به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 31
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 16 دی 91 [ 14:35]
    تاریخ عضویت
    1391-2-11
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    1,024
    سطح
    17
    Points: 1,024, Level: 17
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    263

    تشکرشده 267 در 87 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: چرا من چاق نمیشم و همه بهم میگن لاغر؟؟


    دوست عزيز

    بهت پيشنهاد ميكنم به هيج وجه دنبال اضافه كردن وزنت نباش

    من هم شرايط مشابه شمارو داشتم و همه بهم به اصطلاح تيكه ميومدن واسه لاغريم اما حالا دنبال راه واسه كم كردن وزنم هستم و هر كاري هم ميكنم پايين نمياد كه نمياد

    بعد جدايي هورمونهام كاملا به هم ريخت و وضعيت بدنيم عوض شد

    شما متناسبي پس به خاطر حرف ديگران دنبال اضافه كردن وزن نباش

    نميدونم چند سالته اما به مرور با بالا رفتن سن كمكم وزن هم اضافه ميشه

    اصلا و اصلا به فكر اضافه كردن نباش و سعي كن شرايط روحيتو مناسب كني

    فكر كنم مشكل اصلي اوضاع روحيته نه جسمي

  2. 2 کاربر از پست مفید yalda7 تشکرکرده اند .

    yalda7 (دوشنبه 12 تیر 91)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 بهمن 91 [ 00:56]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    نوشته ها
    200
    امتیاز
    919
    سطح
    16
    Points: 919, Level: 16
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 568 در 180 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من چاق نمیشم و همه بهم میگن لاغر؟؟

    اعتماد جون بیا دست راستت رو بگذار رو سر من.من یه ارزو دارم واون اینه که یه روز بیدارشم ببینم شدم هموزن تو فقط یه روز ....من قدم 170وزنم 73کیلوی ناقابل ...بهت بگن لاغر بهتره یابگن گوریل....از شوخی گذشته خوردن داروهای افزایش وزن فقط باعث میشه اب زیرپوستت جمع بشه وپوف کنی واگه ولشون کنی دیگه باز به وزن اولت برگردی.به توصیه های اقاحمیدرضای قهرمان حتما عمل کن فکر نکنم کسی بهتراز ایشون بتونه کمکتون کنه.

  4. 2 کاربر از پست مفید هیام تشکرکرده اند .

    هیام (دوشنبه 12 تیر 91)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 شهریور 98 [ 04:45]
    تاریخ عضویت
    1391-1-27
    نوشته ها
    107
    امتیاز
    8,142
    سطح
    60
    Points: 8,142, Level: 60
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 98 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من چاق نمیشم و همه بهم میگن لاغر؟؟

    هیام جان شما که وزنت و قدت متناسبه فقط دو سه کیلو اضافه وزن دارین .

  6. 2 کاربر از پست مفید etemade shekaste تشکرکرده اند .

    etemade shekaste (دوشنبه 12 تیر 91)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: چرا من چاق نمیشم و همه بهم میگن لاغر؟؟

    خوردن غذاهای پرکالری بدون ورزش واقعا اشتباهه,فردا قند و چربی خونت میره بالا...اگر هم چاق بشی معمولا تجمع چربی و چاقی موضعی ایجاد میشه که واقعا بد هست...

    پس چاره ای نداری جز ورزش و تغذیه با هم...

    اگه هدفی داری,برای رسیدن بهش باید تلاش کنی ,,با چرخ زدن توی اینترنت چیزی عایدت نمیشه!ورزش کردن هم واقعا همت میخواد,خصوصا شروعش...

    در مورد غذا هم شیر,عسل,کنجد,کره بادام زمینی,گردو,پسته,بستنی و ... در برنامه غذاییت قرار بده

    راستی چیزی در مورد همسرت نگفتی...آیا نظر اون هم اینه که لاغر هستی!؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده است .

    mehrdad_m (دوشنبه 12 تیر 91)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 تیر 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1391-4-12
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    469
    سطح
    9
    Points: 469, Level: 9
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من چاق نمیشم و همه بهم میگن لاغر؟؟

    سلام دوست عزیز
    من هم چند سال پیش مشکل شما رو داشتم .شاید حتی خیلی بدتر.من قدم 170 و اون موقع وزنم 47 کیلو بود.چندین و چند دکتر تغذیه رفتم.با هزار مکافات سعی می کردم رژیم هایی رو که بهم میدادن اجرا کنم.زوری غذا میخوردم اما تقریبا هیچ تاثیری نداشت.این چیزای رو که گفتم 3-4 سال امتحان کردم اما نهایتش از 47 کیلو به 49 رسیدم.تا اینکه پیش یه دکتر تغذیه ی دیگه رفتم اون دکتر هفته ی اول هیچ رژیمی بهم نداد فقط یه قرص داد که گفت 5 تاشو پودر کنم و توی شربت ب-کمپکس بریزم و قبل از هر وعده غذا یک قاشق از ائن شربت بخورم.منم همین کارو کردم.باورت نمیشه چقدر اشتهام زیاد شد.و در عرض یک هفته 2کیلو و نیم وزنم اضافه شد.وقتی رفتم پیش دکتر،بهم گفت شاهکار کردی و حتی خودشم متعجب شد.در ضمن باید بگم که من خودم راجع به اون قرص توی اینترنت تحقیق کردم و متوجه شدم که این قرص یه آنتی هیستامینه که برای کسایی که حاسیت داشتن و کهیر میزدن تجویز می شده اما بعد از یه مدتی میبینند کسایی که از این قرص استفاده میکردن اشتهاشون به شدت زیاد شده و وزنشون اضافه شده و متوجه میشن از عوارض این قرص افزایش اشتهاست.این قرص هیچ عوارض دیگه ای نداره چون یه ضد حساسیته.من بعد از اون دیگه نرفتم دکتر تغذیه و از همین شربت به همراه پودر پروتیین gain up استفاده کردم و الان وزنم 64 کیلو شده و دیگه از این دارو استفاده نمیکنم.و سعی کردم وزنم رو ثابت نگه دارم چون دیگه پایین نمی یاد اما بالا میره و برای همین باید مواظب باشم.یک سالی هست که وزنم رو ثابت نگه داشتم.این بود جریان چاق شدن من.

  10. 2 کاربر از پست مفید dokhtare mehraboon تشکرکرده اند .

    dokhtare mehraboon (دوشنبه 12 تیر 91)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 20:02]
    تاریخ عضویت
    1391-4-04
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    584
    سطح
    11
    Points: 584, Level: 11
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 53 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من چاق نمیشم و همه بهم میگن لاغر؟؟

    بله اعتماد جان چیزی که زیاده ،باشگاه بدنسازیه ،توی این دوره زمونه توی هر محله حداقل 4_5 تا باشگاه هست که 90% اونها شیفت صبح تا ساعت 2_3 بعداز ظهر مختص خانوماس ،البته خدا رو شکر جدیدا باشگاههایی هم راه اندازی شده که از صبح تا شب فقط واسه خانوماس ،تعدادشون کمه فعلا ،ولی داره زیاد می شه

    اعتماد عزیز نه اینکه توی خونه نشه این ورزش رو انجام داد ولی شما باید وسایلش رو داشته باشین توی خونه که اگه بخواین تهیه ش کنین هزینه اش زیاده ،بعدشم باشگاه چند تا حسن داره اول اینکه اونجا مربی بالا سرتونه می تونین ازش راهنمایی بگیرین دوم اینکه معمولا باشگاه یه جوی داره که آدم تشویق می شه واسه ورزش کردن سوم اینکه اونجا دوست پیدا می کنی و باهم می تونین تمرین کنین
    ضمنا اگه رفتی باشگاه درباره مربی اون باشگاه تحقیق کن از شاگرداش بپرس چجور آدمیه ؟اصلا بپرس ببین شاگرداش با برنامه ی این مربی نتیجه گرفتن یا نه ؟ ،چون این ورزش انفرادیه آدم سودجو و فرصت طلب توش زیاده

    آقا مهرداد درست می گه خوردن غذاهای پر کالری بدون ورزش هزار جور عوارض داره حتی واسه شما که لاغری

    بعدشم شما راه خیلی سختی رو در پیش نداری چون الان 52 کیلو هستی و نیازی نیست که خیلی وزنت بیاد بالا با توجه به قدت وزن مناسب واسه شما بین 59 تا 3_62 کیلو هست با توجه به اینکه اکتومورف هستی طی یک سال می تونی وزنت رو به وزن ایده آل خودت برسونی البته باید تغذیه رو حتما مد نظر داشته باشی چون اگر می خوای ورزش کنی و درست غذا نخوری وقت و انرژی خودت رو هدر می دی

    "دختر مهربون" اگه اشتباه نکنم شما قرص سیپروهپتادین مصرف کردین واسه افزایش اشتها ،درسته ؟
    اگه سیپروهپتادین باشه بله درسته یه نوع آنتی هیستامینه ،البته من خودم وقتی استفاده می کردم شدیدا خوابم می گرفت ،چون یکی از عوارضش خواب آلودگیه ،شما خوابتون نمی گیره ؟
    در کل من از سیپروهپتادین نتیجه ای جز خوابیدن زیاد نگرفتم ،البته اینو بگم بدن با بدن فرق داره ،به سیستم بدن من نمی ساخت

    هیام جان درست می گه دارو های افزایش وزن آب زیر پوست جمع می کنه ولی این فقط در مورد دسته ی دارویی کورتون ها و استروئیدهای آنابولیک (هورمون ها) صدق می کنه و طبق تجربه شخصیم می گم اکیدا از مصرف هورمون های آنابولیک و کورتون ها خود داری کن حتی اگه یه پزشک ورزشی یا یه مربی واستون تجویز کرد چون شدیدا عوارض داره مخصوصا واسه شما که خانم هستین

    از مکملهای غذایی فقط استفاده کن ، مکمل gain up که "دختر مهربون" استفاده می کنه خیلی خوبه هم پروتئین داره هم کربو هیدرات واسه افزایش وزن خوبه هیچ عوارضی هم نداره
    مکمل هم خواستی بگیری از جای مطمئن تهیه کن (مثلا داروخانه ی معتبر) به هیچ وجه به جاهای متفرقه اعتماد نکن
    در مورد قرص سیپروهپتادین هم باید خودتون امتحان کنین ممکنه به شما هم مثل " دختر مهربون " بسازه و باعث افزایش اشتهاتون بشه به من که نساخت ،من وقتی مصرف می کردم اینقدر که می خوابیدم خودم خسته می شدم به زور از رختخواب خودمو جدا می کردم :D

    سوالی داشتی بپرس اگه بلد باشم راهنماییتون می کنم حتما

  12. 2 کاربر از پست مفید hamid_reza_66 تشکرکرده اند .

    hamid_reza_66 (دوشنبه 12 تیر 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 16 دی 91 [ 14:35]
    تاریخ عضویت
    1391-2-11
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    1,024
    سطح
    17
    Points: 1,024, Level: 17
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 76
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    263

    تشکرشده 267 در 87 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: چرا من چاق نمیشم و همه بهم میگن لاغر؟؟

    سلام اعتماد

    جان من اصلا وزنتو اضافه نكن

    جدا ميگم خصوصا اكه شرايط روحيت خوب نيست

    يه سواستفاده هم ميخوام بكنم و از بخوام hamid_reza_66يه سري هم به تاپيك من بزنه

    اعتماد تو هم بخون و ببين وزن اضافه كردن راحتتره يا كم كردن!!!!

    اقاي hamid_reza_66ميتوني يه سري هم به تاپيك من بزني؟

    چرا بعد از طلاق شديدا پرخور شده ام ؟

  14. 2 کاربر از پست مفید yalda7 تشکرکرده اند .

    yalda7 (دوشنبه 12 تیر 91)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 شهریور 98 [ 04:45]
    تاریخ عضویت
    1391-1-27
    نوشته ها
    107
    امتیاز
    8,142
    سطح
    60
    Points: 8,142, Level: 60
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 98 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من چاق نمیشم و همه بهم میگن لاغر؟؟

    سلام دوستای عزیزم واقعا ممنونم ازتون.مهرداد عزیز در مورد همسرم باید بگم که بهم میگه خیلی لاغرم حتی اون بومبا رو هم خودش واسم گرفته بود یک ماه خوردم ولی بار دوم که واسم گرفته بود همشو ریختم تو آب!! تازگی هم یه شربت باریج گرفته منم شرط بستم دوتامون بخوریم!!ولی اون اضافه وزن داره یه کم. در ضمن شوهرم همیشه منو با دخترایی که شبیه گوریلند از نظر اندام و حتی بزرگتر از خودش هم میشن مقایسه میکنه و ازم میخاد چاق بشم با اینکه از وقتی باهاش ازدواج کردم یه روز خوش ندیدم روز به روز شبیه جنازه ها میشم... خدا لعنتش کنه که هیچ وقت نمیبخشمش.دختر مهربون منم دکتر قرص داده بود اشتها آور بود ولی اسمش یادم نیست و از همین شربت هم داده بود که دوماه خوردم ولی دیگه ادامه ندادم البته تاثیر چندانی هم نذاشته بود یعنی شاید تقصیر خودم بود چون تا از گرسنگی هلاک نشم سراغ غذا نمیروم.حمیدرضای قهرمان من تو شهرستانم ولی حتما پرس و جو میکنم و میرم سراغش. راستی من کلا بدن ضعیفی دارم یعنی بازوهام خیلی ضعیفن طوری که تو کلاس هندبال با تمام زورم توپ رو وارد دروازه میکردم ولی استادمون همش میخندید و میگفت زور نداری و بعدش میگفت با این بازو معلومه که نمیتونی محکم بزنی.با بدن ضعیف میتونم وزنه بزنم؟؟؟ باز ممنونم از جوابهای عالیتون

  16. کاربر روبرو از پست مفید etemade shekaste تشکرکرده است .

    etemade shekaste (دوشنبه 12 تیر 91)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 تیر 91 [ 20:02]
    تاریخ عضویت
    1391-4-04
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    584
    سطح
    11
    Points: 584, Level: 11
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    52

    تشکرشده 53 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من چاق نمیشم و همه بهم میگن لاغر؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط etemade shekaste
    سلام دوستای عزیزم واقعا ممنونم ازتون.مهرداد عزیز در مورد همسرم باید بگم که بهم میگه خیلی لاغرم حتی اون بومبا رو هم خودش واسم گرفته بود یک ماه خوردم ولی بار دوم که واسم گرفته بود همشو ریختم تو آب!! تازگی هم یه شربت باریج گرفته منم شرط بستم دوتامون بخوریم!!ولی اون اضافه وزن داره یه کم. در ضمن شوهرم همیشه منو با دخترایی که شبیه گوریلند از نظر اندام و حتی بزرگتر از خودش هم میشن مقایسه میکنه و ازم میخاد چاق بشم با اینکه از وقتی باهاش ازدواج کردم یه روز خوش ندیدم روز به روز شبیه جنازه ها میشم... خدا لعنتش کنه که هیچ وقت نمیبخشمش.دختر مهربون منم دکتر قرص داده بود اشتها آور بود ولی اسمش یادم نیست و از همین شربت هم داده بود که دوماه خوردم ولی دیگه ادامه ندادم البته تاثیر چندانی هم نذاشته بود یعنی شاید تقصیر خودم بود چون تا از گرسنگی هلاک نشم سراغ غذا نمیروم.حمیدرضای قهرمان من تو شهرستانم ولی حتما پرس و جو میکنم و میرم سراغش. راستی من کلا بدن ضعیفی دارم یعنی بازوهام خیلی ضعیفن طوری که تو کلاس هندبال با تمام زورم توپ رو وارد دروازه میکردم ولی استادمون همش میخندید و میگفت زور نداری و بعدش میگفت با این بازو معلومه که نمیتونی محکم بزنی.با بدن ضعیف میتونم وزنه بزنم؟؟؟ باز ممنونم از جوابهای عالیتون
    بله چرا نتونی وزنه بزنی ؟ اصلا تمرینات با وزنه رو اختراع کردن برای برطرف کردن ضعف های عضلانی
    منم مثل شما ضعیف بودم ،آره اولش سخته (ماه اول و دوم) ولی مطمئن باش اگه درست تمرین و تغذیه داشته باشی ضعف هات بر طرف می شه
    من خودم فوتبال رو بصورت حرفه ای بازی می کردم تا 17 سالگی ،مسیر زندگی ورزشی من از 15 سالگی عوض شد ،15 ساله بودم توی یه تیم دسته دومی تهران بازی می کردم مربیم همیشه از من تعریف می کرد اما می گفت عضلاتت خیلی ضعیفه باید بری وزنه بزنی تا بذارم بازی کنی منم 15 سالگی رفتم بدنسازی ولی توی 17 سالگی خیلی علاقه پیدا کردم به بدنسازی ،می دونی چرا ؟ چون می دیدم ضعف های بدنیم داره رفع می شه واسه همینم فوتبال رو گذاشتم کنار بدنسازی رو ادامه دادم

    در ضمن استادی که به ضعف شاگردش بخنده اسمش رو نمی شه استاد گذاشت اگه هنر داشت راهنماییتون می کرد ضعف عضلانیتون برطرف بشه
    بهتون قول می دم اگه جدی ورزش کنی همه ضعفهات رفع می شه
    شما یه سرچی درباره shawn ray که یکی از بهترین بدنسازان تاریخ دنیاس بکن تا ببینی از یه بدن ضعیف می شه یه بدن قوی ساخت فقط پشتکار می خواد
    این shawn ray رو که می گم دوران نوجوانی همه بخاطر لاغریش مسخره ش می کردن حتی خودش گفته بود شونه ی خمیده ای داشتم (تا حدودی گوژ پشت) ولی الان شما برو عکساش رو توی نت ببین ،اصلا باورت نمی شه این آدم قدیم گوژپشت و ضعیف بوده
    این رو مثال زدم که بدونی می شه با پشتکار ضعف های عضلانی رو برطرف کرد

    به منم زیاد می خندیدن


  18. کاربر روبرو از پست مفید hamid_reza_66 تشکرکرده است .

    hamid_reza_66 (دوشنبه 12 تیر 91)

  19. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 آبان 99 [ 01:26]
    تاریخ عضویت
    1390-12-28
    نوشته ها
    490
    امتیاز
    10,908
    سطح
    69
    Points: 10,908, Level: 69
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 342
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,477

    تشکرشده 1,571 در 419 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: چرا من چاق نمیشم و همه بهم میگن لاغر؟؟

    سلام دوستای عزیزم واقعا ممنونم ازتون.مهرداد عزیز در مورد همسرم باید بگم که بهم میگه خیلی لاغرم حتی اون بومبا رو هم خودش واسم گرفته بود یک ماه خوردم ولی بار دوم که واسم گرفته بود همشو ریختم تو آب!! تازگی هم یه شربت باریج گرفته منم شرط بستم دوتامون بخوریم!!ولی اون اضافه وزن داره یه کم. در ضمن شوهرم همیشه منو با دخترایی که شبیه گوریلند از نظر اندام و حتی بزرگتر از خودش هم میشن مقایسه میکنه و ازم میخاد چاق بشم با اینکه از وقتی باهاش ازدواج کردم یه روز خوش ندیدم روز به روز شبیه جنازه ها میشم... خدا لعنتش کنه که هیچ وقت نمیبخشمش.
    منظورت از این جمله آخر به همسرت بود!!؟

    به نظرم شاید مشکل از چاقی و لاغری نیست...شاید بد نباشه با هم یه سر پیش یه مشاور برید


  20. کاربر روبرو از پست مفید mehrdad_m تشکرکرده است .

    mehrdad_m (دوشنبه 12 تیر 91)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من برگشتم و یه کار خلاف قوانین تالار کردم.چیکار کنم؟؟
    توسط Somebody20 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 16 خرداد 93, 18:23
  2. نمی دونم دوسش دارم یانه!؟؟ و البته اونم منو دوست داره!؟؟
    توسط ramin_ad در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 بهمن 92, 00:16
  3. رفتارهاي كلي من در برابر خانواده ي شوهرم چه جوري باشه؟؟
    توسط مريم.م در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 مهر 90, 00:51
  4. آیا به یه خاین حق میدین؟؟
    توسط sogand در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 شهریور 90, 23:01
  5. چکار کنم شوهرم یار و همراهم بشه؟؟
    توسط مهسان-م در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 89, 21:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.