سلام عزیزم. با نظر دیگران موافقم. بی تفاوتی بهترین راهه . البته بی تفاوتی هم زمانی داره ...
سرد سرد...
اول وقت. سلام (فقط)
اخر وقت : خداحافظ.(فقط)
90 درصد مواقع اینجوری جواب میده.
البه گاهی هم طرف از سنگینی آدم خوشش میاد و کار بدتر میشه
پیشنهاد نامزد قلابی خوبه.
راستی اگه با بابات صمیمی هستی و ایشون منطقی هستن ، بهشون بگو .









علاقه مندی ها (Bookmarks)