اوکی
مرسی
فقط میشه بگی همچین کسی وقتی چندین سال بعد که با کس دیگه ای زندگی کنه، هروقت که به گذشتش و عشق پرشوری که داشت رجوع کنه و...دلش واسه عشق اولش تنگ بشه باید چیکار کنه؟؟ از نظر من این احساس درونی خیانت به 2نفره: یکی خودش ، یکی اونی که فقط داره باهاش زندگی میکنه...