RE: می ترسم از اینکه چشم کس دیگه دنباله زنم باشه...
]
نازنین شاید شوهرت بدبینه ؟بددله؟پارانویید نداره؟
من بد دل نیستم نمی دونم ولی نگرانم
ناراحت شدم که این جوری اذیت شدی
چی بش بگم الان؟بگم می خوام محدودت کنم قبول می کنی یا نه؟خوب می گه نه.
منم می خوام همه جا باهم بریم
نه شوهرم پارانویید نداره وگفتم من الان عادت کرده ام و به اندازه اول زندگیمون اذیت نمیشم
شما هم ییهو نرو بگو اگه با من ازدواج کنی باید محدود زندگی کنی
اگه رفتاری ازش توقع داری که بیرون داشته باشه الان بهش بگو مثلا بگو دوست ندارم با اقایان حرف بزنی یا اینکه میخوام چادر داشته باشی یا ...
به هر حال اگه طرف پاک باشه کسی نمی تونه درش نفوذ کنه
و ولی اشکال مربوط به جایی هست که طرف خرده شیشه داشته باشه دیگه چه زشت باشه یا خوشکل از شوهرش بترسه یا نه فرقی نداره و کاری که نباید بشه میشه
خدایا کمکم کن تا ایمان، نام و نان برایم نیاورد
علاقه مندی ها (Bookmarks)