اما مگه من چي گفتم كه شما به اين نتيجه رسيديد يه ادم احساساتي دلخوش به رفتار مجازيم و واقعا مرسي از تعابير بيدل
زهره عزیز! شما چطور به این نتیجه رسیدی که ما این نتیجه رو گرفتیم که شما آدم به قول خودت احساساتی دلخوش به رفتار مجازی هستی؟
دیدی خودت هم داری کاری رو میکنی که ما رو ازش نهی میکنی!!!
فرضا که حق با شماست... چرا نتیجه گیری ما باید این قدر تو رو برنجونه که اشک بریزی؟
خیلی حساس نیستی؟ چرا اسباب رنجش خودت رو فراهم میکنی اونم به این سادگی ...
این یکی از معایب فضای مجازیه ... چون آدم ها همو نمیبینن، و لحن کلام در کلمات منتقل نمیشه، بعضا ممکنه کسی برنجه... اما عزیزم تو حسن ظن داشته باش... و بدون که اینجا آدم ها با اینکه همو نمیشناسن ولی حسن نیت دارن.
پس دلخوری ها رو بذار کنار...
تازه داریم با هم دوست میشیم
فكرم مشغول بود كه به اينجا پناه اوردم خیلی کار خوبی کردی... یه چرخی تو تالار بزن... به مشکلات دیگران نگاهی بنداز... مقالات ارزشمندی که در مورد جوانب مختلف زندگی هست رو مطالعه کن. هم دانسته هات بیشتر میشه و هم کلی دوست پیدا می کنی
ممنون منم ممنونم که دختر عاقلی هستی و به حرف هایی که بهت زده میشه توجه میکنی
علاقه مندی ها (Bookmarks)