[quote=فرشته مهربان]شما به شدت نیاز به تقویت عزت نفس داری .[/b]
در ظاهر با ایشون کات کردی اما در ذهنت اصلاً با ایشون کات نکردی . نیاز هست حضوراً نزد مشاور رفته و روی عزت نفس و جرأتمندیت کار کنی . و اگر محیط و دیدن ایشون برای شما آزار دهنده هست نیازه بستر زدایی را در پیش بگیری یعنی قاطعانه محیط کار خود را عوض کنی و برایت مهم نباشه که ایشون و کارش لنگ می ماند .
رفتارهای ایشون یک بازی هست که متأسفانه شما دارید بازی میخورید یعنی احساس حقارت و رنج را در شما ایجاد می کند . و این عزت نفس شما راروز به روز بیشتر تخریب می کند . علت ایجاد احساس حقارت در شما هم این است که شما ایشون را برای خود بت کرده ای و کاملاً احساسی هستی در رابطه با وی و هیچ ارزشی برای خود قائل نیستی .
خلاصه :
1 - مشاوره حضوری برای تقویت عزت نفس و جرأت آموزی
2 - بستر زدایی با تغییر محیط کار بطور قاطع و مصمم
[/color]
موفق باشید
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)