از کربلای حسینی تا عاشوارای مهدوی
و امروز را دریابیم و فردا را ببینیم . آخر امروز فردایمان را می سازد .
هرچه که باشد ، عصر عصر ظهور است ، راستی نه زحمت دارد و نه هزینه ای اگر ترسیم کنیم که ظهور شده و آقا آمده و ما هم هستیم ........ از کدام دسته ایم ؟؟؟ دلمون میخواد از کدوم دسته باشیم ؟؟؟ با او ؟ در مقابل او ؟ بی تفاوت ؟ حسرت زده ؟ ....... کیست که نخواد با او باشد !!!! مگر آنکه اصلاً او را و آمدنش را باور نداشته باشد ، که با این کسان به زبان احتمال سخن گفته و می گوییم یک درصد هم شده احتمال بدهید و ببینید دلتان می خواهد آنوقت چه وضعیتی داشته باشید .......
هرچه دلمان می خواهد باشیم ، باید امروز را دریابیم که چنان باشیم که می خواهیم بشود و همین یعنی انتظار ، یعنی منتظر بودن .
بنگریم و بجوییم و بیابیم که با او بوده چه توشه و بار و بنه ای می خواهد ، چه ساز و برگی می طلبد و چه خلق و خویی می جوید ، با خود برداریم و راه بیافتیم که راهی نیست و سحر وصل نزدیک است ، مبادا خیلی زود دیر شود و در حسرت بمانیم و ..........
ظهر نیمه شعبان 1391
تقدیم به همه یاران همدردی
.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)