هدفتو كه خودت مشخص ميكني, تو هنوز نفهميدي هدفت چيه؟
بهار جان تو چه زمينه اي فعاليت ميكني به چي علاقه داري؟ورزش؟ هنر ؟... چي؟
يه كاري كن اعتماد به نفست بياد بالا,تو همين سايت هم موضوعات مشابه خودت رو پيدا كن
يه كم كتاب بخون و تجربه ها و ديدگاهتو به زندگي عوض كن, چيزي پيدا كردم واست ميزارم
به اشتباهات و رابطه و اينجور چيزاهم اصلا فكرنكن , توقف فكر
بهار كلي منو خندوندي دختر, ااخه با اين حرفت خودمم شك كردم واسه چه موردي راهنماييت كرده بوديم و از اول خوندمدقیقا نمی دونم هدفم از این که تنها باشم چیه.
, يعني اسم تموم كردن رابطه رو ميزاري تنها بودن
اينم لينك توقف فكر
تكنيك توقف فكر
خودآگاهی
چهار اثر از فلورانس اسكاول شين
انسان در جستجوی معنا... ویکتور فرانکل
مقابله با مشکلات پایان یافتن یک رابطه
چرا در رابطه با جنس مخالف وابسته مي شويم يا وابسته مي كنيم









علاقه مندی ها (Bookmarks)