سلام دوست عزیز
بهترین کار را کردید مستقیما وبدون تعارف وتوام با احترام ....از این به بعد هم سعی کنید مسائل ومشکلاتتان را با احترام در کانون خانواده حل کنید ....
تشکرشده 346 در 157 پست
سلام دوست عزیز
بهترین کار را کردید مستقیما وبدون تعارف وتوام با احترام ....از این به بعد هم سعی کنید مسائل ومشکلاتتان را با احترام در کانون خانواده حل کنید ....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)