون جاهای دیگه هم همین اشه همین کاسه!....به نظر من راجع به این مسائل با پدرت صحبت نکن که حساسش نکنی...سعی کن خودت مشکلاتت را حل کنی..در ضمن به نظر میاد صحبت هات خوب بوده و مشکلت داره حل میشه
    [/size]

  10. 4 کاربر از پست مفید لبخند :-) تشکرکرده اند .

    لبخند :-) (چهارشنبه 21 تیر 91)

  11. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 تیر 91 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1391-4-03
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    721
    سطح
    14
    Points: 721, Level: 14
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم

    اگر ما در هر کاری به ائمه و معصومین توجه کنیم و مطابق صحبت انها عمل کنیم هیچگاه دچار این مشکلات نخواهیم شد
    حضرت زهرا فرمودند:

    قالت فاطمه (س) فی وصف ما هو خیرللنساء: خیر لهن ان لایرین الرجال و لایرونهن.
    حضرت در وصف این که بهترین چیز برای زنان چیست, فرموده اند: این که زنان, مردان را نبینند, و مردان هم زنان را نبینند.



    اما همینطور که تحلیل شده این هرگز به معنی گوشه نشینی و انزوای زن نیست بلکه به این معنی هست که در فعالیتهای اجتماعی چنان مقررات اسلامی را رعایت کنند که موجب نگاه حرام نامحرمان نشود و یا در جایی کار کند که نیازی به تماس با نامحرم نباشد
    و زنی که بیرون از خانه کار میکند خودش باید این مدیریت را داشته باشد که بداند باید رفتارهای بیرون و داخل خانه کاملا با هم متفاوت باشد و به این بلوغ و توانایی رسیده باشد تا در نقش اصلی زن و همسر بودنش دچار مشکل نشود

  12. کاربر روبرو از پست مفید ایمانی تشکرکرده است .

    ایمانی (سه شنبه 20 تیر 91)

  13. #47
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم

    زنی که بیرون از خانه کار میکند خودش باید این مدیریت را داشته باشد که بداند باید رفتارهای بیرون و داخل خانه کاملا با هم متفاوت باشد و به این بلوغ و توانایی رسیده باشد تا در نقش اصلی زن و همسر بودنش دچار مشکل نشود
    باید ببخشید که من مثل شماها هنوز به حد کافی بالغ و کامل نشدم..البته شما منزه ازخطا و اشتباهید اما اگه قصد دارید اینجا پست بذارین لطفا در جهت راهنمایی کردن باشه..یعنی حداقل یه راه حل داده باشین..و گرنه محکوم کردن رو خودم بلدم.منم میتونم بابت اشتباهاتتون شما رو محکوم کنم اما علاقه ای به این کار ندارم.

    .................................................. ..............................................

    هنگام سخن گفتن‏ صداى خود را نازك نكنید كه بیمار دلان در شما طمع خواهند كرد؛ بنابراین درست سخن بگویید
    این پست ذهنمو درگیر کرده...
    من حدس میزدم یعنی انگار به نظر میاد معنیش اینه که عمدا با نامحرمان با صدای نازک حرف نزنید.اره؟.

  14. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (سه شنبه 20 تیر 91)

  15. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 دی 91 [ 23:08]
    تاریخ عضویت
    1391-2-17
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    727
    سطح
    14
    Points: 727, Level: 14
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    46

    تشکرشده 44 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم

    بهار خانوم شما هیچ مشکلی ندارین کارفرما هیز تشریف دارن


    خوشبختانه با دقت بیشتر در رفتار خودت متوجه شدی که اشتباهاتت کجاست
    در مورد نوع رفتار و حرف زدن و . . .
    یا مثلا حریمی که باید برای خودت حفظ میکردی و نباید سوار ماشینش می شدی
    و چیزهایی از این قبیل

    یک چیز رو باید بدونم، اونم اینکه
    این من هستم که با زبان بی زبانی، مستقیم و غیر مستقیم به دیگرن میگم که چطور با من رفتار بکنن
    اگر حس میکنم که در هر مکانی که هستم، اقایون رابطه مناسبی با من ندارن و به حریم من احترام نمیذارن،
    باید در درستی رفتار خودم شک بکنم

    سعی کنیم به جای فرافکنی به نقش خودمون در روابط فکر بکنیم
    شاید نتونیم نسل مردان بی ملاحظه روی کره زمین یا حداقل فقط ایران رو منقرض کنیم

    اما می تونیم روابط خودمون رو با دیگران مدیریت کنیم

    هرکسی نیاز به اموزش داره، در هر سنی
    اگر یاد نگرفتم که چطور با جنس مخالفم در هر مقام و جایگاهی که هست، رفتار بکنم
    ایراد از منه
    نه از مردای ایرانی
    بهتر هست وقت بذارم انرژی بذارم و یاد بگیرم[/color]



    و راه حل فقط رفتار جراتمندانه : یک کلام بهشون القا کنید حد خودش را بداند


  16. کاربر روبرو از پست مفید amirtina تشکرکرده است .

    amirtina (چهارشنبه 21 تیر 91)

  17. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 مرداد 91 [ 10:33]
    تاریخ عضویت
    1391-4-14
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    577
    سطح
    11
    Points: 577, Level: 11
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم

    اقایون قبل از سی سالگی و به خصوص در سنین پایین تر دختران جدی و نسبتا عصبانی رو بیشتر میپسندن
    و برعکس اقایون میانسال، جذب خانومایی میشن که ناز و ادای بیشتری دارن و به اصطلاح زنانگیشون رو بیشتر بروز میدن

    ناز و عشوه و . . . که جای خود دارد
    خیلی وقتا عصبانی شدن شما و برخورد تند شما هم برای دیگران جذابه

    خیلی وقتا عصبانی شدن شما و برخورد تند شما هم برای دیگران جذابه


    خوب باشه تو خوب من بد..ول میکنی یا باز رو اعصابم راه میری..حالا باز خوبه من همش دارم رو خودم زوم میکنم.
    تو هم بشین فکر کن خیلی عالی و خوبین.منم برات تایید میکنم.

    فکر می کنم کپی دو متن بالا گویا باشه و چیزی لازم نداره .

    در جواب دوستی که نوشته بود تکلیف این جمله چی میشه: زنانی که می خواهند مرد باشند...
    زن بودن مساوی با ناز و عشوه ربختن نیست بابا کسی نمیگه مرد باش
    زنانی که می خواهند مرد باشند زنانی هستند که نمی دانند زن هستند

    زن بودن یعنی زیبایی وقار نجابت حجب و حیا عفت لطافت ظرافت ...
    همه اینها در کنار هم.


  18. 2 کاربر از پست مفید آسان تشکرکرده اند .

    آسان (چهارشنبه 21 تیر 91)

  19. #50
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 91 [ 18:31]
    تاریخ عضویت
    1391-4-16
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    542
    سطح
    10
    Points: 542, Level: 10
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 21 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتارهای ناخوشایند کارفرما.رعایت نکردن حریمها..برای تصمیم گیری به کمکتون نیاز دارم

    سلام عزیزم. با نظر دیگران موافقم. بی تفاوتی بهترین راهه . البته بی تفاوتی هم زمانی داره ...
    سرد سرد...
    اول وقت. سلام (فقط)
    اخر وقت : خداحافظ.(فقط)

    90 درصد مواقع اینجوری جواب میده.
    البه گاهی هم طرف از سنگینی آدم خوشش میاد و کار بدتر میشه

    پیشنهاد نامزد قلابی خوبه.
    راستی اگه با بابات صمیمی هستی و ایشون منطقی هستن ، بهشون بگو .

  20. کاربر روبرو از پست مفید rahham تشکرکرده است .

    rahham (چهارشنبه 21 تیر 91)


 
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بازم من! نمی تونم تصمیم بگیرم!عشق یا وجدان؟
    توسط elnaz67 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 تیر 93, 12:05
  2. نمی تونم تصمیم درست بگیرم
    توسط خیال در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 آبان 92, 00:43
  3. بنظرتون تصمیمم درسته؟
    توسط هستی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 تیر 90, 19:35
  4. چطوری می تونم تصمیم بگیرم؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 آذر 89, 21:30
  5. دوستش دارم ولي نمي تونم تصميم بگيرم
    توسط سهيل در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 آبان 87, 21:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.