اگر ما در هر کاری به ائمه و معصومین توجه کنیم و مطابق صحبت انها عمل کنیم هیچگاه دچار این مشکلات نخواهیم شد
حضرت زهرا فرمودند:
قالت فاطمه (س) فی وصف ما هو خیرللنساء: خیر لهن ان لایرین الرجال و لایرونهن.
حضرت در وصف این که بهترین چیز برای زنان چیست, فرموده اند: این که زنان, مردان را نبینند, و مردان هم زنان را نبینند.
اما همینطور که تحلیل شده این هرگز به معنی گوشه نشینی و انزوای زن نیست بلکه به این معنی هست که در فعالیتهای اجتماعی چنان مقررات اسلامی را رعایت کنند که موجب نگاه حرام نامحرمان نشود و یا در جایی کار کند که نیازی به تماس با نامحرم نباشد
و زنی که بیرون از خانه کار میکند خودش باید این مدیریت را داشته باشد که بداند باید رفتارهای بیرون و داخل خانه کاملا با هم متفاوت باشد و به این بلوغ و توانایی رسیده باشد تا در نقش اصلی زن و همسر بودنش دچار مشکل نشود








علاقه مندی ها (Bookmarks)