
نوشته اصلی توسط
etemade shekaste
سلام دوستای عزیزم واقعا ممنونم ازتون.مهرداد عزیز در مورد همسرم باید بگم که بهم میگه خیلی لاغرم حتی اون بومبا رو هم خودش واسم گرفته بود یک ماه خوردم ولی بار دوم که واسم گرفته بود همشو ریختم تو آب!! تازگی هم یه شربت باریج گرفته منم شرط بستم دوتامون بخوریم!!ولی اون اضافه وزن داره یه کم. در ضمن شوهرم همیشه منو با دخترایی که شبیه گوریلند از نظر اندام و حتی بزرگتر از خودش هم میشن مقایسه میکنه و ازم میخاد چاق بشم با اینکه از وقتی باهاش ازدواج کردم یه روز خوش ندیدم روز به روز شبیه جنازه ها میشم... خدا لعنتش کنه که هیچ وقت نمیبخشمش.دختر مهربون منم دکتر قرص داده بود اشتها آور بود ولی اسمش یادم نیست و از همین شربت هم داده بود که دوماه خوردم ولی دیگه ادامه ندادم البته تاثیر چندانی هم نذاشته بود یعنی شاید تقصیر خودم بود چون تا از گرسنگی هلاک نشم سراغ غذا نمیروم.حمیدرضای قهرمان من تو شهرستانم ولی حتما پرس و جو میکنم و میرم سراغش. راستی من کلا بدن ضعیفی دارم یعنی بازوهام خیلی ضعیفن طوری که تو کلاس هندبال با تمام زورم توپ رو وارد دروازه میکردم ولی استادمون همش میخندید و میگفت زور نداری و بعدش میگفت با این بازو معلومه که نمیتونی محکم بزنی.با بدن ضعیف میتونم وزنه بزنم؟؟؟ باز ممنونم از جوابهای عالیتون
علاقه مندی ها (Bookmarks)